KaDust Skrevet 24. april 2013 #1 Del Skrevet 24. april 2013 Jeg er altfor usosial for tiden og merker at jeg savner ei venninne. Det er det samme om vi forblir nettvenner eller om du er en jeg kan gjøre ting sammen med, jeg vil bare ha flere venninner Jeg fyller 23 i år, studerer Informasjonssystemer (Webutvikling) og bor i Østfold. Har mange forskjellige interesser; fotografering, trening, kosthold, gaming, mote, friluft, dyr og mer. Any takers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 24. april 2013 #2 Del Skrevet 24. april 2013 Jeg er altfor usosial for tiden og merker at jeg savner ei venninne. Det er det samme om vi forblir nettvenner eller om du er en jeg kan gjøre ting sammen med, jeg vil bare ha flere venninner Jeg fyller 23 i år, studerer Informasjonssystemer (Webutvikling) og bor i Østfold. Har mange forskjellige interesser; fotografering, trening, kosthold, gaming, mote, friluft, dyr og mer. Any takers? Hei, jeg er en jente, blir 26 i mai, Sliter litt med det samme som deg. Er blitt veldig usosial Jobber ca 100%, og mine interesser er fotografering, litt tegning når kreaviteten slår inn, liker å skrive dikt, men har "krasjet" pc'en så alt det mistet , liker å gå turer og reise, ellers går jeg på fest/byen i ny og ne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyStarlight Skrevet 25. april 2013 #3 Del Skrevet 25. april 2013 Tror nesten jeg henger meg på her selv, hadde nesten ikke gått opp for meg hvor usosial jeg hadde blitt før jeg så tråden her Jeg er 25 og fra Østfold. Liker å trene, gå tur, gaming, lærer å spille gitar for tiden, interesserer meg for bl.a. kosthold og liker en fest i ny og ne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 25. april 2013 #4 Del Skrevet 25. april 2013 HEI hei. har du hatt en fin Onsdag, det går sikkert fint at du henger deg på, fordi om det ikke er jeg som har laget tråden. Jeg er selv fra Bergen, og er i samme båt som KaDust, er liksom falt litt ut av venne gjengen, som enten er flytter, stiftet familie og er blitt gift. Jeg elsker å gå turer, uansett vær, gaming er også gøy, ellers går det i jobb (kveld) og litt tegning + og seff, KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 25. april 2013 Forfatter #5 Del Skrevet 25. april 2013 Så koselig med svar :D jeg sender dere en pm når jeg får flytta rumpa mi fra senga til sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 25. april 2013 #6 Del Skrevet 25. april 2013 God morgen. Ikke helt våken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 25. april 2013 Forfatter #7 Del Skrevet 25. april 2013 Ikke jeg heller, og brått hadde jeg en full huseier og takstmann på døra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FarrisLime Skrevet 25. april 2013 #8 Del Skrevet 25. april 2013 Slenger meg på her jeg også! Blir 23 i år, går på skole og tar masse kurs for å bli selvstendig næringsdrivende, og er alene med en livlig unge på snart 4, så jeg har mye å fylle dagene med, og er dessverre blitt ganske usosial :o Er fra Oslo, men bor i Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyStarlight Skrevet 25. april 2013 #9 Del Skrevet 25. april 2013 HEI hei. har du hatt en fin Onsdag, det går sikkert fint at du henger deg på, fordi om det ikke er jeg som har laget tråden. Jeg er selv fra Bergen, og er i samme båt som KaDust, er liksom falt litt ut av venne gjengen, som enten er flytter, stiftet familie og er blitt gift. Jeg elsker å gå turer, uansett vær, gaming er også gøy, ellers går det i jobb (kveld) og litt tegning + og seff, KG Onsdagen var bra den vettu, fikk tatt meg et par gåturer i går Er jo så digg å gå ute nå om dagen. Kjedelig å falle ut av vennegjengen, har blitt sånn her også. Enten har de fått barn eller kjærester, og da går det i typiske "par kvelder" hvor man egentlig ikke blir inkludert. Hyggelig at det er flere som er litt i samme båt her da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomsterbarn Skrevet 27. april 2013 #10 Del Skrevet 27. april 2013 Bergen her også. Tur i Fjellveien/Fløyen nå i vårsola er jo fantastisk deilig. Noen som vil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_surfot Skrevet 27. april 2013 #11 Del Skrevet 27. april 2013 Bergen her også. Tur i Fjellveien/Fløyen nå i vårsola er jo fantastisk deilig. Noen som vil? Ikke for å kuppe tråden, men om jeg hadde sett dette før og turt å møte nye mennesker fra nettet så hadde jeg lett blitt med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomsterbarn Skrevet 28. april 2013 #12 Del Skrevet 28. april 2013 Ikke for å kuppe tråden, men om jeg hadde sett dette før og turt å møte nye mennesker fra nettet så hadde jeg lett blitt med Jeg har aldri møtt folk fra nettet før hvis det er noen trøst vi kan være kleine og sjenerte sammen :D Om du bor her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 28. april 2013 #13 Del Skrevet 28. april 2013 Slenger meg på her jeg også! Jente på 23 1/2 år som bor i østfold/buskerud, studerer master, har samboer, elsker å gå turer, trene, lage mat og spille gitar! Har heller ikke så mye tid til å treffe mennesker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 28. april 2013 #14 Del Skrevet 28. april 2013 Slenger meg også på Er egentlig ganske sosial, men skal tilbringe sommeren i kjedelige Nord-Norge (bor nå i Østfold). Hadde vært kult med en nettvenn og nye folk å bli kjent med! Jeg fyller 22 i august, er veldig politisk aktiv og studerer for å bli journalist. Har ellers ingen barn og er singel. Liker å lære nye ting og å bli kjent med nye mennesker. Derfor finner man meg ofte på seminarer/debatter og fester Er også veldig glad i dyr og mote, som du også nevnte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_surfot Skrevet 28. april 2013 #15 Del Skrevet 28. april 2013 Jeg har aldri møtt folk fra nettet før hvis det er noen trøst vi kan være kleine og sjenerte sammen :D Om du bor her Du sier noe der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 29. april 2013 #16 Del Skrevet 29. april 2013 Henger meg like sågodt på jeg og Jente 21 fra Bergen som kjenner jeg egentlig trenger noen nye venninner å snakke med Studerer journalistikk og leser, skriver og fotograferer på fritiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 29. april 2013 Forfatter #17 Del Skrevet 29. april 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larry Croft Skrevet 2. mai 2013 #18 Del Skrevet 2. mai 2013 Henger meg på :D jente snart 20 fra Oppland. Er arbeidsssøkende og skal ta opp igjen en matteeksamen som privatist om noen uker. Jeg bor hos foreldre og har kjæreste. Ønsker meg venninner jeg kan snakke med online. Har ikke så mange nære irl. Interesserer meg for kosthold, trening, sims 3 (pluss andre spill). Samler også på skrekkfilmer og spiller gitar. Har ikke prioritert gitarspillingen så mye det siste året da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laglegur Skrevet 4. mai 2013 #19 Del Skrevet 4. mai 2013 Slenger meg på her jeg også Jente 20, fra Oslo. Driver aktivt med hest, trener, jobber og studerer litt. Glad i å ta en tur ut i skog og mark, eller en koselig kveld hjemme med film og godis, eller sminke for den del. Slått ut pga en skade, som for tiden har gjort meg svært usosial. Vil gjerne bli kjent med nye folk på nett mens jeg jobber med å komme meg på beina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 10. mai 2013 #20 Del Skrevet 10. mai 2013 Slenger meg på jeg også. Er fra Oslo, men bor utenfor byen. Interesserer meg for hester (har tre stk), ridning, katter (har en hel skokk), dyrevelferd, foto, mote, musikk ++. Sliter litt med sosial angst og har litt vanskelig for å stole på folk pga mange opplevelser og er derfor ganske usosial. Men savner flere venner å snakke/skrive med. Jeg er en skikkelig skravlebøtte når jeg først blir kjent med folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå