Esmee Skrevet 27. april 2004 #41 Del Skrevet 27. april 2004 Om jeg skal trekke fram noe jeg syns ser virkelig latterlig ut, er det disse sylspisse skoene som er slik in å gå rundt med nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 28. april 2004 #42 Del Skrevet 28. april 2004 Jeg heller mot å få dårlig samvittighet når jeg tenker om andre at åh, hun kunne ikke kle seg. Jeg synes det er fælt når ten-åringsjenter som ikke er helt flate og små føler de må gå i lave miss sixty dongeribukser, som bare gud vet hvordan de kom inn i. Og korte topper, med magen utenfor. Jeg synes ikke det er stygt, men trist. Jeg digger damer som har fasong og kan å kle seg! Det styggeste jeg vet,hvite tennissokker med rød og blå stripe og moccasiner på damer (og menn) gjerne med høyvannsdongeri til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 28. april 2004 #43 Del Skrevet 28. april 2004 Jeg digger damer som har fasong og kan å kle seg! Takk! Jeg veit at du digger meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ra|cer Skrevet 28. april 2004 #44 Del Skrevet 28. april 2004 Hater buffalo sko og tights... Får frysninger når jeg tenker på det.. Fysj.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 28. april 2004 #45 Del Skrevet 28. april 2004 Takk! Jeg veit at du digger meg! Jepp! FIn fasong og fine klær! Akkurat som meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 28. april 2004 #46 Del Skrevet 28. april 2004 Javisst! I alle fall du. Det kan kanskje bli litt mye svart og nagler for min del, selv om jeg synes det er kult. Har fått spørsmål om jeg er sm-dame. :oops: Har tona med stilen litt nå da, nå kan jeg til og med gå med farger. Svart, rødt og blått er favoritten. Og kroppsnært, men ikke pølseskinn-kroppsnært. Og høye hæler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 1. mai 2004 #47 Del Skrevet 1. mai 2004 Kan ikke komme på noe helt konkret jeg syns er virkelig stygt. Men jeg ser jo innimellom klær i butikken og på folk som ikke er pent. jo.. sånne olabukser som er ve ldig høye på livet, og snørt igjen med belte på oversiden av navelen, sånnat lommene bak kommer veldig høyt opp, og på de som drar de enda lengre opp så buksa går nesten inn i rumpa. Det er ikke så veldig pent syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå