Gå til innhold

er dette nekrose? (brystreduksjon)


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hei.

er dette nekrose?

hvis ja, hva gjør jeg?

Anonym poster: c883b13d7265ef9ffd8455bc8358ca98

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Anonym poster: c883b13d7265ef9ffd8455bc8358ca98

post-58196-0-78669600-1367192587_thumb.j

AnonymBruker
Skrevet

Hæ?

Anonym poster: 6aa07416effcb25d0ea0b2e2b1b5e7ea

AnonymBruker
Skrevet

Hæ?

Anonym poster: 6aa07416effcb25d0ea0b2e2b1b5e7ea

la inn bilde nå!

Anonym poster: c883b13d7265ef9ffd8455bc8358ca98

Gjest Eurodice
Skrevet

la inn bilde nå!

Anonym poster: c883b13d7265ef9ffd8455bc8358ca98

Jeg har problemer med å tro at dette kan være sant. Men er det virkelig det du viser, må du komme deg til lege faderlig fort, ellers kan det gå aldeles galt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har problemer med å tro at dette kan være sant. Men er det virkelig det du viser, må du komme deg til lege faderlig fort, ellers kan det gå aldeles galt.

hva mener du?

Jeg var på sykehuset i dag tidlig faktisk.. herregud nå klikker det for meg :(

Anonym poster: c883b13d7265ef9ffd8455bc8358ca98

AnonymBruker
Skrevet

hva sa de på sykehuset da?

det der ser ikke bra ut...

Anonym poster: cc8276c402aa88cc1de9a114541924ce

Gjest Eurodice
Skrevet

hva mener du?

Jeg var på sykehuset i dag tidlig faktisk.. herregud nå klikker det for meg :(

Anonym poster: c883b13d7265ef9ffd8455bc8358ca98

Hva sa legen? Hvor i brystet er dette? Er det brystvorten? Det kan jo være at det er fordi det er nærbilde, at det ser så stygt ut.

AnonymBruker
Skrevet

det er brystvorten ja.

Jeg var ikke der pga dette, men de kikket over brystene og sa at alt så normalt ut, men nå skal jeg dit i morgen tidlig og sjekke.

Det er nærbilde ja.

Ringte sykehuset og de sa det mest sannsynlig ikke var nekrose siden det ikke var vondt og at det ikke hadde gått så lang tid (ble operert mandag)

Anonym poster: c883b13d7265ef9ffd8455bc8358ca98

Skrevet

Anonym poster: c883b13d7265ef9ffd8455bc8358ca98

Det er normal blodansamling etter operasjonen. Men du bør få sjekket slik at du vet det ikke samler seg et stort hematom under huden http://no.wikipedia.org/wiki/Hematom

Nekrose vil gi varme, hevelse, puss, feber og vond lukt.

Såret ditt ser ferskt og greit ut, bare hold det rent, ha på tape og følg med.

AnonymBruker
Skrevet

Det er normal blodansamling etter operasjonen. Men du bør få sjekket slik at du vet det ikke samler seg et stort hematom under huden http://no.wikipedia.org/wiki/Hematom

Nekrose vil gi varme, hevelse, puss, feber og vond lukt.

Såret ditt ser ferskt og greit ut, bare hold det rent, ha på tape og følg med.

tusen takk! nå reddet du psyken min!

Anonym poster: c883b13d7265ef9ffd8455bc8358ca98

Gjest Lille-pus
Skrevet

Tråden stenges og TS anmodes sterkt om å holde kontaketn med kvalifisert helsepersonell.

Lille-pus

  • Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...