Gå til innhold

Jeg er 110 kg men ser ikke veldig stor ut.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg er ei dame på 27 år som veier 110 kg.

Jeg er 174 høy.

Min normalvekt har brukt å vært på ca 83 kg. Da har jeg brukt S-M i overdeler og bukser.

83 kg er jo egentlig et ganske høyt tall, men jeg har også veid 75 kg, å da var jeg alt for tynn. Når jeg veide 83 kg tippet alltid folk at jeg var alt fra 55-62 kg.

Vet ikke hvorfor jeg ser så mye mindre ut enn jeg er.

Men nå har jeg uansett lagt på meg masse og er hele 110 kg. Det er veldig veldig mye og jeg føler meg helt forferdelig :/ Men jeg bruker "bare" strl 42 i overdel og L/XL i løse bukser eller tights.

Nesten ingen vet hva jeg veier, men mine venner vet jeg har lagt på meg mye de siste årene og tipper jeg ligger på rundt 85 kg.

Jeg SER jo selv at jeg ikke ser veldig stor ut. Jeg ser rett og slett kun kraftig ut. Det er ingen ting som henger og slenger. Jeg er ganske fast. Og puppene mine er små. Det er også rumpen. Magen er jo mye større enn den var (Når jeg var 83 kg var den helt flat) Men jeg "gjemmer" den fint inn i tightsen og da blir det et flatt resultat om dere skjønner.

Er det bare jeg som veier så mye, men fremdeles ikke ser ordentlig stor ut?

Jeg vil jo gå ned masse, men det er vanskelig når man har kommet opp i en så høy vekt. Vil prøve å komme meg på rundt 85 kg..90 kg hadde også gått fint.

Hva tenker dere om dette?

Anonym poster: 3719e262e989e1200a2ae291baaaad6c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bilde?

Anonym poster: 5b7c116e6498a65b284bdbd718d24d1a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Bilde?

jeg kan prøve å kutte hodet så jeg ikke blir gjenkjennelig. Skal prøve å finne.

AnonymBruker
Skrevet

Syns egentlig du burde snakke om det med legen. Høres ut som om du er fornøyd med ditt utseende, supert! men kan det være helseproblemer knyttet til det? hvis ikke,så drit i hva anonyme som meg sier over nettet. du er sikkert flott.

• Liker 9
Skrevet (endret)

Kan forstå du vil ned igjen til det du normalt veide før. Tenker at det nok er bedre og sunnere på mange måter enn å være slik du er nå.

Endret av Berit
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg vil også se bilde :) Føler jeg har det litt på samme måte, er 178 cm høy og veier 80 kg. Nå trener jeg en del og er relativt slank men med litt former, stor rumpe og store pupper. Folk tipper jeg veier 60 kg, men må jo også legge med at jeg er ganske høy, noe mange ikke tenker kan dra opp vekten en del.

Anonym poster: febba080ff86aa1da00f13f2f7fa898c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Som flere her sier, hadde vært interessant og sett bilde. Med 110 kg hadde jeg garantert vært ekstremt feit, men vi vet jo at det er store variasjoner. Selv 80 kg. ville vært altfor mye for meg, og jeg er 169 cm.

Anonym poster: 1dd8d746b152e638c41194dd59c93135

AnonymBruker
Skrevet

Ok da har jeg funnet frem tre bilder hvor det gradvis viser vektoppgangen.

Sensurert hender og "blyantskisset" et bilde.

post-39269-0-69405200-1367336638_thumb.j

På dette bildet veier jeg 88 kg.

post-39269-0-65320300-1367336714_thumb.j

På dette bildet veier jeg 97 kg

post-39269-0-98117000-1367336801_thumb.j

På dette bildet veier jeg 108 kg

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Du har rett i det at du se ganske fast ut, og ikke har noe særlig som henger. Men jeg ser likevel at du er stor. Fettet ditt fordeler seg bare på en annen måte en "typisk feit". Du har ikke fått store lår f.eks.

Men det ser ut som du har mer eplefasong. Armene dine er kraftige, og du er kanskje litt rund i ansiktet også? Og du har ikke tydelig hengemage, men du har heller ingen midje.

Vil anbefale deg å gå ned i vekt.

Anonym poster: bcea5870674408b56afd4525a596c858

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Oi, du ser ikke ut som du er 108 kg på det nederste! Jeg ser ca like stor ut som deg, er samme høyde men "bare" 70 kg... Hm

Anonym poster: a05cb3e44899372b0ca676f6a1bc2458

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Oi, du ser ikke ut som du er 108 kg på det nederste! Jeg ser ca like stor ut som deg, er samme høyde men "bare" 70 kg... Hm

Anonym poster: a05cb3e44899372b0ca676f6a1bc2458

Det er jo det jeg mener. Med så mange kg synes jeg det er rart at jeg ikke er større.

Som sagt tipper alltid folk at jeg er mye mindre enn jeg er. Kun samboer som vet min vekt.

Og til AB som vil anbefale meg å gå ned i vekt: Jeg er jo fullstendig klar over det. Jeg skriver jo at jeg synes det er forferdelig å være så tung. Jeg skjønner selv at jeg er veldig overvektig!

• Liker 6
Skrevet

Du ser ikke ut som du veier så mye g har sannsynligvis mye muskler. Du kan ta en kroppsanlyse for å se andelen muskelmasse, fettprosent og om du har mye av det farlige bukfettet. Det er helt ok å ha mye muskler, det er mye fett som er farlig.

• Liker 4
Skrevet

Du har rett i det at du se ganske fast ut, og ikke har noe særlig som henger. Men jeg ser likevel at du er stor. Fettet ditt fordeler seg bare på en annen måte en "typisk feit". Du har ikke fått store lår f.eks.

Men det ser ut som du har mer eplefasong. Armene dine er kraftige, og du er kanskje litt rund i ansiktet også? Og du har ikke tydelig hengemage, men du har heller ingen midje.

Vil anbefale deg å gå ned i vekt.

Anonym poster: bcea5870674408b56afd4525a596c858

Hun har jo sagt at hun vil ned i vekt, og hun har ikke sagt at hun er slank. Hun sa hun ikke ser så stor ut som man skulle tro, med tanke på vekten. Og det har hun jammen meg rett i. =) Jeg ser ikke på langt nær så flott ut, og jeg veier noe mindre. *smått misunnelig*

TS: Du har all grunn til å være stolt av kroppen din; du ser kjempeflott ut nå, selv om vekta er såpass høy at det nok er en helsegevinst å gå ned. Du trenger i hvert fall ikke å gå ned i vekt for å få en fin kropp. =)

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Den toppen jeg har på (i prøverommet) på siste bilde er strl L. Tightsen er strl Xl og toppen under er strl M.

Felleskjøpsdressen er strl M

Det første bilde er kjolen strl M, Tigts strl L og Jakke strl S

mtp at der er 20 kg forskjell, har ikke strl gått opp særlig mye. Og de fleste klær jeg har brukt med 20 kg minus, bruker jeg fremdeles....

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke mål har du rundt midjen, feks smaleste og bredeste punkt? :)

Enig i at du ikke ser særlig stor ut på lår og mage, men man ser det kanskje på at armer/skuldre er store/brede, og det at du ikke har noe særlig innsving i midjen. Men det er det jo ikke alle som har uansett :)

Anonym poster: f866a6c3ea20c4cd719b28d8b52b2199

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hun har jo sagt at hun vil ned i vekt, og hun har ikke sagt at hun er slank. Hun sa hun ikke ser så stor ut som man skulle tro, med tanke på vekten. Og det har hun jammen meg rett i. =) Jeg ser ikke på langt nær så flott ut, og jeg veier noe mindre. *smått misunnelig*

TS: Du har all grunn til å være stolt av kroppen din; du ser kjempeflott ut nå, selv om vekta er såpass høy at det nok er en helsegevinst å gå ned. Du trenger i hvert fall ikke å gå ned i vekt for å få en fin kropp. =)

Tusen takk :) Det gir meg motivasjon til å gå ned. Det er ikke sikkert at jeg alltid vil være så fast så det er på tide på få ræva i gir å komme seg ned på en lettere vekt.

Jeg har flere bekjente som er over 100 kg. De ser veldig store ut. Og ofte sier de "du er i hvertfal ikke så feit som meg. Du har ikke så mye å ta av, jeg er over 100" . Da er det ofte jeg ler litt inni meg når jeg faktisk vet at jeg veier mer en vedkommende.

Jeg har tenkt ofte på dette og derfor startet jeg en tråd. Jeg synes det er litt rart at ikke kiloene har lagt seg mer synlig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvilke mål har du rundt midjen, feks smaleste og bredeste punkt? :)

Enig i at du ikke ser særlig stor ut på lår og mage, men man ser det kanskje på at armer/skuldre er store/brede, og det at du ikke har noe særlig innsving i midjen. Men det er det jo ikke alle som har uansett :)

Anonym poster: f866a6c3ea20c4cd719b28d8b52b2199

Vet ikke de målene.

Jeg har innsving i midjen, men ikke like mye som før. Vises kanskje ikke så godt på bildene.

Jeg har veldig komplekser for armene mine. Synes de er kjempe store :/

Har ganske store lår også. Men ikke sånne "feite" lår. De er helt faste fordi om de er store på en måte.

AnonymBruker
Skrevet

Har ei venninne som er lik deg, hun veier litt mer enn deg, og jeg hadde aldri gjettet det. Ble litt sjokkert da hun fortalte hva hun veier, siden hun også pleier å holde det skjult, hadde hun sagt hun veide 30 kg mindre hadde jeg glatt trodd på henne. Problemet er jo at overvekt ikke bare handler om utseende, men også om hvordan kroppens indre organer har det, belastning på ledd osv. Men du har jo fordelen med at du ser bra ut uansett, og at du slipper å bytte ut hele garderoben etterhvert som du går ned.

Anonym poster: 7b8285379a503fa90a5e802176101351

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette bildet viser at jeg har innsving i midjen.

Der er jeg 88 kg.

post-39269-0-90437300-1367338704_thumb.j

• Liker 5
Skrevet

Jeg syns ikke du så ut som om du veide så mye som du gjorde, men ser likevel at du er kraftig og ikke veldig tynn. Likevel, så er det jo ofte sånn at hvor(dan) fettet er fordelt har utrolig mye å si! I tillegg veier jo muskler mer enn fett og beinmassen kan variere i vekt fra person til person. Sist, men ikke minst; så har jo hvordan du kler deg også en god del å si for hvordan kroppen ser ut for andre.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...