Gå til innhold

Oralsex med piercing i tunga

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Merker dere noen forskjell når dere mottar oralsex med og uten piercing? Min kjæreste har piercing i tungen og når hun slikker meg er det så mye bedre enn de gangene jeg har blitt slikket uten. Hun har tatt den av et par ganger bare for å prøve, og det kan ikke sammenlignes med hvor godt det er når han har den i. Hva mener dere?

Anonym poster: 2708250e8bf129760487c234f331df71

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Merker dere noen forskjell når dere mottar oralsex med og uten piercing? Min kjæreste har piercing i tungen og når hun slikker meg er det så mye bedre enn de gangene jeg har blitt slikket uten. Hun har tatt den av et par ganger bare for å prøve, og det kan ikke sammenlignes med hvor godt det er når han har den i. Hva mener dere?

Er kjæresten din mann eller kvinne?

Anonym poster: 7799eb5ca0a1a0344b391b94b87bcccf

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min er jente, og jeg er også en jente. Hvorfor spør du?

AnonymBruker
Skrevet

Oi, så nå at jeg hadde skriveleif.. Men ja, hUn, ikke hAn :P

AnonymBruker
Skrevet

Antagelig fordi du skriver både han og hun i innlegget ditt.

Anonym poster: aaa51a5145916d030cf28b44bb797e3d

• Liker 3
Skrevet

Kjenner jeg gleder meg til jeg skal motta oralsex i kveld :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt piercing i tunga, og typen min synes det var bedre å kline uten. Oralsex var igrunn helt det samme.

Anonym poster: 12149b992291cd2ee6fa297c8435223c

Skrevet

Jeg har (er jente) og typen min syntes det er bedre både å kline og bli sugd med piercing. En venninne av meg sin kjæreste har piercing, og hun sier det er helt utrolig bra og hun føler den veldig bra når hun blir slikket.

Så tror det er størst forskjell for jenter å bli slikket av en med.

Selv syntes jeg det er mye bedre å kline med tungepiercing, men har desverre aldri klint med en annen som har det så kan ikke si noe om akkurat det.

AnonymBruker
Skrevet

Denne har jeg også lurt litt på... er jo så mange forskjellige svar!

Jeg skal uansett ta tungepiercing, tenker jeg. Og det er ikke fordi jeg synes det er så fantastisk fint, akkurat :fnise: Er lesbisk og de fleste jenter jeg har hørt om mener det er fantastisk å bli slikka med piercing, så.

Anonym poster: 50ddcadabd02353bbf2978976778f5b0

• Liker 1
Skrevet

både jeg og typen syntes min tungepiercing er i veien, så under oralsex tar jeg den ut. Egentlig er den ikke nyttig til en dritt, men er uvant og ikke ha den i, så har ikke giddet og latt den gro igjen ennå, men får min del er det oppskrytt, det syntes også typen min.

AnonymBruker
Skrevet

Typen min digger den.

Anonym poster: d4a1090e71af223020489828e2357534

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min merka ikke noe å forskjell iallefall (han er gutt). Synes det hele bare er oppskrytt.

Anonym poster: 52875cd83d4fdeaab8234f2f409e3fbf

Gjest Skogkar
Skrevet

Vits å dra fram en tråd fra 1999 eller?

Oi..nei, ser jo nå at den er fra i går! Shit..trodde piercing i tunga gikk av moten med buffalosko, adidassbukse og trance jeg!

høhøhøhø

• Liker 7
Skrevet

Jeg merker svært liten forskjell.

AnonymBruker
Skrevet

Oi..nei, ser jo nå at den er fra i går! Shit..trodde piercing i tunga gikk av moten med buffalosko, adidassbukse og trance jeg!

høhøhøhø

De gikk av mote samtidig som "høhøhø" gikk av mote å skrive på nett.

For øvrig, hva har du på deg? For du er selv veldig opptatt av mote, er du ikke? Hvilket parti er det mote å stemme på for øvrig? Og hvilken mobil har du? For du er vel ikke selvstendig og uavhengig av mote-begrepet, er du vel?

Jeg er glad jeg ikke er sånn som er opphengt i mote. Jeg er fri til å ta piercing i tungen fordi jeg vil ha det. Og vil jeg ha det så trenger jeg ikke andres (eller din) aksept for å ta det. Sånn er det å være voksen. :)

Anonym poster: c77852b5f3f4f32f3704ba93ef953b8b

• Liker 4
Gjest Skogkar
Skrevet

De gikk av mote samtidig som "høhøhø" gikk av mote å skrive på nett.

For øvrig, hva har du på deg? For du er selv veldig opptatt av mote, er du ikke? Hvilket parti er det mote å stemme på for øvrig? Og hvilken mobil har du? For du er vel ikke selvstendig og uavhengig av mote-begrepet, er du vel?

Jeg er glad jeg ikke er sånn som er opphengt i mote. Jeg er fri til å ta piercing i tungen fordi jeg vil ha det. Og vil jeg ha det så trenger jeg ikke andres (eller din) aksept for å ta det. Sånn er det å være voksen. :)

Anonym poster: c77852b5f3f4f32f3704ba93ef953b8b

Så rart at du føler du trenger å forsvare deg da :)

Jeg aner ingenting om mote, annet enn at nazisveis og skinnyjeans er inn, at gutter ser ut som jenter osv.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det er mye bedre med tungepiercing! Har aldri hørt om noen som har syntes det har vært verre med piercing, tvert imot :)

• Liker 3
Skrevet

Kjæresten ba meg om å fjerne min da jeg ble sammen med han. Først og fremst fordi han syntes piercing var stygt, men den var vel ikke så populær på andre områder heller. :ler2:

Skrevet

høhøhøhø

Dette er min humor!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...