Lullu Skrevet 2. april 2004 #1 Del Skrevet 2. april 2004 Fikk barnehageplass til Vesla i dag, fra 01 august av. Fikk også førstevalget vårt. ER SÅ GLAD, SÅ GLAD! Var 99% sikker på at vi ikke ville få plass. Veldig dårlig dekning i bydelen her nå, etter babyboom de siste par årene. Måtte bare dele det med dere jeg (holder egentlig til på Bryllupssidene, men har listet meg inn her i det siste. Mange gode råd å lese, og mange interessante innlegg). GOD PÅSKE TIL DERE ALLE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 2. april 2004 #2 Del Skrevet 2. april 2004 Så kjekt!! Vi venter fremdeles på plass :-? men så bra at dere fikk! OG dere som trodde dere ikke skulle få.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 2. april 2004 #3 Del Skrevet 2. april 2004 Grattis :-) Det er mange glade foreldrefjes som stikker innom barnehagen i disse tider ja :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 3. april 2004 #4 Del Skrevet 3. april 2004 Gratulerer!! Synd ikke alle kan få, glad jeg er ferdig med det styret for egen del. Men det er jo som å vinne i lotto.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy Skrevet 3. april 2004 #5 Del Skrevet 3. april 2004 Da var du veldig heldig! Vi derimot fikk ikke barnehage :-x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannasol Skrevet 5. april 2004 #6 Del Skrevet 5. april 2004 Noen som vet om det er vanlig å få høre det så tidlig i hele landet? Jeg bor i Nord-Trøndelag og har ikke hørt noe nemlig... og er sååå spent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 5. april 2004 #7 Del Skrevet 5. april 2004 Her i Trondheim er i allefall brevene sendt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 7. april 2004 #8 Del Skrevet 7. april 2004 Grattis med plassen. Vet hvor mye noe sånt betyr........Lykke til med et spennende barnehageår! 8) Jeg regner med å stå på liste ihvertflall et år til...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 7. april 2004 #9 Del Skrevet 7. april 2004 Grattis,vi venter fortsatt på svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 7. april 2004 #10 Del Skrevet 7. april 2004 Gratulerer! Tulla vår fikk også plass , i samme barnehage som hun har gått i dette året. (Det er ikke en selvfølge å få plass, selv om man har hatt det, i vår kommune). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå