Gå til innhold

Er du smartere enn din standard amerikaner.

Gjest Gunfreak

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Herregud så flinke folk her er da! (Evt. bare de med høy score som svarer). Selv fikk jeg 9/13. Var ganske fornøyd med det, da dette ikke er mitt spesialfelt akkurat :)

Anonym poster: 71f77c9c8447e6d051e12f064835d2ce

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste av svarene her lærte man vel på ungdomsskolen, så ser ikke helt hvorfor det er så rart at folk svarer mye rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, Gunfreak. Måtte google litt selv etterpå, flaut å ikke kunne sånt. Men da lærte jeg iallefall det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste av svarene her lærte man vel på ungdomsskolen, så ser ikke helt hvorfor det er så rart at folk svarer mye rett.

Det er ikke det som er greia. Det som er greia er at hvis du svarer rett på alle 13 spm, så er du like kunnskapsrik som de øverste 7 prosent av den amerikanske befolkningen. Eller de drøyt tusen som har svart på de samme spørsmålene før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Fikk 13/13. Jeg har studert fysikk og jobber i Statoil, så hadde egentlig vært flaut å bomme.

Anonym poster: 61ae2b5000f19d84b77967495432042e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bomma på stoffet i atmosfæren, og leste spørsmålet om elektroner feil (ergo feil svar): 11 av 13.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første assosiasjon til fracking, kommer alltid til å være det ultimate våpenet i Doom: BFG, eller Big Fracking Gun. Av en eller annen grunn var det greit å sage motstanderne i blodige biter med motorsag, men man kunne ikke si "fuck". Amerikanere.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første assosiasjon til fracking, kommer alltid til å være det ultimate våpenet i Doom: BFG, ellker Big Fracking Gun. Av en eller annen grunn var det greit å sage motstanderne i blodige biter med motorsag, men man kunne ikke si "fuck". Amerikanere.

BSG. De sier frack i stedet for fuck. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

12/13, trøtt og sliten, ante ikke hva "fracking" var. Den var veldig enkel, men jeg tror jeg ville slitt med et par av spørsmålene om jeg ikke hadde hatt fysikk/kjemi/biologi på videregående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg studerer vet et amerikansk universitet. Før jeg startet hadde jeg alltid hørt at amerikanere er så dumme, men jeg hadde aldri trodd at det var SÅ sant før jeg ble kjent med dem! Lord...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg studerer vet et amerikansk universitet. Før jeg startet hadde jeg alltid hørt at amerikanere er så dumme, men jeg hadde aldri trodd at det var SÅ sant før jeg ble kjent med dem! Lord...

Er de dumme på universitetet og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de dumme på universitetet og?

Jepp. Eller, de er ikke dumme. Bare ekstremt kunnskapsløse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

You scored better than 75% of the public, below 15% and the same as 10%.

Herregud USA, get your shit together. Jeg er full i tillegg.

Jeg tok feil på spørsmålet om Elektroner er mindre enn atomer, og så på spørsmålet om fracking. Fracking aner jeg ikke hva er, så der gjettet jeg bare.

Endret av Alice123
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg fikk 12/13, aldri hørt om fracking, og jeg har bare så vidt fullført norsk ungdomsskole.

Anonym poster: afb9fd2629594f0030758c9987ff7ca8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...