Gå til innhold

Hvordan huske ting som er forlagt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg har forlagt kameraet mitt og trenger det i morgen. Sist jeg brukte det var for 2 mnd siden.. Og det husker jeg ikke nå hvor jeg la det.. Nå har jeg leita i flere dager og trenger virkelig hjelp til metoder for å finned et... Noen som kan hjelpe please??

*En lettere frustrert sunny*

Videoannonse
Annonse
Gjest lmari
Skrevet

Husker du nøyaktig når du brukte det forrige gang?

For meg funker det ofte å tenke tilbake på når jeg brukte det forrige gang, og så forsøke å huske hva jeg gjorde rett etterpå. Skjønner at det er vanskelig når det er 2 måneder siden, men likevel...

Men det har du kanskje prøvd?

Skrevet

Tro meg, jeg har prøvd.. :cry: :cry: Husker ikek hva jeg brukte det til sist.. Har leita i skuffer og skap og over alt...

Skrevet

Åh herregud ikke si det engang!! Har ikke tid til å dra til sørlandet i natt!! :o *ringer mamma*

Skrevet

*leitertenkeleitetenke*

Skrevet

OK, lat meg konsentrere meg her... Eg får fram ein mørk stad... det er inne i noko... Ein bag? Nei - ei veske er det. Får ei kjensle av at ho er gøymt... bak noko. Reol, eller... eit møbel er det. Breidt... varmt... Eller - ikkje varmt, men meir, mjukt. Som ein stol... breid stol - sofa! Sjå bak sofaen du - der ligg dei ei veske med kameraet. Godt innpakka.

Skrevet

(lån et kamera med noen du til du finner ditt eget...)

Det ligger sikkert

- I den vesken du brukte sist du brukte det. (Kanskje en selskapsveske)

- I hanskerommet i bilen

- På et trygt sted slik at barn/hunder ikke skal rive det ned.

- I en fotobag, eller fatsmontert i et stativ.

Skrevet

Crazee, du skulle hatt ett eget show du.. Den lå faktisk bak sofaen... :o

Kjenner du meg sååå godt ja? Skummelt... Hehe!!

Fant kameraet gitt!! Så happy nå!!

Skrevet

:o

Ska sei, Crazee!!

Kan du kanskje sei kor eg har lagt posen med sanghefter og slikt fra bryllupet mitt også?!

Skrevet

Skjønner at det bare er tilfeldigheter (eller er det, det?) :o

Men bare for moro skyld, Crazee, hvor mange fingre holder jeg opp akkurat nå?

:tunge1:

(... manji har memoirisert det antall fingre han holdt opp, og vil at Crazee skal gjette det ...)

Skrevet

Og i neste episode av "Fornemmelse for hvor" skal eg hjelpa solskinn med å finna gode motiv :sjarmor:

Er det no eg skal reklamere for sidene mine, om det å spå? ;)

Ser elles det er ein tråd til meg på Personlige meldinger - eit meir utfyllande svar kjem der etter eg har ete. (Berre sånn for å halda dykk på pinebenken litt til.) Men det var ingen tilfeldighetar...

Gjest gjest1
Skrevet
Crazee, du skulle hatt ett eget show du.. Den lå faktisk bak sofaen... :o  

Kjenner du meg sååå godt ja? Skummelt... Hehe!!

:o Oj...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...