Gå til innhold

Menn blåser i om vi faker eller ikke!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Jente 28

Bare så det er klart for dere:

Menn blåser i om vi faker orgasme eller ikke. Sier de noe annet lyver de.

De tenker selvfølgelig bare på seg selv under akten. Intet mindre.

De tenker at du får sørge for å få det bra selv og at det ikke er deres oppgave. Faker du, javel, so what?

Derfor kan kvinner bli mer ego i sengen, tenke mer på seg selv og overlate mannen mer til seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

... :klø:

Og hvorfor var det viktig for deg at jeg skulle få vite akkurat dette???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Tja... De av kameratene mine jeg snakker med slik om synes det er flaut hvis dama faker. De vil at orgasmen skal være ekte saker. På en måte at de er dårlige elskere dersom dama faker, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er jeg ikke enig med deg!

KLart noen driter i det...men de jeg har hatt omgang med sier det hører sammen med deres egen nytelse at dama har det godt!

Tror det fleste ville fått litt såret ego om de fant ut at dama faket.

HVis det er den erfaringen du har med sex partnere ,har du dessverre møtt de dårlige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

De tenker at du får sørge for å få det bra selv og at det ikke er deres oppgave. Faker du, javel, so what?

Derfor kan kvinner bli mer ego i sengen, tenke mer på seg selv og overlate mannen mer til seg selv.

Å ja!! Det var du som var hun som kjente alle menn og deres innerset tanker ja.. Deg har jeg hørt så mye om, så fint å endelig få treffe deg :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja!! Det var du som var hun som kjente alle menn og deres innerset tanker ja.. Deg har jeg hørt så mye om' date=' så fint å endelig få treffe deg :roll:[/quote']

:hoho::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

"Derfor kan kvinner bli mer ego i sengen, tenke mer på seg selv og overlate mannen mer til seg selv."

Ja, da får man jo et fint sexliv...

Regner med dette var et tulleinnlegg, eller må jeg si det er litt synd på deg gitt...

Sex er et samspill det, mellom to personer, ikke noe som man gjør bare for egen del..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tull å tøys!

Selvom du kanskje har møtt én eller to slike tilfeller vil ikke d si at ALLE er sånn vet du! Snakk om å generalisere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalwhinnie

Er det noe galt i det da? Jeg synes det er deilig med menn som driter i om jeg faker, eller for den del har det godt under sex, for da slipper jeg liksom å late som så mye også, så kan han bli fortere ferdig og jeg kan gå tilbake og se Single 24-7.

Lurer forresten på om det ikke snart er på tide å gjøre noe med sprekkene i taket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var godt at du gjorde det klart for meg!!

Og det er jo enestående at du kjenner min kjære, og Kg-jentenes kjærester så godt...og mennene her inne også!! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Fankern, avslørt!

:ler:

Mener forresten å huske at Sandman betrodde oss at han faker også når han onanerer, så det kan gjelde begge kjønn...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...