Gå til innhold

Hva har "drømmemannen" på seg første gang du treff

Gjest MåneSkygge

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Det var stort på Lørdagen ja... Mye fint å se på som var over 18 også da :)

Ahh, jeg vet, for jeg var jo en av dem..8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Moonshadow

:ler: Vet ikke om jeg så deg jeg....

Utrolig trist at det er over da :-(

Får vel glede meg til neste gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
:ler: Vet ikke om jeg så deg jeg....

Utrolig trist at det er over da :-(

Får vel glede meg til neste gang...

Bare en ca 1000 på huset, si 70 prosent gutter hvorav 60 prosent over 18. 40% av disse igjen over 22. Hvis vi antar at 10% av disse var fine å se på, og du så fler enn 15 (over 22), så så du nok meg og.. :wink::ler:

Du får trøste deg med Soultrain til lørdag.

(jeg skal slutte å være OT nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Svettebånd på håndleddene? :o / :ler:

Begynner jeg virkelig å bli så gammel?

Jennifer

Lærte i helgen at det er som regel breakerne som bruker det. Andre ("hiphopere") som bruker det er bare wannabes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Lærte i helgen at det er som regel breakerne som bruker det. Andre ("hiphopere") som bruker det er bare wannabes.

Det er uansett drit sexy... Wannabes eller ikke.. Veldig mange som bruker det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Det er uansett drit sexy... Wannabes eller ikke.. Veldig mange som bruker det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Oki :-)

Jeg bruker svettebånd selv jeg da.. Men er vel litt wannabe da :oops:

Uansett var jeg gla jeg hadde de da vi så på mc battels`n.. Var sinnsykt varmt der inne, selv om vi stod i vinduskarmen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

I alle fall ikke dress! Og heller ikke skjorte. Liker det enkelt, jeg. Dongribukse og en kul genser. Gjerne en litt stram genser som avslører en muskuløs overkropp. :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Oki :-)

Jeg bruker svettebånd selv jeg da.. Men er vel litt wannabe da :oops:

Uansett var jeg gla jeg hadde de da vi så på mc battels`n.. Var sinnsykt varmt der inne, selv om vi stod i vinduskarmen..

Men, da vet jeg iallfall at jeg så deg/dere der (hvis dere sto i en av vinduskarmene nærmest scenen), og varmt var det. Derfor var det desto artigere å stikke opp og sjekke ut breakerne. Veldig flinke, må jeg si :)

For å holde meg til topic så gikk jeg selv i utvaska jeans, treningsjakke og sneakers. Sikkert noens drømmemann jeg beskriver her.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Blir sjarmert av "godgutt-look" :) Mannen hadde ullgenser og dongeribukse første gang jeg så han.. Hjemmestrikket ullgenser; nam, nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Han skal ha på seg:

- En kul, mørk skjorte med mønster eller hull som ser gotisk ut

- Mørk bukse som sitter pent og er lang nok!

- Skinnjakke eller frakk

- SKJEGG og LANGT HÅR!

- Smykke i halsen, noe litt rustikt eller skikkelig metal

- Tattis som stikker opp av skjorta

*sikle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Hvis jeg snur meg etter'n på gata så har han garantert ikke hip-hop stil. Da er det dattera som snur seg :wink:

Hvis jeg snur mer så går han sannsynligvis i nesten trange jeans, har en snerten liten rompe, ganske trang genser med vakker overkropp inni, smårufsete på håret og markert kjeve...... sukk. Men han er garantert ti år for ung :ler:

Mannen som opptar hodet mitt 24/7 akkurat nå er avslappet i stilen i dagliglivet fordi han jobber i smoking. Men han er dritlekker i smoking, med svart skjorte inni.... Brede skuldre, og den gangen - de bevegelsene..... *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...