Gå til innhold

Til alle

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Nathalie

Jeg bare lurer på en ting.. Hvorfor er det så utrolig mange her inne som er så fordømmende?? icon_evil.gif

Jeg blir så irritert på sånt! Her kommer det mennesker som lurer på vennlige råd eller tips på forskjellige saker, men istedenfor å gi gode tips/råd, begynner folk å dømme de andre!!

Ta et eksempel.. Det var en Anonym bruker som lurte på om hun kunne sende et brev og greier til sin "elsker" for å gjøre det slutt, da hun skulle satse på mann og barn.

Hun fikk ca 2 råd ang. brevet, tror jeg, resten var folk som dømmet henne fordi

1) hun hadde vært utro - fy,fy,fy

2) hun og mannen bodde sammen som venner for barnas skyld - fy,fy,fy

HALLOEN! Det var faktisk ikke det hun ba om, hun ba vennlig om noen hadde et råd å gi henne angående brevet sitt! MEn det var det omtrent ingen som brydde seg om å svare på, hun var bare slem og fysj og æsj fordi hun hadde vært utro med en annen, og fordi hun og mannen bodde sammen som venner for at barna skulle ha både mor og far der. Det var jo ALDRI det som var poenget med hennes innlegg!!

Jeg er ikke feilfri sjøl, det e rjeg fullstendig klar over. Men jeg har blitt dømmet så mange ganger selv i mitt liv, at en ting jeg ALDRI gjør er å rakke ned på andre for ting de har gjort eller sagt. icon_evil.gif Folk må jammen få leve det livet de selv ønsker! Og når noen ber om råd, så ber de om et råd og ikke om å bli fordømt fordi de ikke har levd opp itl alle andres moral og etikk! Husk at vi alle er forskjellige og vi har alle forskjellige "grunnverdier" her i livet, og ser forskjellig på ting. La nå mennesker få leve slik DE ønsker det, og ikke bland dere inn i DET med mindre dere får spørsmål om akkurat det. Når noen ber om råd, så gi dem et råd!

Nå blir vel jeg fordømt i det vide og det brede fordi jeg er sinna, men jeg bryr meg ikke om det. Jeg sier ifra hva jeg mener når jeg synes noen har blitt tråkka på for ting ingen andre har noe med...

***Nathalie*** icon_mad.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Mitt innlegg og svar på hennes spørsmål var aldri ment fordømmende, men ment som råd om hvordna man kanskje bør handle. Netoop fordi jeg har opplevd noe liknende situasjoner selv.

Dessuten synes jeg hun tok veldig lett på dette som jeg anså som utroskap, og da ble jeg engasjert altså. Det må være lov. Og når man spør om slike ting, så kan man forvente å få ymse svar. Jeg skal innrømme at det kanskje ikke var særlig snille svar jeg gav, men allikevel var det ærlige svar og de kom rett fra hjertet. Det er vel det viktigste. Og dte var som sagt ment som råd, ikke som kritikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nathalie, det er sånn damer er det... fordømmende og feige... opptrer i grupper, mobber kollektivt....

Er det derfor damer tviholder på sin fasade?

Jeg er ikke helt sikker, men det ihvertfall mye grums i kvinnepsyken....er vel egentlig ikke rart rart menn beskytter dere til å begå allslags mulige dumheter...

Hvordan gjør man det i alle andre land?

De har en løsning vi burde studere nærmere, å sette damer i karantene(hjemmene) gjøres for å hindre damer å trakkasere hverandre.... akkurat som hyener ser vi kvinnesinnet når dem er samlet... som gribber kaster dem seg over sårede...

Aldri har jeg vært så enig med meg selv som etter at jeg traff på kvinneguiden...

Waco

...og jeg har kvinnepsyken i bakhodet...når jeg en dag...blir arbeidsgiver.... og selvsagt...det er ennå mannen som bestemmer over deres arbeidsbetingelser og lønn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at kvinnen ikke er så mye med i styre og stell i Afganistan da, .... da hadde det vært enda mer krig enn det har vært.....de siste 500 åra...

Ler meg i hjel (selv om det begynner å bli ensformige arg en ler av fra denne .... Clinter`n...

icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nathalie

Kjære Anonym,

det gjaldt ikke bare deg dette! Jeg har sett det flere ganger siden jeg meldte meg inn i KG, men jeg brukte akkurat dette som eks fordi det var nytt. Så det er ikke bare deg det gjelder!

Waco, du har akkurat vært enig med en kvinne, du er klar over det?? Det var jo akkurat dette jeg poengterte i innlegget mitt.. Nikke.gif

Du skrev jo at ALLE kvinnfolk er slik, og det er jeg uenig i! Jeg skrev mange, ikke alle. Og jeg er faktisk ikke slik selv, tro det eller ei. Ingen regel uten unntak, vet du... icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff huff huff,hvor mange tråder skal vi ha angående dette temaet???

Jeg aner ikke hvor mange tråder jeg har lest her inne som omhandler hvor fæle enkelte brukere er,hvor feige anonyme er som ikke skriver under med navn og hvor mye hetsing og useriøse svar det er på mange innlegg.

Grunnen til at det er så mye av det er rett og slett fordi det gang på gang kommer brukere så fyrer oppunder.På denne måten blir man jo aldri ferdig med temaet før en annen tråd starter.Og slike tråder dør sjelden for ut fordi noen da igjen føler seg tråkka på og hetset med,og sånn holder det på.

Forsøk å la temaet ligge en stund og se da hva som skjer.

Nathalie,det er helt greit at du reagerer på enkelte innlegg,sånn burde det jo være på et diskusjonsforum og noen kommer ALLTID til å tråkke over streken,men kan du ikke ta det opp på den aktuelle tråden istedet for å lage en helt ny tråd et helt annet sted???

Det er så unødvendig.

Thea icon_rolleyes.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Thea den 2002-06-06 20:04 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nathalie

Sorry, da, men jeg har ikke vært medlem her så lenge så jeg kunne vel ikke vite at dette har vært tatt opp mange ganger før!! Dessuten, skulle jeg ta det opp i det aktuelle innlegget, så måtte jeg jo ha blandet meg inn i ALLE innlegg omtrent...

Men hvis du synes det er kjett med slike tråder som blir laget angående slike ting, så kan du vel kanskje bare la være å lese dem da... Eller??

*** Nathalie ***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke bli snurt for det.Poenget mitt er at det er så himmla mange av dem og alle handler om akkurat det samme.

Greit at du er ny her men du ser vel de samme trådene du som oss?

Håper uansett du trives her jeg da icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nathalie

oki, du trodde jeg ble snurt... icon_biggrin.gif Like blid, jeg, sjø...

Jeg ser nok de samme trådene som dere andre, ja, men jeg leser ikke alle! Så det så

End of discussion... Det er like før denne glir ut til å bli noe annet enn det den handlet om også...

*** Nathalie ***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...