Gå til innhold

Kadust sitt treningshjørne :)

KaDust

Anbefalte innlegg

Så koselig, Violet Hill. :) Synes det er morsomt når jeg inspirerer.

Idag har jeg trent litt:

Knebøy

Buttsqueeze

Hipthrust

Det ble ikke mer enn disse øvelsene fordi ryggen min takket for seg, men det hjelper jo på håper jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joho, trening! Det må nå være godt for kropp og ikke minst motivasjon/humør ;)

hva er buttsqueeze? selv om jeg jo kan se for meg hva det går i...

Det må være vanskelig å trene noe som helst uten at ryggen påvirkes når jeg tenker meg om, alt henger jo sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, alt henger sammen! Også er det viktig at ryggen er rak og rett i alle øvelsene man gjør :P

Buttsqueeze er bare å stå rett og ned med beina samlet og stramme rumpa så hardt man kan, holde i 10 sekunder og så slippe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Man kan også buttsqueeze og hip-thruste samtidig. :) Det gjør jeg!

Fint å se at du er tilbake i rutinene dine! Og alle isvariantene var helt topp! Jeg også pleier å lage smoothie-is og saftis. Men var sykt god ide å putte bær og vann oppi!

Coop Extra har billige og bra isformer nå for tida forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jeg også, men tar buttsqueeze som egen øvelse når beina er helt gåen. :)

Jeg fant noen fine isformer på Nille som jeg har lagd is i idag, men vil gjerne ha flere former også så jeg kan lage masse forskjellig samtidig! Dog det krever at jeg får en større fryser. :P

Deilig å være tilbake i rutiner ja :) Skal gjøre yoga i morgen selvom jeg har mye å gjøre, så rekker det ikke før kvelden :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yogatreningen idag utgår, har nemlig raket hagen i 2 og en halv time!!! FY SØREN. Har 4 vannblemmer i den ene hånda, og 6 i den andre + 3 gnagsår på begge beinene og 2 blemmer. :hoho: Nå er jeg så sliten at jeg ikke orker en dritt.

Sånn er det når man har en hage som er 3xleiligheten når leiligheten er på 95 kvm. Sukk! 2 uker og så er det på'n igjen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trøst deg med at du har stor leilighet og stor hage du :D Det er jo koselig!

Ja, også er det jo god mosjon å holde på ute sånn også :D Fått masse sol også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hagearbeid er fysisk arbeid=trening!! Overbelastende trening sådan, høres det ut som... I morgen er du kanskje kjempestøl?Well done!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støl i dag? :) tror det er veldig bra med sånn hverdagsmosjon, selv om det der hørtes like heftig ut som en hvilken som helst treningsøkt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er jeg støl ingen andre steder enn ryggen! Haha

Maten igår:

Frokost: Rosiner, kesam og blåbær

Lunsj: En grov baguette med omelett og bacon

Middag: Risengrynsgrøt. Var skuffende med sukrin på :( æsj

Snacks/mellommåltid: En neve ostepop, en kopp te, en bit snickers

Ja, dagen igår var ræv og jeg holdt meg ikke unna fristelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg gjort dagens yoga! I starten merket jeg at jeg var stål i bryst og skuldre etter igår også, så tydelig at raking har gjort sitt. :P

Merker at jeg er PITTELITT mykere enn før også, så yogaen hjelper jo på. Blir nok bra når jeg nå skal gjøre det hver dag! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Yoga er så digg! Jeg har fulgt Tara Stiles på youtube en stund, hun er latterlig myk. Jeg er litt lei av tøye-bøye-yoga og driver med litt

for tida.

Følger du treningsyoga eller avspenningsyoga? Og hvis du følger en video vil jeg gjerne ha link :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den core'n der skal jeg prøve ut en dag, Kevlar! Jeg følger en video, men den er på DVD. Finner den ikke på youtube noe sted, så vanskelig å gi link desverre. :/ Det er Hatha Yoga, så er mest sånn tøying, pusting, balanse og holdning. Det er det ryggen min trenger nå som den er helt herpa, så tør ikke prøve noe annet før etter jeg har vært hos kiro :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maten igår:

Frokost: En skål jordbær, to linfrøknekkebrød med kalkunpålegg

Lunsj: Ingenting :(

Middag: Taco

Snacks/Mellommåltider: Jordbær, te

Maten igår var ikke så bra altså. Har skjerpa meg idag da, kan ikke la dårlige psykiske dager gå utover alt annet :)

Idag har jeg nok en gang gjort yoga! Så har hittil fulgt planene mine bra :)

Maten idag:

Frokost: Mislykke blåbærmugcake :D med blåbær ved siden av

Lunsj: To linfrøknekkebrød med spekeskinke og blåbær

Middag: Miksa salat med kesam, cheddar og mer spekeskinke (gadd ikke steke bacon :P )

Snacks/Mellommåltider: Grillribbe (3 ribbein), pukka te, en skål med bjørnebær, bringebær og kesam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde ikke yoga igår, men tenkte jeg skulle ta det igjen i helgen. Det spørs! Jeg gjorde yoga nå og etter følte jeg meg skikkelig skjelven og rar. Tenkte først at, greit, da trente jeg ordentlig da! Men neida, nå er halsen hoven, jeg er småkvalm og skjelver uten grunn.

TAKK KNUT FOR AT DU SMITTET MEG! Spesielt siden dine vanlige forkjølelser blir til bronkitt hos meg takket være den astmatiske bronkitten min :) Yay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

masse god bedring til deg!! Kroppen får iallfall hvilt seg litt... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...