Gjest lekebøll Skrevet 2. april 2004 #21 Del Skrevet 2. april 2004 Altså, mener dere seriøst at dere ikke liker folk som kler seg på en bestemt måte?! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 2. april 2004 #22 Del Skrevet 2. april 2004 Altså' date=' mener dere seriøst at dere [b']ikke liker folk som kler seg på en bestemt måte?! :-? Nei, jeg tror ikke det er det de mener. Tror de forteller hva de syns er lite flatterende av klesgevanter. Diskuterer hva som er stygt å ha på seg. Og hvorfor ikke igrunnen.. Jeg syns det kommer an på personen om noe er fint eller stygt. Noen er jo fine uansett hva de har på seg (eklinger de da ) mens andre kler nesten ingen ting :-( .. Syns forøvrig denne "dele puppene-toppen" hørtes vanvittig stygg ur, glad den har gått med hus forbi! Også syns jeg ikke laaaange syyyylspisse sko er noe særlig fint. Er heller ikke spes begeistret for boksesko med posebukse nedi (men noen er fine med det).. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. april 2004 #23 Del Skrevet 2. april 2004 Jeg synest det er styggt med 80-talls dongribukser som er dratt opp i rumpa, saa hoyt opp som mulig.... Aa den singletten som deler puppen, ja den er motbytelig... (hun unge i den nye filmen til diane keaton og jack nicholson har en slik....tror det var en slik...den var hvertfall stygg...) clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nigella Skrevet 2. april 2004 #24 Del Skrevet 2. april 2004 Synes generelt at jenter som kler seg i plagg som er for små er lite flatterende. Og da snakker jeg om at det strammer så det ser ut som om det er vanskelig ut å puste. Ellers velger jeg også å være nobel, å ikke kritisere mer. (selv om tights er pyton!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 2. april 2004 #25 Del Skrevet 2. april 2004 kom på noe som er ganske stygt: Trange stoffbukser over store truser, slik at rumpa pluttselig blir delt i fire :o Det er ikke pent.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frigg Skrevet 4. april 2004 #26 Del Skrevet 4. april 2004 Jeg tror jeg vet hva du tenker på. Fantes en del av dem i butikkene i fjor vår/sommer tror jeg? Som en t-skjorte, og utenpå en singlet m/bryterygg bak-fram, gjerne i netting eller noe. Tror mamma kjøpte seg en sånn :oops: De solgte de bla. på Vero Moda og ONLY-butikkene. Am I close? ( høres riktig ut, ja! huff, jeg synes bare de er så utrolig usmigrende. jeg lurer på hva trinny og susannah ("what not to wear"/motepolitiet) synes om disse plaggene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 5. april 2004 #27 Del Skrevet 5. april 2004 Ugg, ja tights er stygt. Kle som er for små og er det verste eg veit om! Dessutan er cowboy boots, skinnjakker og platåsko forferdeleg :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 6. april 2004 #28 Del Skrevet 6. april 2004 Å. Det er min favorittype sko/støvler...Elsker spisse sko/støvletter med (halv)høye heler jeg.. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 6. april 2004 #29 Del Skrevet 6. april 2004 Mange blir fine fordi de har en gjennomført stil. Men når det gjelder litt spesielle klær blir det ikke alltid like fint på personer som tar det på fordi de tror det ser tøft ut, men hvor resten av klesvalget ikke passer inn. Ellers liker ikke jeg heller sånne spiiiiisse sko. Ellers er jeg drittlei sånne topper med "I'm sexy" og slik tekst på. Går de aldri av moten? Ellers liker jeg heller ikke pølseskinn, og det er det ofte syltynne fjortisjenter som går i. Er ikke pent på dem heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phair Skrevet 7. april 2004 #30 Del Skrevet 7. april 2004 Allværsjakker skal brukes til fritid, ikke til dress eller skjørt!!! Hvorfor greier ikke folk å se selv hvor sinnsvakt støgt det er da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cia Skrevet 7. april 2004 #31 Del Skrevet 7. april 2004 Men den gode, gamle olabuksa går tydeligvis aldri ut av mote! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dagensdiva Skrevet 8. april 2004 #32 Del Skrevet 8. april 2004 Veldig enig om allværs jakkene. Hater også buffalo sko=elefant sko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 8. april 2004 #33 Del Skrevet 8. april 2004 dette er ikke ETT plagg, men mer en helhet; ei dame på skolen mi, i sine 40, tror jeg, har en tigerskinnjakke, utvaska dongribukser (pinetrange må nevnes) og texasbeltespenne, for ikke å glemme de kjære elefantsnabelspisseskotuppskoene! Hu hei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anyvold Skrevet 8. april 2004 #34 Del Skrevet 8. april 2004 Hmm... Jeg har en slik topp det snakkes om her tror jeg! Synes ikke den er så stygg, jeg! Kanskje på damer med store bryster, men jeg synes ikke jeg så så fæl ut med min lille A-cup og str. 34 .... Men jeg bruker den ikke nå lenger, for jeg har blitt en str.36 og en stooor A-cup :D Og så har jeg blitt Farge- og Stil-konsulent og har lært at oransje ikke er min farge.. Bilde av toppen forresten (side 2, nederst til høyre): http://public.fotki.com/Shortybebeh/shorty/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilje Skrevet 8. april 2004 #35 Del Skrevet 8. april 2004 så fine øyne du har anyvold (en liiten digresjon ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milly:) Skrevet 8. april 2004 #36 Del Skrevet 8. april 2004 Også syns jeg ikke laaaange syyyylspisse sko er noe særlig fint. Amen! HATER spisse sko! Får frysninger rett og slett...klarer ikke å se på det. (Tror det kan ha noe med å gjøre at jeg leste "Heksene" av Roald Dahl når jeg var liten) Ellers er det farger som ikke går sammen jeg reagerer mest på. Spesielt er rosa & rød og turkis & oransje helt grusomt. Og det er tydeligvis svært populært for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phair Skrevet 9. april 2004 #37 Del Skrevet 9. april 2004 "Hmm... Jeg har en slik topp det snakkes om her tror jeg! Synes ikke den er så stygg, jeg! Kanskje på damer med store bryster, men jeg synes ikke jeg så så fæl ut med min lille A-cup og str. 34 .... Men jeg bruker den ikke nå lenger, for jeg har blitt en str.36 og en stooor A-cup :D Og så har jeg blitt Farge- og Stil-konsulent og har lært at oransje ikke er min farge.. http://public.fotki.com/Shortybebeh/shorty/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anyvold Skrevet 9. april 2004 #38 Del Skrevet 9. april 2004 :oops: Nå var det ikke meningen at dere skulle se på alle de andre bildene, da.. Men takk, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2004 #39 Del Skrevet 23. april 2004 Får litt sånn bilulykke-blikk av gode og runde tenåringer (og andre) i trange bukser med lavt liv, g-streng over kanten på buksa og kort topp :o Disse tre elementene på en litt rundt kropp med et godt fettlag lager bulker og bildekk av en annen verden og jeg blir noe midt imellom fasinert/imponert over at de tør og frastøtt fordi det rett og slett ikke er pent... :oops: Leggvarmere gir meg littegranne smerter det og, når jeg tenker meg om... Førstnevnte er helt katastrofal - egentlig er det ganske smakløst på en slank kropp også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrine22 Skrevet 24. april 2004 #40 Del Skrevet 24. april 2004 Likte ikke den toppen jeg heller, dessuten syns jeg den så fjortiss ut... Syns også spisse sko er helt grusomt! Elsker sko, men eier ingen spisse nei... Også disse 80-talls klærne som er in nå da...offa meg! Jeg var på BikBok sammen med ei venninne. Der var det utrolig fargerikt (som vanlig), og så blant annet et skjørt på et stativ. Det var et miniskjørt med folder, som var orasje med masse rosa prikker på. Å herregud, tenk at noen kjøper dette da! Noe så stygt...Sa jeg til venninna mi...Så kom to 14 åringer (eller rundt der) og sa; Åh, deeeet kule skjørtet da! Dette mååå jeg ha! :oops: Kanskje jeg begynner å bli gammel? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå