Gå til innhold

Tråd om Fotballfrue


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest MamaQuilla

Caroline Berg Eriksen er et produkt skapt hovedsakelig av sin egen mann.

Han forsterker også tankegangene hennes om mat og utseende. Ikke faen om min kjæreste hadde støttet opp om jeg valgte å leve på sultegrensen og løpe en mil om dagen fordi jeg ville holde meg tynn.

Det er greit med en sunn livsstil, men CBE promoterer ikke det. Hun formidler noe helt annet.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som noen over her også synes, så er bloggen ufattelig lite inspirerende. Hvor interessant er det å lese at hun man-sønd løper 10 km daglig og løftet vekter.

Hennes interiør eller klær er langt fra min stil.

Så er det annonseinnlegg og hemmlige møter som antageligvis ofte handler om annonsering

Og sånn går nå dagan....

Og hvorfor leser jeg bloggen....? For å la meg irritere og underholde....? Alltid morsomt å lese blogger om jenter som tilsynelatende er skutt i hodet på hver sin måte

Anonym poster: aab2fb4b10193b638ebda7de96547099

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som kritiserer Fotballfrue er gjerne de som er i mot mobbing og baksnakking. Men når personen er "offentlig" så er det visst bare å fyre løs. Det sier sitt at uendelige tråder om henne stenges pga at folk ikke klarer å holde en saklig tone, og at moderatorer må passe på voksne mennesker. For en barnehage...

Anonym poster: d4134edc9a0cf2622657d5449baf67ac

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MamaQuilla

CBE har selv valgt å leve av å brette ut om livet sitt. Hvorfor skal det være galt å diskutere bloggen?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som kritiserer Fotballfrue er gjerne de som er i mot mobbing og baksnakking. Men når personen er "offentlig" så er det visst bare å fyre løs. Det sier sitt at uendelige tråder om henne stenges pga at folk ikke klarer å holde en saklig tone, og at moderatorer må passe på voksne mennesker. For en barnehage...

Anonym poster: d4134edc9a0cf2622657d5449baf67ac

Det gjelder da ikke alle! Jeg mener f.eks at Caroline har en fin blogg mtp tips til ulike velværeprodukter, hårfrisyrer og reisebilder. Samtidig er jeg litt skeptisk til hennes forhold til mat og trening og et par "uheldige" kommentarer til enkelte av leserne hennes. Synes ikke du skal stikke alle under en stol. :) Det må være lov til å argumentere (jeg mener også at en bør holde en saklig tone, riktignok), uten å bli stemplet som barnslige eller misunnelige.

Anonym poster: 2fad5567a73dd6f0d76b19f130691f19

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CBE har selv valgt å leve av å brette ut om livet sitt. Hvorfor skal det være galt å diskutere bloggen?

Diskutere bloggen? Det var et veldig pent ord for det. Ved at en person bretter ut livet sitt gir ikke et klarsignal om å hetse matvaner, treningsvaner, mannen, interiør, påstå at personen er skutt i hodet, relegiøs tro, mangel på venner, jobben hennes, Dette er utelukkende drittkasting som voksne mennesker bør være modne nok til å ta avstand fra. Istedet for å gjemme seg bak skalkeskjulet "Jammen, hun har jo valgt å lage en blogg og derfor må hun tåle alt dette"

Anonym poster: d4134edc9a0cf2622657d5449baf67ac

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MamaQuilla

Jeg skrev ikke at hun må tåle bøtter med usaklig hets, du kan droppe å tillegge meg det.

Men fenomenet FF kan man faktisk diskutere. Det er interessant.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger. Det er lov til å både poste eventuelle bilder eller som anonymbruker, men da må postene også ha egenverdi. Å bare poste en skjermdump uten å si så mye mer blir slettet, da det bidrar ikke til diskusjonen ytterligere. Ønsker man å poste bilder eller innlegg må man si noe mer enn bare bildet. Det handler litt om flyten i tråden, og det er også slik vi håndterer bilder generelt i forumet (dvs ikke bare i denne tråden). Spørsmål rundt dette kan enten tas til moderator direkte, eller på ris og ros.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Euforia

For å være helt ærlig skjønner jeg ikke hvorfor hun er så interessant? Bloggen er møkkjedelig, jeg hadde sikkert klart å beskrive den siste uka hennes uten å engang besøke bloggen. Hun gjør jo det samme hele tiden? Det er jo ingenting spesielt med henne?

Ei venninne viste meg her om dagen et blogginnlegg hvor FF skryter palmeolje opp i skyene, og det var dråpen for min del. Kommer nok ikke til å stikke innom den bloggen igjen.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være helt ærlig skjønner jeg ikke hvorfor hun er så interessant? Bloggen er møkkjedelig, jeg hadde sikkert klart å beskrive den siste uka hennes uten å engang besøke bloggen. Hun gjør jo det samme hele tiden? Det er jo ingenting spesielt med henne?

Ei venninne viste meg her om dagen et blogginnlegg hvor FF skryter palmeolje opp i skyene, og det var dråpen for min del. Kommer nok ikke til å stikke innom den bloggen igjen.

This. Haha. :icon_lol:

Anonym poster: 2fad5567a73dd6f0d76b19f130691f19

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi vi er på KG og her er Fotballfrue øverst på lista over emner som er forbudt å diskutere, sammen med spiseforstyrrelser og Anders Behring Breivik!

Synes frua er skummel, jeg. Hadde mareritt om a i forgårs. Våkne med et VRÆÆÆÆL!!!!

Anonym poster: 1009da1d4c8b0ca3b6e458a1b8077730

Næhei, er fullt lov å snakke om Anders!

Anonym poster: d4cab473aa2e4b50c6a8348b89eb155a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler vel egentlig at det meste ble sagt i den forrige tråden, og såvidt jeg vet har det ikke vært noen store forandringer i livet hennes. Jeg sluttet faktisk å lese bloggen hennes etter at den forrige tråden ble stengt. Det føles igrunn bra, jeg var nok en av de som ble negativt påvirket av bloggen hennes.

Anonym poster: ec21b032903ec3a4af619e25ab10b113

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i at man fikk ett annet inntrykk av henne på det der tv-programmet, men bloggen fortsetter i samma gamle tralten. Blir sliten bare av å se hvor mye hu trener jeg altså! Og har hun sagt at hun har en liten C i BH? Det er i så fall totalt bullshit. Jeg har nøyaktig samme bikini som hu har og mine bittesmå B pupper ser helt like ut som hennes.

Anonym poster: f575a73e6d48626f1ac157b6ea70b308

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest abcdefgh

Sikter til denne setningen:

Tror du en tretten/fjorten/femten år gammel jente har en slik tankegang, at om jeg ikke tåler å lese dette så bør jeg la være? Det er jo nettopp det de ikke har, ei heller er det sikkert at de selv skjønner at dette er dårlig påvirkning. MEst sannsynlig gjør de ikke det. Når man er ung tenåring og alt man ønsker er å være som sitt idol, så virker det som en god ide og et sikkert trekk å kopiere det idolet gjør, i håp om å bli som henne. Det er jo det som er veien til lykke, sant.

I tenårene forandrer kroppen seg mye, og det er helt vanlig at jenter utvikler pupper, rumpe, hofter og da går opp i vekt som følge av de kroppslige forandringene.

Det er klart at det da er uheldig at ditt store forbilde hver gang hun får sjans, poengterer at hun "alltid har veid det samme" (med dette menes ifølge FF siden 15 års alderen), som om dette er den største selvfølgelighet.

Hun skriver hvor mye hun spiser og at hun blir stappet og triller av gårde etter et måltid som består av mindre enn en halv cottage cheese boks.

Tenåringer er i en sårbar og lettpåvirkelig tilstand, hvor hormoner herjer i kroppen, kroppen utvikler seg til å bli en kvinne, og man føler seg som en følelsesmessig berg og dalbane. Bare dette i seg selv kan være vanskelig nok å godta, om man ikke samtidig skal føle et så direkte press på trening, spisevaner, vekt og klesstørrelser.

Voksne damer kan man så klart stille mer krav til når det kommer til å holde seg unna hvis man merker at dette trigger et problem, men det er jo ikke voksne kvinner som er målgruppen til bloggen.

Anonym poster: 36301d8909ea544c9589b37bb36e038c

Joda , enig i at det er mye fokus på kropp osv. Det har jo det alltid vært , men når jentene/guttene er 12-13-14-15 år så har foreldrene også et ansvar ovenfor barna sine. Det blir feil å legge skylden på en blogger. Skal man sperre av bloggen fordi noen ungdommer kan bli syk om de lesere den? Hvilke forbilder har jentene/guttene i den alderen som ikke er trent/pen/slank og "vellykket"? Vil jo absolutt påstå at målgruppen til FF er nærmere 17-24 enn 12-16. Det hadde vært interessant å sett statistikk på alderen til leserne .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner virkelig ikke hvorfor noen synes hun ga et bedre bilde av seg selv på tv. Det eneste hun gjorde var å klage og sutre som en liten unge når Leo tok henne med på sine aktiviteter. Det hun uttalte når hun satt på restauranten på Grønland var flaut og vitner om arroganse og uvitenhet.

Anonym poster: aab2fb4b10193b638ebda7de96547099

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En perle fra FF om evolusjon:

fotballfrue_evolusjon.pdf

Anonym poster: 44351acc9feaf72cacac9a48d48ae320

Syns det er rart at de slavisk følger all forskning som støtter LCHF, men evolusjonen? Nei, slik tror man ikke på...

:klo:

Anonym poster: ae05f470e35acfb9528ece2b92559367

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

What? Jeg visste at hun var kristen, men tenkte det var mer av den "lettere" troen. Tror hun at gud skapte verden?

Jeg visste forresten at mannen henne var kristen, men han kan da ikke tro slikt? Han virker jo veldig engasjert i vitenskapen og skeptisisme og sånn for tiden.

Anonym poster: ec21b032903ec3a4af619e25ab10b113

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er krampeaktig og eier ikke selvironi.

Slike mennesker faller sjelden i smak hos meg.

Anonym poster: 265260b66002b7b574644d93df2ba1c8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei jeg kjenner skrev til henne på Instagram. På et bilde der hun ligger i bikni og viser frem sin syltynne mage. Etter kritikken ble min bekjent slettet av henne, hihi. Hun tåler ikke kritikk og sletter altså de som måtte mene noe ufint om henne.

Anonym poster: a6ba24ef402055dc60f693b9bf91e2bd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei jeg kjenner skrev til henne på Instagram. På et bilde der hun ligger i bikni og viser frem sin syltynne mage. Etter kritikken ble min bekjent slettet av henne, hihi. Hun tåler ikke kritikk og sletter altså de som måtte mene noe ufint om henne.

Anonym poster: a6ba24ef402055dc60f693b9bf91e2bd

Sært.. Slettet på hvilken måte? Som følger av henne, slik at hun dermed ikke kan skrive flere kommentarer? Det blir bare nok et eksempel på hun ikke takler kritikk særlig bra..

Anonym poster: 2fad5567a73dd6f0d76b19f130691f19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...