Gå til innhold

Tråd om Fotballfrue


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vil bare kommentere at det nå er åpnet opp for å kunne diskutere Fotballfrue igjen, med andre ord vil denne tråden ikke bli slettet. Så er det viktig at man forholder seg til reglene, og tråden kommer til å bli fulgt nøye med på.

Yvonne (mod)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oioi, nå leker moddene med ilden her :fnise:

Anonym poster: b66aa926dd1be668c7e70268e3e6fa7c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

Fotballfrue er nok den personen jeg kjenner til i verden som er minst jordnær. Hun er så overfladisk er det er vondt å se på. Maten, klærne, huset, treningen osv er helt ekstremt. Det er ingen normale folk som er slik som det der!

Se på dette bildet. Hvem er det som tripper rundt i slike klær i 15 minusgrader!? For å ikke snakke om de skoa! Få på deg skikkelige klær kvinne!! :sjokkert:

Skulle likt å sett henne på en øde øy jeg, uten noen av de rosa og hvite tingene hennes. Kanskje hun hadde åpnet øynene sine litt mer.

http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/02/DSC01180.jpg

Endret av Yvonne
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FF er hellig, men mannlige ABer har lov til å lage tråder om at norske kvinner ser ut som horer fordi de går i t-skjorte.

Anonym poster: ae751759ff161c550ba2a57a84344f9d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun virker som en hyggelig jente, og blir ofte inspirert av treningsgleden hennes. Klart hun har sine feil og mangler (eller var det mangelen på dem?) som de fleste, men grunnen til at jeg ikke leser bloggen hennes er rett og slett fordi det blir for kjedelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg finner rart er at hun prediker at hun ikke vil si noe om hvor mye hun spiser men samtidig går i detalj på hvor langt hun løper og hvor mye. For meg er det to sider av samme sak.

Anonym poster: aab2fb4b10193b638ebda7de96547099

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg finner rart er at hun prediker at hun ikke vil si noe om hvor mye hun spiser men samtidig går i detalj på hvor langt hun løper og hvor mye. For meg er det to sider av samme sak.

Anonym poster: aab2fb4b10193b638ebda7de96547099

Hun kan umulig ta inn alle de kaloriene hun forbenner på de lange løpeturene sine..

Anonym poster: 2fad5567a73dd6f0d76b19f130691f19

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare kommentere at det nå er åpnet opp for å kunne diskutere Fotballfrue igjen, med andre ord vil denne tråden ikke bli slettet. Så er det viktig at man forholder seg til reglene, og tråden kommer til å bli fulgt nøye med på.

Yvonne (mod)

.... :popcorn:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *MaggieQ*

Når en jente påstår at en frokost på 300 kalorier er alt for mye, men selv påstår at hun spiser opp til 3000 kalorier om dagen så er det noe som skurrer. "Frokosten" hennes er en skål på størrelse med en tekopp med litt bær og musli, middagen er et lite laksestykke med brokkoli et eller annet på siden og digg er en rute 70% mørk sjokolade.

Sier seg selv at hun verken er ærlig med seg selv eller med leserne.

Hun har et anstrengt forhold til mat og trening.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en jente påstår at en frokost på 300 kalorier er alt for mye, men selv påstår at hun spiser opp til 3000 kalorier om dagen så er det noe som skurrer. "Frokosten" hennes er en skål på størrelse med en tekopp med litt bær og musli, middagen er et lite laksestykke med brokkoli et eller annet på siden og digg er en rute 70% mørk sjokolade.

Sier seg selv at hun verken er ærlig med seg selv eller med leserne.

Hun har et anstrengt forhold til mat og trening.

Jeg er enig her.. Det er noe som skurrer. For meg virker det som om hun har et noe sykelig forhold til både mat, trening og utseende generelt.

Anonym poster: 2fad5567a73dd6f0d76b19f130691f19

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan umulig ta inn alle de kaloriene hun forbenner på de lange løpeturene sine..

Anonym poster: 2fad5567a73dd6f0d76b19f130691f19

Jo, for hadde hun ikke gjort det, så hadde hun jo blitt tynnere og tynnere. Og det blir hun jo ikke, synes hun har holdt seg ca på samme vekt/form i flere år. Har du sett hvor mye kalorier det er i diverse lavkarbo-produkter?? Selv om det ikke er sukker i de, er det ofte høyere energiinnhold og dermed masse kalorier (en grunn til at jeg aldri kommer til å spise etter lavkarbo).

Anonym poster: f3d60457033710ef95121d985f3d698c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, for hadde hun ikke gjort det, så hadde hun jo blitt tynnere og tynnere. Og det blir hun jo ikke, synes hun har holdt seg ca på samme vekt/form i flere år. Har du sett hvor mye kalorier det er i diverse lavkarbo-produkter?? Selv om det ikke er sukker i de, er det ofte høyere energiinnhold og dermed masse kalorier (en grunn til at jeg aldri kommer til å spise etter lavkarbo).

Anonym poster: f3d60457033710ef95121d985f3d698c

Hun spiser seg nok så hun ligger stabil på den vekten hun har nå, men ingen kan påstå at hun har et avslappet forhold til mat. Hun skriver at hun f.eks en dag spiste kun én ts peanøttsmør etter en lang løpeøkt.. Det er ikke et godt forbilde for andre unge jenter som følger bloggen hennes. Og jo, jeg vet hva div. lavkarbo-produkter inneholder, da jeg følger dette kostholdet selv. :)

Anonym poster: 2fad5567a73dd6f0d76b19f130691f19

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun spiser vel nok*, ikke "spiser seg nok så hun"... Gikk litt fort i svingene.

Anonym poster: 2fad5567a73dd6f0d76b19f130691f19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, for hadde hun ikke gjort det, så hadde hun jo blitt tynnere og tynnere. Og det blir hun jo ikke, synes hun har holdt seg ca på samme vekt/form i flere år. Har du sett hvor mye kalorier det er i diverse lavkarbo-produkter?? Selv om det ikke er sukker i de, er det ofte høyere energiinnhold og dermed masse kalorier (en grunn til at jeg aldri kommer til å spise etter lavkarbo).

Anonym poster: f3d60457033710ef95121d985f3d698c

Nå skal det godt gjøres å bli tynnere når hun allerede ser ut som en skrapa stilk da...

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En leser som kommenterer; "Synes du er et utrolig godt forbilde på LFCH (....). Det er så lett å bli fanatisk på de fleste områder i dagens samfunn."

Ehm... :klaske:

Anonym poster: 2fad5567a73dd6f0d76b19f130691f19

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Fotballfrues stil ofte er blodharry, men dette antrekket var ikke så værst! (Kunne aldri gått slik selv, men synes likevel det var et stilig antrekk.)

http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/04/DSC069361.jpg

Selv om hun ofte feiler, så skal hun ha for at hun tør å prøve. Det krever mot å kle seg i knallrosa fra topp til tå!

Anonym poster: 3397362251cb037e90ff16a4a75360cc

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ratata

Skal bli spennende å se hva nytt denne tråden vil bringe som ikke den forrige hadde. Hvor mange ganger og i hvor mange tråder trenger man å påpeke de samme tingene?

DERFOR er jeg overbevist om at en slik tråd kun er til for å tilfredstille de som liker å sitte å pirke på andre og få utløp for det her, ikke for å komme med noe nytt eller spesielt konstruktivt som kan føre til noe som helst.

Beklager så meget at jeg avsporet underholdningen. Blir første og siste gang.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Fotballfrues stil ofte er blodharry, men dette antrekket var ikke så værst! (Kunne aldri gått slik selv, men synes likevel det var et stilig antrekk.)

http://fotballfrue.n...4/DSC069361.jpg

Selv om hun ofte feiler, så skal hun ha for at hun tør å prøve. Det krever mot å kle seg i knallrosa fra topp til tå!

Anonym poster: 3397362251cb037e90ff16a4a75360cc

Her jeg bor er det mange som kler seg i knallrosa fra topp til tå.

De er 11 år gamle da....

Anonym poster: f575a73e6d48626f1ac157b6ea70b308

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan man påstå at man bruker en liten C-cup når hun ikke har ett gram fett på kroppen?

Anonym poster: aab2fb4b10193b638ebda7de96547099

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest abcdefgh

Her er dere godt i gang med det negative allerede ja , og vi skriver bare side 2 ! Jeg heier på fotballfrua! Hun er kjempeflink. Har bygd opp en merkevare rundt seg selv såpass at hun kan leve av det. På toppen av alt holder hun seg aktiv , trent og ser smashing ut ! Et godt forbilde.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...