Gå til innhold

Har jeg lagt på meg mye?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har målt meg og sammenlignet med tidligere mål (to år siden). Jeg har blant annet lagt på meg 3 cm over midja. Brystene er mye større, 7 ekstra cm, men det er helt greit. Det er midja jeg bekymrer meg for :(

Er 164 høy, +- 53kg nå...

Er dette mye?

Hvor raskt er det mulig å ta det av hvis jeg kutter ut godteri helt?

Anonym poster: a89686bc8699f9bc0385da4cbe00dab3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er da faen ikke feit! Ikke i nærheten engang!

Anonym poster: 02ef9082a378c7f0387806d6280700c1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Undervektig.

Anonym poster: 5940add32d79b64c8f41702c83c13761

AnonymBruker
Skrevet

Huff. For en verden vi lever i. NEI du er ikke feit og NEI du trenger ikke å gå ned i vekt.Ta deg en bolle!

Anonym poster: 5940add32d79b64c8f41702c83c13761

• Liker 4
Gjest Chili
Skrevet

Jeg har målt meg og sammenlignet med tidligere mål (to år siden). Jeg har blant annet lagt på meg 3 cm over midja. Brystene er mye større, 7 ekstra cm, men det er helt greit. Det er midja jeg bekymrer meg for :(

Er 164 høy, +- 53kg nå...

Er dette mye?

Hvor raskt er det mulig å ta det av hvis jeg kutter ut godteri helt?

Anonym poster: a89686bc8699f9bc0385da4cbe00dab3

Nei, jeg er sikker på at du er vakker akkurat slik som du er nå!

AnonymBruker
Skrevet

Du holder kanskje på å bli voksen? Det er vanlig å legge på seg litt da. Friske fruktbare kvinner skal ha litt fett på kroppen. Du er fortsatt slank! :-)

Anonym poster: ba770854072facb87db00a6907c0c72a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

OMG!!! Feit????

Kjære deg, du er snare 10 kg for LITE!!! Med den høyden skal vekta ligge mellom 62-65 kg, i alle fall det jeg har beskjed om fra lege.

Jeg er nesten like høy som deg, men jeg veier 80 kg og det er for mye, jeg er ikke smellfeit, men litt rund i kantene. Så hvis du mener du er for feit når du veier 53 kg, da trenger du hjelp!!!

Ikke ødelegg deg selv, vil heller oppfordre deg til å legge på deg noen kg, for helt alvorlig, du er altfor tynn!!

Jeg har selv slitt med spiseforstyrrelser i over 20 år, det er et helvete å komme ut av. Få hjelp før det tar fullstendig overhånd. Size Zero er farlig og ikke minst stygt, streb heller etter en sunn kropp.

Hadde du sett ut som meg skulle jeg skjønt at du føler deg feit, men igjen...du veier altfor lite :(

Anonym poster: a80c68d65d82ca5c65efb6a90816b5d6

Skrevet (endret)

Jeg er selv 163 høy, og ser flott ut da jeg veier mellom 60-65. Kommer jeg til 55 eller mindre, ser det ikke pent ut lenger. Og jeg er normalvektig i følge bmi til 66 kg.

Men jenter på min høyde kan se bra ut på 53 kg og. Men og på 63.

Normalvekt for en jente på 164 cm ifølge bmi er 54 kg - 67 kg.

Endret av Lille-pus
Sitering av slettet innlegg fjernet.
  • Liker 4
Skrevet

Jeg er like høy som deg og er 58-60kg. Jeg ser normal ut. Har former som kvinner skal ha og kan ikke betegnes som tjukk, overvektig eller lubben.

Hvor gammel er du? Hvis du er i tenårene så er det normalt å få litt mer former enn før og da går man litt opp i vekt. 53kg er iallefall ikke mye for høyden din

AnonymBruker
Skrevet

Kan dere ikke godta at alle er forskjellige og at noen ser smashing ut med 45 kg mens andre hadde sett syke ut under 65? Muskler, gener, kosthold, aktivitetsnivå, kroppsbygning og så videre spiller en stor rolle her.

Jeg er 164 cm høy og veier 49 kg. Jeg ser ikke for tynn ut overhodet, og hadde jeg gått opp 15 kg ville jeg enten måttet få enormt med muskler eller blitt tjukk. Venninna mi er derimot noen cm lavere enn meg og veier noenogseksti, og vi er bra like hva kropp angår.

Anonym poster: 8d37df6d3bda0989f9fa8785023e1215

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 164 cm og veier 49,3 kg. Er langt ifra undervektig. Er slank, men det passer til min kropp. Selv om du veier mer så kan vi se like slanke ut. Det blir feil å bare oppgi vekt og høyde, ingen kan jo se hvordan du ser ut bare pga noen tall.

Anonym poster: 436bbcad54a7f90c617815f77f5579a5

Skrevet

Jeg er 161 og veier 59 kg. Så lenge du ikke har et midjemål på over 80cm har du ingenting å frykte.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Tråden ryddet for ufin språkbruk og spekulasjoner om andre brukere.

Debattantene minnes på normal høflighet og folkeskikk.

Spørsmål til modereringen tas i egen tråd på Ris&Ros.

Lille-pus. mod.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...