Gjest Moonshadow Skrevet 2. april 2004 #1 Del Skrevet 2. april 2004 Jeg fikk litt lyst til å vite hva dere synes når jeg så så mange tråder om hva vi ikke liker :-) Da lurer jeg på hvilken klestil er det på den mannen du snur deg etter og synes er sååå hærlig når du ser han på byen. For meg som er ei ekte hiphop jente, så må han ha på seg hettegenser, kul bukse, cap, kule skatesko eller sneekers og svettebånd på hånledda :-) Om han i tilegg er kjekk, så er jeg solgt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 2. april 2004 #2 Del Skrevet 2. april 2004 Hm, klærne må definitivt passe ham, ikke bare størrelsesmessig, men også stil/type messig. Også må klærne passe til anledning og sted. Han må med andre ord kunne tilpasse klærne til om han skal på rocke konsert eller på et "pent sted"! Tror det ideelle antrekket er det som virker så naturlig (til ham og til anledningen) at jeg rett og slett ikke legger merke til det! (fordi han er så sjarmerende, kjekk og spennende) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 2. april 2004 #3 Del Skrevet 2. april 2004 Liker sporty stil med slitte dongeribukse, skjorte, solbriller (gjerne solskjerm) og pene moteriktige sko. De skal ikkje vere utslitte. viktig! Pen på håret og solbrun i huden. Ingen bakdel om han spelar beach volley heller... Eg forelskar meg lett på somaren/hausten eg ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 2. april 2004 #4 Del Skrevet 2. april 2004 Grilldress For meg er det uansett mennesket inni klær'ne som teller.......... så noe spes. ønske har jeg nok ikke i så måte.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 2. april 2004 #5 Del Skrevet 2. april 2004 Grilldress Enig med deg. Spiller egentlig klærne noen rolle? Man kan jo eventuelt prøve å gjøre noe med klesstilen hans, når man har kommet litt under huden på mannen. -Hvis det er så plagsomt, mener jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 2. april 2004 #6 Del Skrevet 2. april 2004 Enig med deg. Spiller egentlig klærne noen rolle? For meg så må han være yover Er ikke intr ellers :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 2. april 2004 #7 Del Skrevet 2. april 2004 [spiller egentlig klærne noen rolle? Jammen utseendet har jo noenting å si, i allefall i begynnelsen? Det er jo umulig å få lyst til å kline med noen man ikke finner attraktiv. En annen ting er at en mann som først virker uattraktiv kan bli attraktiv når man blir kjent pga indre egenskaper (men da blir han pluttselig søt/sjarmerende/vakker utenpå også!! Merkelig det der..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gloria Skrevet 2. april 2004 #8 Del Skrevet 2. april 2004 Det spørs litt hvor jeg treffer han første gang. Men generelt sett liker jeg denne stilen på gutter: Kule, litt slitte og ikke alt for stramme dongeribukser, skjorter - gjerne under gensere , men ikke slik at det blir keitete og for femi. Sko er veldig viktig. Da liker jeg sneakers nokså godt. Er egentlig litt fan av Carlings klær. Gjør meg heller ikke noe om han kjører den mer "snobbete" stilen. Synes faktisk det er ganske så sjarmerende. Håret må være kort, og litt styla. Men man skal ikke få gele på hendene av å ta på det. Han må så klart også lukte godt og være nybabert. Hygiene er faktisk noe av det viktigste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille mor Skrevet 16. april 2004 #9 Del Skrevet 16. april 2004 Solbleket olabukser Sort dolce&gabbana t-shirt Sandaler Caps Dette hadde mannen min på seg når han kom hjem fra gutte-turen i fjor sommer, han var bare så lekker der han stod på dekk i båten å vinket til meg.. Need I say more? Det ble en laaang natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 16. april 2004 #10 Del Skrevet 16. april 2004 Dress og en god parfyme :D Eller skjorte med korte ermer ( litt kul, ikke "bisniss-stilen" ), bukse ( ikke jeans ) og sctilige solbriller Men folk kan jo være så schnasne de vil, men det er PERSONEN som avgjør saken, ikke stilen : - ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Viva~ Skrevet 16. april 2004 #11 Del Skrevet 16. april 2004 Er egentlig veldig enig med hovedinnlegger her. Bortsett fra at svettebånd ikke er et must da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 16. april 2004 #12 Del Skrevet 16. april 2004 Ja er de ikke hærlige Skal på 2xh i morra.. Da blir det bare sånne over alt :hjerter2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. april 2004 #13 Del Skrevet 16. april 2004 Jepp, han må vere naken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 17. april 2004 #14 Del Skrevet 17. april 2004 Ok, nå har jeg funnet min da (basketsko, svart t-skjorte, skikkelig kul olabukse), men det er uansett fullstendig uakseptablet med "godtepose" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 18. april 2004 #15 Del Skrevet 18. april 2004 Personen inni som teller da, men for å gi en karateristikk av min mann (som jeg seff liker ): - skjorte eller t-skjorte - brun skinnjakke - lett slitte dongeribukser eller en fin dressbukse - brune skinnsko - definetly boxershorts - svarte sokker ¨- litt anelse av godlukt og litt rufsete hår *yummi* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 18. april 2004 #16 Del Skrevet 18. april 2004 Våtdrakt Eller bare noe som ser bra ut på personen. Kunne ikke sett for meg MIN kjære i hip hop klær eller sossetøy, da han er i metalmiljøet, og prøver å være barsking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 18. april 2004 #17 Del Skrevet 18. april 2004 En annen ting er at en mann som først virker uattraktiv kan bli attraktiv når man blir kjent pga indre egenskaper (men da blir han pluttselig søt/sjarmerende/vakker utenpå også!! Merkelig det der..) Her er det bare å henge seg på, jeg er like forundret og like enig! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2004 #18 Del Skrevet 19. april 2004 Ja er de ikke hærlige Skal på 2xh i morra.. Da blir det bare sånne over alt :hjerter2: Bare synd flesteparten er under 18...På 2XH . Ellers, som en liten avsporing, var det mye bra der på lørdagen. Musikalsk sett. Sæggen til han ene i perverted monks var tidvis veldig imponerende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 19. april 2004 #19 Del Skrevet 19. april 2004 Jeg liker godt i menn i dress, jeg! Min mann kler seg ikke i dress på jobb, men er mer sånn skjorte-og-jeans-type. Sko er viktig, og da liker jeg best skinnsko eller Timberlands. Menn i hiphoptøy snur jeg meg ikke etter engang - det blir litt for outrert for meg.... Samme med de som kjører litt sånn student-stil, har ikke helt sansen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 19. april 2004 #20 Del Skrevet 19. april 2004 Bare synd flesteparten er under 18...På 2XH . Ellers, som en liten avsporing, var det mye bra der på lørdagen. Musikalsk sett. Sæggen til han ene i perverted monks var tidvis veldig imponerende Det var stort på Lørdagen ja... Mye fint å se på som var over 18 også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå