Gjest Twelve12 Skrevet 25. april 2013 #1 Skrevet 25. april 2013 (endret) Spiste litt sterk mat til middag idag og har siden hatt en rar følelse i brystet. Er som en indre varmhet. Det gjør ikke vondt men er plagsomt. Jeg føler meg ikke varm ellers. Men har en varme i kjernen på en måte er veldig vanskelig å forklare. Det blir bare verre og verre! Kan man ha halsbrann uten at man kjenner noe i halsen. Er en skikkelig merkelig følelse som begynner å gå meg på nervene ettersom det begynner å bli en del timer siden middag. Edit: skriveleif Endret 25. april 2013 av Twelve12
amonyn Skrevet 26. april 2013 #2 Skrevet 26. april 2013 Det høres ut som halsbrann, ihvertfall. Legger til at halsbrann og hjertetrøbbel kan ha nogenlunde like symptomer (selv om jeg tviler på at det er hjertet ditt det er noe galt med).
Gjest Twelve12 Skrevet 26. april 2013 #3 Skrevet 26. april 2013 Takk for svar har bare tidligere hatt halsbrann i form av syre i halsen. Ikke denne varianten Nei er nok ikke hjerte. Da hadde det nok gjort vondt. Dette var bare plagsomt Men det ga seg over natta. Så får vi håpe det ikke kommer tilbake
AnonymBruker Skrevet 26. april 2013 #4 Skrevet 26. april 2013 Takk for svar har bare tidligere hatt halsbrann i form av syre i halsen. Ikke denne varianten Nei er nok ikke hjerte. Da hadde det nok gjort vondt. Dette var bare plagsomt Men det ga seg over natta. Så får vi håpe det ikke kommer tilbake Det blir ofte verre om man ligger, og bedre om man sitter/står. Drikk litt melk eller vann neste gang, så vil det nok gi seg. Halsbrann er magesyre som pipler opp i spiserøret, så det er ikke rart det gjør vondt. Anonym poster: 93844b5f8f0fcf507338b5fee4b49dab
amonyn Skrevet 26. april 2013 #5 Skrevet 26. april 2013 Synes det hjelper med Nycomed. Syrepumpehemmere er også nyttig, men det hjelper ikke med en gang og man skal ikke bruke det for lenge. Beste tipset er å se på kostholdet og endre det som gir sur mage. For meg er det alkohol som gir vedvarende halsbrann.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå