AnonymBruker Skrevet 27. april 2013 #101 Del Skrevet 27. april 2013 Når tror dere fotballfrue babyen kommer da? Og tror dere en baby vipper frua av pinnen? Anonym poster: a6ba24ef402055dc60f693b9bf91e2bd Jeg lurer på det samme.. Tror det skal bli vanskelig for henne å opprettholde perfeksjonismen med en liten babytass i huset. Anonym poster: 2fad5567a73dd6f0d76b19f130691f19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 27. april 2013 #102 Del Skrevet 27. april 2013 Hvorfor tror dere hun vil ha barn? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2013 #103 Del Skrevet 27. april 2013 Hehe ja, babyen gulper i hennes kritthvite sofa, og hun må vaske enda mer klær. HYYYYYYYL. Tipper hun står opp 4 på natten, jogger, vekker babyen 6, ammer, så vasker hun hele huset og vasker alle klærne og tørker støv på alle de 400 skoene hun har, så lager hun seg en halv omelett, så våkner babyen, enda mer amming, så er det løpetur med babyen i vogna, ca 2 mil løping, så hjem og steker en kvart kyllingbit, enda litt amming og skifte bleie, så tilbake til klesvasken, så kommer mannen hjem og de skal ha middag. Han lager da lavkarbo middag og fruen spiser en babyporsjon, kvelden brukes til styrketrening, amming og så legger de seg i 23 tiden, og så ringer klokka igjen i 4 tiden og fruen skal nok en gang ut på joggetur Anonym poster: a6ba24ef402055dc60f693b9bf91e2bd 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2013 #104 Del Skrevet 27. april 2013 Har hun mange lesere nå for tida? Det virker som om interessen er dalende, men det kan jo være bare en følelse jeg har Anonym poster: d026a4cc46ce46c1ee2857e05a68f0c2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Awa Skrevet 27. april 2013 #105 Del Skrevet 27. april 2013 Når tror dere fotballfrue babyen kommer da? Og tror dere en baby vipper frua av pinnen? Anonym poster: a6ba24ef402055dc60f693b9bf91e2bd Sikkert, men jeg tviler på at hun skriver om det. Som hun så pent sier; mine problemer er private. Ja, selvfølgelig, alt som tyder på at hun er menneske bør holdes unna offentligheten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2013 #106 Del Skrevet 27. april 2013 Håper også den er dalende. Nå er vel sisteplass nr. 1? Anonym poster: a6ba24ef402055dc60f693b9bf91e2bd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 27. april 2013 #107 Del Skrevet 27. april 2013 (endret) For å kunne ta i bruk journalistutdanningen sin. Ved å skrive om det samme uke, etter uke etter uke. Kjempejobb Anonym poster: e06a3d73cdfeca54d4d12c3350ab3a4e Tja, hun gikk så vidt jeg vet ved Norges Kreative FAGSKOLE, så hun har ingen grad. Jeg vet ikke hvor mye den utdanningen er verdt på markedet. Edit: Når det er sagt, så kjenner jeg minst tre fire journalister MED grad fra høyskole. De tre jobber som: Selger Selger "Kundekonsulent" Barista Så.... Endret 27. april 2013 av Alice123 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2013 #108 Del Skrevet 27. april 2013 Hvorfor tror dere hun vil ha barn? Nå skal du ikke stole 100% på meg, for det er lenge siden jeg i det hele tatt har lest bloggen hennes. Men tror hun har vært ganske klar på at hun vil få barn ganske kjapt. Hun har vel skrevet om det på både den gamle og den nåværende bloggen sin. Anonym poster: ec21b032903ec3a4af619e25ab10b113 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MamaQuilla Skrevet 27. april 2013 #109 Del Skrevet 27. april 2013 Stemmer, FF har skrevet at hun ønsker seg barn. Men kanskje ikke ennå? Det er jo ikke lett å få tilbake figuren etter en fødsel og det er hun nok meget klar over. Best å melke blogging som supertynn i noen år til. Dessuten kan det være at alle årene med slanking har hatt innvirkning på fruktbarheten ... Uansett er det ikke så mye å spekulere i, barna kommer når de kommer og hvis ikke har hun ingenting hun trenger å forklare. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kiara! Skrevet 27. april 2013 #110 Del Skrevet 27. april 2013 Jeg er sikkert ikke alene om å lese bloggen hennes parallelt som jeg følger denne tråden eller andre diskusjoner om fenomenet "fotballfrue". Derfor tror jeg også at interessen dabber av hos flere også så lenge det ikke var noe særlig liv i diskusjonen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kiara! Skrevet 27. april 2013 #111 Del Skrevet 27. april 2013 Det jeg lurer på er om det evt barnet blir en del av produktet eller om det holdes privat? Det er en ganske vag sammenligning; men Kim/Kanye ønsker jo slik jeg har forstått det at barnet som kommer skal skjermes i størst mulig grad fra det offentlige selv om de selv stiller opp på absolutt alt. Kan fruen gjøre det samme eller blir det enda en melkeku siden hun da også blir mammablogger? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2013 #112 Del Skrevet 27. april 2013 Ja, Trine Grung meldte avbud (men kom ikke med en forklaring). Siden hun trakk seg, ville ikke Fotballfrue dra alene. Anonym poster: 3364062e6ec8ae7ec352ac01eac00d06 Og det virker som om hele prosjektet 'helsematen.no' er skrinlagt også. Jeg har stilt henne spørsmål om det i kommentarfeltet gjentatte ganger, men de sensureres vekk og hun svarer aldri på det. Rart, iom at hun hausset det ganske mye opp i både 2011 og 2012, med både logokonkurranse, innlegg om hvordan helsematen-kjøkkenet skulle se ut og jeg vet ikke hva. Anonym poster: 44351acc9feaf72cacac9a48d48ae320 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MamaQuilla Skrevet 27. april 2013 #113 Del Skrevet 27. april 2013 Det jeg lurer på er om det evt barnet blir en del av produktet eller om det holdes privat? Det er en ganske vag sammenligning; men Kim/Kanye ønsker jo slik jeg har forstått det at barnet som kommer skal skjermes i størst mulig grad fra det offentlige selv om de selv stiller opp på absolutt alt. Kan fruen gjøre det samme eller blir det enda en melkeku siden hun da også blir mammablogger? Vanskelig å spå, hvem vet om FF fremdeles driver en blogg den dagen hun får barn? Mye kan skje og jeg er ikke så sikker på at FF kommer til å drive på i mange år, ei heller om bloggen overlever en graviditet og familieforøkelse. Hun påstår selv at hun bruker to-tre timer per innlegg og jeg tror på det, selv om innleggene for det aller meste er klipp og lim fra marie claire og andre magasiners nettutgaver. Det blir spennende å se. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kiara! Skrevet 28. april 2013 #114 Del Skrevet 28. april 2013 Vanskelig å spå, hvem vet om FF fremdeles driver en blogg den dagen hun får barn? Mye kan skje og jeg er ikke så sikker på at FF kommer til å drive på i mange år, ei heller om bloggen overlever en graviditet og familieforøkelse. Hun påstår selv at hun bruker to-tre timer per innlegg og jeg tror på det, selv om innleggene for det aller meste er klipp og lim fra marie claire og andre magasiners nettutgaver. Det blir spennende å se. Enig. Og jeg tror også på henne når hun sier at det tar mye tid! Selvfølgelig tar det tid å holde på slik hun gjør med å svare i kommentarfeltet og kvalitetsikre bilder mm. Der gjør jo en kjempejobb. Men ekteparet får stå på, får håpe for deres del at de klarer å ha en distanse til hele denne bloggen i hverdagen. Slik jeg ser det må den jo være ganske altoppslukende for dem begge. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MamaQuilla Skrevet 28. april 2013 #115 Del Skrevet 28. april 2013 (endret) Vel, hun tjener jo greit på dette og jeg skjønner at hun vil utnytte de sjansen hun har fått. Nå er hun jo i ferd med å bli en slags c-kjendis, med deltagelse i flere ulike tv-programmer, hun har gitt ut bok, hun deltar på veldig mye forskjellig som gjør at bloggen og hun som merkevare forsterkes. Jeg vet bare ikke om alt dette kommer til å overstige hva det koster. Enn så lenge virker hun fornøyd med å få oppmerksomhet og jeg tror hun er såpass narsissistisk at hun ikke klarer/vil slutte med bloggingen før noe gjør at hun blir nødt. Å få tilsendt produkter og bli sponset på alle bauger og kanter er helt sikkert gøy, men å være i rampelyset krever sitt. Det er ikke sikkert hun synes det er gøy på sikt. Endret 28. april 2013 av MamaQuilla 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LonelyAngel Skrevet 28. april 2013 #116 Del Skrevet 28. april 2013 Hun kommer nok ikke til å få barn helt enda nei. Kroppen vet du! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2013 #117 Del Skrevet 28. april 2013 For alt vi vet kan det hende de ønsker seg barn men at de ikke får det til. Synes vi skal være forsiktig med å spekulere alt for mye om akkurat dette. Anonym poster: d026a4cc46ce46c1ee2857e05a68f0c2 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2013 #118 Del Skrevet 28. april 2013 For alt vi vet kan det hende de ønsker seg barn men at de ikke får det til. Synes vi skal være forsiktig med å spekulere alt for mye om akkurat dette. Anonym poster: d026a4cc46ce46c1ee2857e05a68f0c2 Den kommentaren faller på sin egen urimelighet når du selv begynner innlegget med å spekulere... Hun har selv skrevet på bloggen at hun vet at hun kan bli gravid. Hun er jo fortsatt ung og har mange år på seg. Anonym poster: 36301d8909ea544c9589b37bb36e038c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *MaggieQ* Skrevet 28. april 2013 #119 Del Skrevet 28. april 2013 Den kommentaren faller på sin egen urimelighet når du selv begynner innlegget med å spekulere... Hun har selv skrevet på bloggen at hun vet at hun kan bli gravid. Hun er jo fortsatt ung og har mange år på seg. Anonym poster: 36301d8909ea544c9589b37bb36e038c Man vet aldri med 100% sikkerhet at man kan bli gravid. Er mange som er fruktbar, men som aldri klarer å bli gravid eller som spontanarborterer etc. Akkurat den biten om henne er ikke vits i å diskutere eller spekulere i. Hun blir gravid når hun blir/ikke blir gravid. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2013 #120 Del Skrevet 28. april 2013 Jeg leste for noen dager siden at hun planla å lage en såkalt sminkefri-collage, ala kroppskampanjen hun hadde. http://fotballfrue.no/2012/04/29/en-hyllest-til-kvinnekroppen-95-av-norges-kvinner/ Synes det er litt ironisk at hun skal lage det, med tanke på at hun bruker restylane, extensions, noen ganger løsvipper etc. Hun viser seg faktisk "sminkefri" på bloggen, men tror aldri jeg har sett hun uten markerte bryn for eksempel. Skal hun lage en sånn kampanje bør den være gjennomført. "Hyllest til sminkefrie kvinner"... Anonym poster: e06a3d73cdfeca54d4d12c3350ab3a4e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg