AnonymBruker Skrevet 1. mai 2013 #1 Skrevet 1. mai 2013 Jeg hadde vondt i magen i nesten hele går, fra jeg våknet til jeg la meg. Det var vondt over hele magen, og nedi høyre siden men ikke så vondt som jeg har i dag, og det var mest andre plasser. I dag når jeg våknet hadde jeg vondt i høyre siden av magen, våknet også tidligere enn vanlig kanksje pga det. Jeg har gått i kanskje 4-5 timer nå, og har hatt vondt i høyre siden av magen hele tiden. Jeg har spist og det gjorde det bare verre. Det er verst når jeg går, sitter eller står. Jeg har hatt vondt der før, men aldri så vondt som jeg har nå og det har gått over mye raskere. Det er ganske vondt og føler meg litt rastløs liksom pga det når jeg sitter. Kan det være blindtarmbetennelse? Anonym poster: 921fd3f23231da5ebd148e93385583da
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2013 #2 Skrevet 1. mai 2013 Letter smerten litt hvis du klemmer til fingre inn i magen like over høyre hoftebein, for så å bli mer intens i det du slipper ut? Hvis ja er det mest sannsynlig blindtarmen og du burde ringe legevakten. Min blindtarmbetennelse startet også som en mer generell smerte før den flyttet seg mer ned mot høyre, men det skjedde i løpet av få timer. En venn av meg gikk med betennelse i flere dager før han endelig kom seg til legen, da var blindtarmen sprukket (det var litt vel dramatisk, og jeg tror ordene "hadde du ikke kommet i dag så hadde du vært død" ble brukt) og han fikk beskjed om at han burde kommet inn allerede første dagen, så jeg tenker at det er bedre å ringe legevakten en gang for mye enn en gang for lite. Anonym poster: 94e3b364cfcbd57f4b7936ce806bdbda
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2013 #3 Skrevet 1. mai 2013 Ring legevakta ikke vent Anonym poster: cb2394738455c714c5cbda9aa4f54711 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2013 #4 Skrevet 1. mai 2013 Letter smerten litt hvis du klemmer til fingre inn i magen like over høyre hoftebein, for så å bli mer intens i det du slipper ut? Hvis ja er det mest sannsynlig blindtarmen og du burde ringe legevakten. Min blindtarmbetennelse startet også som en mer generell smerte før den flyttet seg mer ned mot høyre, men det skjedde i løpet av få timer. En venn av meg gikk med betennelse i flere dager før han endelig kom seg til legen, da var blindtarmen sprukket (det var litt vel dramatisk, og jeg tror ordene "hadde du ikke kommet i dag så hadde du vært død" ble brukt) og han fikk beskjed om at han burde kommet inn allerede første dagen, så jeg tenker at det er bedre å ringe legevakten en gang for mye enn en gang for lite. Anonym poster: 94e3b364cfcbd57f4b7936ce806bdbda Smerten letter litt om jeg klemmer fingrene inn i magen ja, og blir verre når jeg slipper ut. Men jeg la meg ned på sofaen og da ble smerten litt mindre, så satt jeg meg opp etter en stund og den var fortsatt litt mindre enn den hadde vært. Også gikk jeg helt til do uten at det ble forverret. Hvis det er blindtarmen, skal det ikke være smerte hele tiden da? Har en del smerte nå igjen, men den varierer en del. Men det er såppass vondt at jeg ikke kan gjøre ting, må sitte hele tiden eller ligge helst. Anonym poster: 921fd3f23231da5ebd148e93385583da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå