Gå til innhold

Tråd om Fotballfrue

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Lurer på hva hun ikke har fikset på med utseendet sitt.. Fake påsatt hår, fake vipper, fake lepper, fake øyenbryn, fake brunfarge, fake negler. Fake fake faaaake

Anonym poster: 2fad5567a73dd6f0d76b19f130691f19

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Man vet aldri med 100% sikkerhet at man kan bli gravid. Er mange som er fruktbar, men som aldri klarer å bli gravid eller som spontanarborterer etc.

Akkurat den biten om henne er ikke vits i å diskutere eller spekulere i. Hun blir gravid når hun blir/ikke blir gravid.

BTW: hun er ganske tydelig i sin blogg.

"Nå skal hele familien Berg snart spise middag sammen, og dette er kvalitetstid jeg har savnet! Vi spiste alltid middag samlet da Anette og jeg var yngre, hver eneste ukedag mellom klokken 16 og 17, en viktig tradisjon jeg alltid har satt pris på og som Lars-Kristian og jeg helt klart vil videreføre når vi en gang vi skal formere oss ;-)"

http://fotballfrue.no/2013/04/18/minnestund/

Anonym poster: e06a3d73cdfeca54d4d12c3350ab3a4e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

AB over igjen. ERGO, ser ingen feil i å diskutere hvordan vi tror bloggen osv blir når de får barn. Hun nevner formering ol. stadig vekk på bloggen...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Man vet aldri med 100% sikkerhet at man kan bli gravid. Er mange som er fruktbar, men som aldri klarer å bli gravid eller som spontanarborterer etc.

Akkurat den biten om henne er ikke vits i å diskutere eller spekulere i. Hun blir gravid når hun blir/ikke blir gravid.

Jeg spekulerte ikke i noenting, jeg skrev hva hun selv har sagt.

Det er ganske merkelig at du skal fortelle hva som er vits i å diskutere eller ikke. Det er bare å la være å ta del i diskusjonen, hvis du ikke har noe ønske om det. Denne kommentaren falt jo også på sin egen urimelighet, da du selv startet innlegget med å bidra til diskusjonen.

Anonym poster: 36301d8909ea544c9589b37bb36e038c

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

FF har selv svart på at sminkefri for henne innebærer et tynt lag maskara, ev. løsvipper etter at hun begynte med det og markerte bryn. I tillegg bruker hun, ifølge eget utsagn, ALLTID lipgloss fra OH, så den regner hun ikke med, og transparent pudder.

Sminkefri for FF er altså sminke uten heldekkende brunkrem og øyenskygge :fnise:

Her skriver hun at hun alltid bruker lipgloss:

Her innrømmer hun at brynene er markert og at hun har løsvipper:

Her er hun i gang med å lyve litt om akkurat den saken, her har hun bare «naturlige mørke vipper og bryn»:

post-68789-0-87057400-1367138550_thumb.j

Når FF er sminkefri ser hun, ifølge seg selv, slik ut:

http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2012/03/Photo1-6.jpg

og slik:

http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2011/10/DSC01611.jpg

Men når hun forleden la ut et 100 % sminkefri-foto, måtte hun duse det ut vanvittig, kanskje fordi de «naturlig mørke» vippene og brynene ikke er så markerte sånn egentlig?:

http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/02/14.jpg

Anonym poster: 44351acc9feaf72cacac9a48d48ae320

Endret av Yvonne
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen ting forsvant visst fra forrige innlegg:

Her innrømmer hun at brynene er markert og at hun har løsvipper:

post-68789-0-11843300-1367138840_thumb.j

Her er hun i gang med å lyve litt om akkurat den saken, her har hun bare «naturlige mørke vipper og bryn»:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Innlegget om lipgloss:

post-68789-0-61434000-1367138896_thumb.jInnlegget om lipgloss:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *MaggieQ*

BTW: hun er ganske tydelig i sin blogg.

"Nå skal hele familien Berg snart spise middag sammen, og dette er kvalitetstid jeg har savnet! Vi spiste alltid middag samlet da Anette og jeg var yngre, hver eneste ukedag mellom klokken 16 og 17, en viktig tradisjon jeg alltid har satt pris på og som Lars-Kristian og jeg helt klart vil videreføre når vi en gang vi skal formere oss ;-)"

http://fotballfrue.no/2013/04/18/minnestund/

Jeg spekulerte ikke i noenting, jeg skrev hva hun selv har sagt.

Det er ganske merkelig at du skal fortelle hva som er vits i å diskutere eller ikke. Det er bare å la være å ta del i diskusjonen, hvis du ikke har noe ønske om det. Denne kommentaren falt jo også på sin egen urimelighet, da du selv startet innlegget med å bidra til diskusjonen.

Anonym poster: 36301d8909ea544c9589b37bb36e038c

Tror dere misforsto meg. Jeg mente at selv om hun ønsker å bli gravid og sier at hun kan bli gravid så er det ikke sikkert at hun får barn. Mange som ikke klarer å bli gravide selv om de skal kunne bli gravid. Derfor skrev jeg at det ikke var så mye å diskutere rundt det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det mye misunnelse ser jeg. På grensen til mobbing. Hva så om hun har fake hår vipper osv, det er jo hennes valg. Caroline er et vakkert menneske.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her er det mye misunnelse ser jeg. På grensen til mobbing. Hva så om hun har fake hår vipper osv, det er jo hennes valg. Caroline er et vakkert menneske.

Det er ikke mobbing å påpeke at hun stadig vekk hevder hun er sminkefri når hun er fullt sminket.

Det er ikke verre enn at hun slutter å legge ut "se på meg, jeg er sminkefri"-fotoer og heller bare står for at hun er fullsminket.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Selvfølgelig er det hennes valg, og hun er ei fin jente :) Men det blir fortsatt for dumt at hun skal rette fokus på noe hun ikke representerer. Les: hyllest til sminkefrie kvinner.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mobbing å påpeke at hun stadig vekk hevder hun er sminkefri når hun er fullt sminket.

Det er ikke verre enn at hun slutter å legge ut "se på meg, jeg er sminkefri"-fotoer og heller bare står for at hun er fullsminket.

Så hun lyver? so? er ikke akkurat det verste å lyve om. Mange bloggere som er mye verre. misunnelse som sagt , hun lever det "perfekte" liv mange jenter drømmer om.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har for vane å ikke kommentere blogg/ bloggere, men jeg må bare spørre: Hva er det egentlig med fotballfruen som engasjerer? Hva er det som skaper et slikt engasjement, for den forstår jeg virkelig ikke.

Jeg har for første gang lest FF (og dermed sendte KG nok en bruker dit) og ut fra bloggen, så følte jeg at bloggen ikke ga meg noe, ikke noe aha-opplevelse, eller noe som man jo skulle tro etter å ha sett at bloggen har oppnådd mye debatt og engasjement over flere tråder. For meg så det ganske ordinært ut, en hverdagsblogg. Ikke mer. Synes det var litt kjedelig, faktisk.

Så jeg må bare innrømme jeg ikke helt skjønner engasjementet bloggen skaper. Så spørsmålet (spørsmålene) går til dere brukere som er aktive i FF-tråden(e).

Takk på forhånd for svar :)

Anonym poster: c21d1e3719af0fbe38513b92b784330a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Så hun lyver? so? er ikke akkurat det verste å lyve om. Mange bloggere som er mye verre. misunnelse som sagt , hun lever det "perfekte" liv mange jenter drømmer om.

Jeg kan gjenta meg, poenget er ikke at jeg er særlig misunenlig (jeg ser bedre ut enn FF med sminke), men at hun hele tiden prøver å fortelle leserne at hun er sminkefri når hun egentlig bare mangler litt øyenskygge og dekkrem.

Nå som hun skal lage en "sminkefri"-collage blir det litt dumt, synes du ikke?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er rett og slett drita lei at alle blir stemplet som misunnelige bare man kommenterer noe man er skeptisk til hos andre som tydeligvis er tilsynelatende "perfekte" for mange. Såå dumt.

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan gjenta meg, poenget er ikke at jeg er særlig misunenlig (jeg ser bedre ut enn FF med sminke), men at hun hele tiden prøver å fortelle leserne at hun er sminkefri når hun egentlig bare mangler litt øyenskygge og dekkrem.

Nå som hun skal lage en "sminkefri"-collage blir det litt dumt, synes du ikke?

Sa ikke at du er misunnelig, det er kvinner her inne som er det er helt sikkert. Som AB bruker over her sa, hva er det med henne som engasjerer? Det må være som mer enn at hun lyver om at hun bruker sminke. det er noe med henne som provoserer kvinner.... Endret av anora
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Det som provoserer, har jo blitt gjentatt mange ganger i tilsvarende tråder om FF. Det er den (ofte) arrogante holdningen, løgnene, det overdrevne fokuset på mat, kropp, trening og utseende generelt samt det at hun (på mange måter) er et dårlig forbilde for unge jenter som er lettpåvirkelige og usikre på seg selv og egen kropp. Personlig blir jeg også litt...ja, av at folk faktisk kan livnære seg av noe så enkelt som å blogge om skjønnhetstips, diett, trening og mote. Jeg synes det er litt simpelt.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Produktanbefalingene til fotballfrue må være noe av det minst troverdige jeg har sett på en blogg. Alt er så utrolig fantastisk, og selvfølgelig er disse innleggene fulle av linker til diverse nettbutikker. Uetisk hvordan hun framstiller produktene, når det nederst i innleggene står at produktene sponset og at det er en annonse. Jeg kommer i alle fall ikke til å kjøpe noe som helst fra Ole Henriksen og andre merker hun anbefaler.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg leser vel mest Fotballfruen når det er en tråd om henne her inne.

For meg er Fotballfruen litt som realityshow, ren underholding og noe å more seg over. Og jeg er vel for gammel til å la meg påvirke, men ja jeg skulle gjerne hatt noen av de klærne og skoene hun har (ikke alle, da en del er alt annet enn min stil...). Og ikke minst energien hennes til å trene...

Det fasinerende er at alt er så perfekt, finnes det folk som har så problemfri liv som fruen, hvis ja, så er jeg ganske så missunnelig på det. Og jeg er litt fasinert over det mannemennesket hennes, han virker jo så langt fra min type som man kan komme...

Anonym poster: 0fdf463000ef8872e8db5068a86d5b8d

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clavel

Sa ikke at du er misunnelig, det er kvinner her inne som er det er helt sikkert. Som AB bruker over her sa, hva er det med henne som engasjerer? Det må være som mer enn at hun lyver om at hun bruker sminke. det er noe med henne som provoserer kvinner....

Det som "provoserer" for min del er rett og slett hvor lite ansvar hun tar når hun har Norges mest leste blogg. "Hold deg unna bloggen om du blir påvirket negativt" holder faktisk ikke. Hun fremstår dessuten som lite ydmyk, og som en med liten selvinnsikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...