Gjest Skogkar Skrevet 2. mai 2013 #21 Skrevet 2. mai 2013 (endret) Dette er min humor! Øhh..nei? Det var da vitterlig min.. Endret 5. mai 2013 av Skogkar 2
Catnip Skrevet 2. mai 2013 #22 Skrevet 2. mai 2013 Øhh..nei? Det var da vitterlig min.. dirim dish! ÅH! Når skal morsomhetene ende?!
Gjest Skogkar Skrevet 2. mai 2013 #23 Skrevet 2. mai 2013 ÅH! Når skal morsomhetene ende?! Nei, jeg får si som brura sa til kall`n på bryllupsnatta; "det er bare å stålsette seg!" 3
skreppamedleppa Skrevet 2. mai 2013 #24 Skrevet 2. mai 2013 De gikk av mote samtidig som "høhøhø" gikk av mote å skrive på nett. For øvrig, hva har du på deg? For du er selv veldig opptatt av mote, er du ikke? Hvilket parti er det mote å stemme på for øvrig? Og hvilken mobil har du? For du er vel ikke selvstendig og uavhengig av mote-begrepet, er du vel? Jeg er glad jeg ikke er sånn som er opphengt i mote. Jeg er fri til å ta piercing i tungen fordi jeg vil ha det. Og vil jeg ha det så trenger jeg ikke andres (eller din) aksept for å ta det. Sånn er det å være voksen. Anonym poster: c77852b5f3f4f32f3704ba93ef953b8b good one.. Jeg tror nok det er litt ymse om det fører til bedre orgasmer som med piercinger andre steder, for noen er det oppskrytt for andre er det ubehagelig og andre igjen finner det tennende både visuelt og i utførelsen. samboeren syntes det var best uten tungepiercingen så den ble tatt ut.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå