Gå til innhold

Skrivekløe.. Noen som kan hjelpe meg?

Gjest LadySizz

Anbefalte innlegg

Gjest LadySizz

Har litt for mye tid for tiden,og har lyst til å skrive litt med noen om noen kunne tenkt seg det :)

Litt om meg: Nærmere 30 enn 20,som nicket tilsier er jeg en jente/dame/lady,bosatt og oppvokst i Trøndelag og nysingel.

Liker masse rart som litteratur,musikk av mange slag (og tror jeg kan synge så gauler avgårde til det meste :P ),serioman,elsker friluft (når jeg kan sitte på verandaen med en kopp kaffe),og har nylig bitt veldig interessert i interiør og gamle retro møbler,så da er det å lete skatter i bruktbutikker og loppemarked en stor glede i mitt liv for tiden :)

Sååååee,om noe skulle tenke seg å skrive med meg er det bare å sende en pm :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

• 2 uker senere...
Gjest LadySizz

Kløen har fortsatt ikke gitt seg helt så vil gjerne skrive med noen flere om det er noen der ute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del må du gjerne dytte på meg litt skriverier, men det kan hende jeg velger å skrive tilbake. Du får vurdere om du likevel har lyst:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LadySizz

For min del må du gjerne dytte på meg litt skriverier, men det kan hende jeg velger å skrive tilbake. Du får vurdere om du likevel har lyst:p

Spørs om jeg får prøve på det da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også trønder foresten, så om du er skremt fra å skrive, så kan det hende du har rett i påstanden din;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest LadySizz

Er 24 jeg da. Er det for ungt?;-) dame forresten..

Her er ingen alder noe hindring :D Og vi er ikke så langt unna hverandre i alder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...