Gjest Frigg Skrevet 1. april 2004 #1 Del Skrevet 1. april 2004 Det var en gang (for ikke så veldig lenge siden), at noen i en tråd sa at vi damer ikke hadde likt hvis menn kritiserte oss for hva vi kler oss i. For det første, gjør de ikke? Kanskje ikke så høylytt som vi damer kritisere, men... Jeg derimot, har ikke slike restriksjoner, og siden en mann sikkert ikke tør starte en slik tråd, så gjør jeg det. Og jeg begynner med dette : Jeg synes slike singletter som "deler" puppene er skikkelig stygge. Ja, der var det sagt, mange synes sikkert det er veldig moderen, men jeg synes det er skikkelig stygt. For noen uker siden så jeg en dame i 30-35 års alderene som gikk med en slik, og jeg klarte nesten ikke å la være å stirre, det var så infernalsk stygt. (PS, det er ikke pent på yngre damer/jenter heller.) Det var som å se på en bilulykke, man klarer rett å slett ikke se bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 1. april 2004 #2 Del Skrevet 1. april 2004 Hvordan deler puppene? Eneste jeg kommer på er slike som har håndveske med lang snor, og som henger den rundt halsen og under armen, så puppene deles.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 1. april 2004 #3 Del Skrevet 1. april 2004 Hvordan singlet er det? Jeg liker ikke bokserstøvler og sånne andre som er moderne nå hvor buksa blir krøllet oppover leggen. Noen tar på seg HVASOMHELST bare fordi det er moderne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mossa Skrevet 2. april 2004 #4 Del Skrevet 2. april 2004 Jeg er ikke fan av g-string en liten meter over bukselinningen. Og gjennomsiktige bluser når eieren har glemt å ta på seg BH. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 2. april 2004 #5 Del Skrevet 2. april 2004 Hvordan singlet er det? Jeg liker ikke bokserstøvler og sånne andre som er moderne nå hvor buksa blir krøllet oppover leggen. Noen tar på seg HVASOMHELST bare fordi det er moderne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frigg Skrevet 2. april 2004 #6 Del Skrevet 2. april 2004 vet ikke om de har noen navn, men det er altså gjerne en gjennomsiktig greie som de har utenpå en annen skjorte, og så "deler" de puppenen med at den har bare et smalt stykke tøy mellom puppene. skal prøve å finne et eksempel. nå gir jeg opp, finner ikke noe eksempel akkurat nå. Kankskje de som skjønnte det innså hvor stygg den var og sluttet å lage denne typen. Vi kan jo alltids håpe.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hexoria Skrevet 2. april 2004 #7 Del Skrevet 2. april 2004 Hater fete kvinner i tights. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. april 2004 #8 Del Skrevet 2. april 2004 Får litt sånn bilulykke-blikk av gode og runde tenåringer (og andre) i trange bukser med lavt liv, g-streng over kanten på buksa og kort topp :o Disse tre elementene på en litt rundt kropp med et godt fettlag lager bulker og bildekk av en annen verden og jeg blir noe midt imellom fasinert/imponert over at de tør og frastøtt fordi det rett og slett ikke er pent... :oops: Leggvarmere gir meg littegranne smerter det og, når jeg tenker meg om... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frigg Skrevet 2. april 2004 #9 Del Skrevet 2. april 2004 Hater fete kvinner i tights. Kom igjen da, logg deg på å si det. Ikke vær så pysete. Dessuten er jeg sikker på at fete damer i tights hater deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laina Skrevet 2. april 2004 #10 Del Skrevet 2. april 2004 Jeg syns heller ikke det er særlig fint med fete damer i tights. (Tights er ikke fint i det hele tatt, men ekstra ille når eieren er fet. Ikke misforstå meg! Det er mye fint man kan bruke på en stor kropp, som gjør at man ser veldig bra ut. Men tights er ikke en del av det. Blir noe av det samme som lubne jenter med g-streng over buksekanten og kort topp.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frigg Skrevet 2. april 2004 #11 Del Skrevet 2. april 2004 J(Tights er ikke fint i det hele tatt der må jeg nok si meg enig ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hexoria. Skrevet 2. april 2004 #12 Del Skrevet 2. april 2004 Kom igjen da, logg deg på å si det. Ikke vær så pysete. Dessuten er jeg sikker på at fete damer i tights hater deg også! Det må de gjerne gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 2. april 2004 #13 Del Skrevet 2. april 2004 vet ikke om de har noen navn' date=' men det er altså gjerne en gjennomsiktig greie som de har utenpå en annen skjorte, og så "deler" de puppenen med at den har bare et smalt stykke tøy mellom puppene.[/quote'] Jeg tror jeg vet hva du tenker på. Fantes en del av dem i butikkene i fjor vår/sommer tror jeg? Som en t-skjorte, og utenpå en singlet m/bryterygg bak-fram, gjerne i netting eller noe. Tror mamma kjøpte seg en sånn :oops: De solgte de bla. på Vero Moda og ONLY-butikkene. Am I close? Jeg synes disse støvlettene som er på moten nå med så enorme spisse tupper, ikke er særlig fint. Føler meg i det hele svært lite komfortabel med motebildet nå om dagen. Er ikke no' gøy å shoppe lenger, for jeg finner svært lite jeg egentlig kunne tenke meg å gå i. Håper denne retro-80'talls moten går fort over :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laina Skrevet 2. april 2004 #14 Del Skrevet 2. april 2004 Håper denne retro-80'talls moten går fort over :-( Den går sikkert over med en gang vi har blitt vant til den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 2. april 2004 #15 Del Skrevet 2. april 2004 Hvem har bestemt hva som er "normal" kropp, og hva som er"feit" kropp? Og hva er dette for dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 2. april 2004 #16 Del Skrevet 2. april 2004 Den går sikkert over med en gang vi har blitt vant til den. Ja det kan du si . Så når jeg endelig har fått fylt opp klesskapet med pastellfarger, pumps og leggvarmere igjen, så skal du ikke se bort fra at det er noe helt annet som er i vinden igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rabrabara Skrevet 2. april 2004 #17 Del Skrevet 2. april 2004 Jeg synes slike singletter som "deler" puppene er skikkelig stygge. Ja, der var det sagt, mange synes sikkert det er veldig moderen, men jeg synes det er skikkelig stygt. For noen uker siden så jeg en dame i 30-35 års alderene som gikk med en slik, og jeg klarte nesten ikke å la være å stirre, det var så infernalsk stygt. (PS, det er ikke pent på yngre damer/jenter heller.) Det var som å se på en bilulykke, man klarer rett å slett ikke se bort. Ja, huff, skjønner akkurat hva du mener. Det er sånn bakfram "bokse" singlett som Kylie var tidlig ute med. Ikke pent. Jeg liker ikke så veldig godt latex-drakter på kvinner over 60 heller, og tro meg, her jeg bor fins de! Forresten, det er jo litt tøft da, at de tør, om ikke akkurat flatterende.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 2. april 2004 #18 Del Skrevet 2. april 2004 Hvem har bestemt hva som er "normal" kropp, og hva som er"feit" kropp? Og hva er dette for dere? Når fettet tyter langt over bukselinningen synes jeg man ikke kler det man har på seg, når man velger å vise frem huden. Man kan ha en bukse større. Man er ikke nødvendigvis feit, men tynn og slnak er definitivt ikke ord som slår meg når jeg ser dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 2. april 2004 #19 Del Skrevet 2. april 2004 Enig med deg poirot. Jeg mener at ord som feit er stygge å bruke uansett hvordan mennesker ser ut. Det er en form for diskriminering, og er veldig negativt laddet. Det er en del som aknskje burde lære seg å gi konstruktiv kritikk i stedet for å bare skrive det første og beste de kommer på. Rett og slett tenke over hva en egentlig skriver. Jeg sier ikke at jeg er perfekt, for det er jeg på langt nær ikke, men det kunne aldri falle meg inn å kalle noen mennesker for feit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. april 2004 #20 Del Skrevet 2. april 2004 Jeg synes - til det kjedsommelige - at folk må få lov å kle seg akkurat som de vil dersom de selv synes de ser stilige ut. Selv prøvde jeg en hvit og fin singlet i går som fort ble hengt på plass fordi den avslørte enda flere bilringer enn jeg var klar over at jeg hadde. *Depp, depp og atter depp* Så da gikk jeg til innkjøp av tre singletter av annen kvalitet og i størrelse XL i stedet, og håper at disse tar seg bedre ut.... (prøvde dem ikke først - det kan ha vært et dårlig sjakktrekk...) Med alderen har huden blitt for stor hos meg, enda hvor godt den er stappet med overflødige fettceller som jeg ikke aaaaaaaner hvor har kommet fra (jeg som var så tynn at folk mobbet meg i yngre dager... *hulk*), og fra å være en S og SX og str 36 og sånt må jeg nå opp i 40 og 42 og XL og sånne størrelser, og da trekker jeg ikke på meg ettersittende singletter nei. Men om andre gjerne vil gå sånn, så er det ok for meg.... Er jeg ikke nobel, dere? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå