Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann

Unnskyld detaljene, men må nesten skrive det.

Vanligvis har jeg hvit/gulaktig utflod, som kommer stort sett mest hver morgen, og så avtar utover dagen men fremdeles kommer det litt.

Igår morges så jeg mer gulbrun, altså gul/lysebrun, istedet, men resten av dagen var det som normalt, da uten denne fargen.

Idag var det igjen, det er dog ikke mye, akkurat som om det er vanlig utflod men litt mer farget.

Det er ikke rennende, men akkurat samme konsitens som vanlig, og det lukter heller ikke annerledes.

Jeg snakker altså om utflod på denne tiden av svangerskapet, ikke tidligere. Jeg har selv hatt blødninger og brun utflod frem til uke 14 tidligere men har ikke hatt det siden den tid.

Noen andre som har hatt dette? Fosteret sparker fremdeles og det er mye liv der.

Erfaringer?

Anonym poster: af5c5f475f359faf7e13df990d047bcf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde selv blødninger og rød/brun utflod frem til uke 16. Etter dette avtok det litt, men hadde brunlig utflod hele veien.., Også tok deg seg opp igjen etter uke 30, da var det mye utflod (farget) igjen. Jeg slappet da av siden jeg kjente babyen bevege seg, og så lenge det ikke er så mye om gangen osv. Også ville jeg nevnt det på neste kontroll :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...