Gå til innhold

Søker du høyskole i år


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Nautikk ved høgskolen i Tromsø.

Gode muligheter for utveksling under studietiden og det er nært hjemstedet mitt.

Dessuten kan jeg som styrmann på båt bo hvor jeg vil i verden og samtidig ha havet som arbeidsplass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Sykepleie deltid på HIT.

Har gått 3 (bortkastede) år på NMH, så nå skal jeg føle at jeg kan gjøre noe mer for folk som trenger meg. Føle at en gjør samfunnet en god gjerning. Og så får jeg kanskje jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg søker kanskje på HiB.

Det har nettopp gått opp for meg at jeg ikke ønsker å fortsette etter mitt andre semester på HF ved UiB, så jeg skal bruke de nærmeste dagene på å tenke på hva jeg vil bli når jeg blir stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Søker ikke i år ettersom jeg går på høyskole alt, men i fjor søkte jeg bioingeniør ved HiO, og jeg trives kjempegodt der. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! I år har jeg søkt på mye rart på UiB. Økonomi/administrasjonsfag, soaialantropoligi, historie. Nå får vi se hva jeg kommer inn på :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Eg har også søkt på UiB i år.. :) Så er eg spent på om eg kjem inn då, er berre 20 studieplassar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har også søkt på UiB i år.. :) Så er eg spent på om eg kjem inn då, er berre 20 studieplassar...

Hva er det du har søkt på da, veslo? Ble så nysgjerrig nå :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Integrert lærarutdanning med mastergrad i nordisk.... :/ Då får eg ein master i kultur og samfunnsvitskap...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Integrert lærarutdanning med mastergrad i nordisk.... :/ Då får eg ein master i kultur og samfunnsvitskap...

Det høres jo flott ut da :-) Har selv to år med kulturstudier, så det er derfor jeg har lyst på sosialantropologi eller sosiologi, for å bygge videre. Men er litt usikker. Er jo ikke akkurat flust med jobber innen dette feltet :-? Ett år etter kulturstudiene har jeg enda ikke fått jobbet med noe relevant.

Men det var veldig spennende studium, så jeg angrer absolutt ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jepp, gledar meg! Håpar berre eg kjem inn.... Har brukbart snitt då, men er litt skummelt at det berre er 20 plassar syns eg... Gledar meg til å blir lærar! Eller journalist, kanskje?

Er jo ikkje sikra jobb innan nokon yrker i desse tider, men får håpe det endrar seg etterkvart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har nettopp fylt inn nettsøknaden jeg, tror jeg bytter studium.Skylder meg selv å forsøke journalistikkstudiumet, det er det som er drømmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Sykepleien på HiBu, HiO, Diakonhjemmets høyskole, HiVe. Håper jeg kommer inn på en av de stedene, ellers blir det vel statsvitenskap.

Tar norsk og nyere historie som privatist siden jeg mangler de faga for å få generell studiekompetanse, men sliter med motivasjonen når det gjelder lesinga til eksamen :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...