Gjest LadySizz Skrevet 27. april 2013 #1 Del Skrevet 27. april 2013 Har litt for mye tid for tiden,og har lyst til å skrive litt med noen om noen kunne tenkt seg det Litt om meg: Nærmere 30 enn 20,som nicket tilsier er jeg en jente/dame/lady,bosatt og oppvokst i Trøndelag og nysingel. Liker masse rart som litteratur,musikk av mange slag (og tror jeg kan synge så gauler avgårde til det meste ),serioman,elsker friluft (når jeg kan sitte på verandaen med en kopp kaffe),og har nylig bitt veldig interessert i interiør og gamle retro møbler,så da er det å lete skatter i bruktbutikker og loppemarked en stor glede i mitt liv for tiden Sååååee,om noe skulle tenke seg å skrive med meg er det bare å sende en pm :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LadySizz Skrevet 27. april 2013 #2 Del Skrevet 27. april 2013 Og kjønn kommer på det samme,bare så det er sagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LadySizz Skrevet 27. april 2013 #3 Del Skrevet 27. april 2013 Ingen som er skrivelysten? :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LadySizz Skrevet 1. mai 2013 #4 Del Skrevet 1. mai 2013 Skremmer jeg folk til og ikke skrive fordi jeg er trønder eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tulipana Skrevet 1. mai 2013 #5 Del Skrevet 1. mai 2013 Æ e itj reidd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LadySizz Skrevet 1. mai 2013 #6 Del Skrevet 1. mai 2013 Æ e itj reidd! Sekker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tulipana Skrevet 2. mai 2013 #7 Del Skrevet 2. mai 2013 Hadd du det bare i kjæftn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LadySizz Skrevet 2. mai 2013 #8 Del Skrevet 2. mai 2013 Nå nei du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LadySizz Skrevet 12. mai 2013 #9 Del Skrevet 12. mai 2013 Kløen har fortsatt ikke gitt seg helt så vil gjerne skrive med noen flere om det er noen der ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BunnyBlue Skrevet 12. mai 2013 #10 Del Skrevet 12. mai 2013 For min del må du gjerne dytte på meg litt skriverier, men det kan hende jeg velger å skrive tilbake. Du får vurdere om du likevel har lyst:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LadySizz Skrevet 13. mai 2013 #11 Del Skrevet 13. mai 2013 For min del må du gjerne dytte på meg litt skriverier, men det kan hende jeg velger å skrive tilbake. Du får vurdere om du likevel har lyst:p Spørs om jeg får prøve på det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BunnyBlue Skrevet 13. mai 2013 #12 Del Skrevet 13. mai 2013 Jeg er også trønder foresten, så om du er skremt fra å skrive, så kan det hende du har rett i påstanden din;p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LadySizz Skrevet 13. mai 2013 #13 Del Skrevet 13. mai 2013 Det kan vi ikke ha noe av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kriz Skrevet 14. mai 2013 #14 Del Skrevet 14. mai 2013 æ vart skræmt ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LadySizz Skrevet 14. mai 2013 #15 Del Skrevet 14. mai 2013 æ vart skræmt ja Sekkert ferdi du e kar! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nuggets Skrevet 15. mai 2013 #16 Del Skrevet 15. mai 2013 Er 24 jeg da. Er det for ungt?;-) dame forresten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LadySizz Skrevet 15. mai 2013 #17 Del Skrevet 15. mai 2013 Er 24 jeg da. Er det for ungt?;-) dame forresten.. Her er ingen alder noe hindring :D Og vi er ikke så langt unna hverandre i alder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kriz Skrevet 15. mai 2013 #18 Del Skrevet 15. mai 2013 sorry men jeg har skrivesperre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LadySizz Skrevet 15. mai 2013 #19 Del Skrevet 15. mai 2013 sorry men jeg har skrivesperre Bare vær sånn du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 15. mai 2013 #20 Del Skrevet 15. mai 2013 Jeg kan skrive med deg jeg, men skulle tro du fikk stilt alle "kløene" dine nylig jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå