AnonymBruker Skrevet 2. mai 2013 #1 Del Skrevet 2. mai 2013 Er det slik at budrunder kan holde på utover kvelden, eller tar megler fri fra klokka 16 eller 17? Og når begynner en ev på igjen om morningen? Anonym poster: c7afad60f9ed827c15dc2d54021132fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medlem Skrevet 2. mai 2013 #2 Del Skrevet 2. mai 2013 Godt spørsmål. Jeg vil tro de fleste budgivere ønsker å avslutte en budrunde så snart som mulig og setter budfrist deretter, men på den annen side kan jo ikke megleren jobbe døgnet rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helenaa Skrevet 2. mai 2013 #3 Del Skrevet 2. mai 2013 Man pleier vel å sette stadig kortere frister etterhvert, og det er derfor vanlig å avslutte budrunde samme dag som runden startet. Meglere har ofte evnen til å strekke arbeidsdagen når det trengs... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2013 #4 Del Skrevet 2. mai 2013 Finnes kanskje ikke noe fasit på dette, mulig det er op til megler hvor langt de vil strekke arbeidsdagen. Jeg vant budrunden (jippi!!) før arbeidsdagen var over i dag, så trenger ikke bekymre meg for å holde på utover. Men ville likevell vore interessant å vite... ts Anonym poster: c7afad60f9ed827c15dc2d54021132fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 4. mai 2013 #5 Del Skrevet 4. mai 2013 Vel, jeg opplevde å bli overbudt på faks kl 23.50. Det fikk jeg naturligvis ikke vite før neste dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå