Holly Hobbie Skrevet 1. april 2004 #1 Del Skrevet 1. april 2004 I kveld skal jeg og mannen ut og lage oenskeliste hos noe tilsvarende Glasmagasinet (dvs. kanskje mer som Steen og Stroem - de har masse rart der). Men jeg aner ikke hva vi skal oenske oss - ikke det at vi har alt, vi er midt i etableringsfasen og trenger mye forskjellig. Men det er ikke saa goey aa faa juicemaskin eller desilitermaal i gave...vil heller ha noe litt personlig! Hva oensker dere dere - kanskje jeg kan plukke opp noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerbrud04 Skrevet 1. april 2004 #2 Del Skrevet 1. april 2004 jeg vet ikke hvilken stil dere har hjemme.. men slike bronsefigurer er jo ganske fine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåveis Skrevet 1. april 2004 #3 Del Skrevet 1. april 2004 vil heller ha noe litt personlig! Hvor "personlig" blir det egentlig når det er plukket ut fra en ønskeliste, uansett? Når jeg tenker på "personlige gaver" så tenker jeg på noe som er en helt spesielt for enten giveren eller mottakeren.. Jeg kan ikke helt forstå at en ting er mer personlig enn en annen når det gjelder de masseproduserte gjenstandene man kan sette på lister hos "Til Bords" ol Ikke for å være negativ, altså.. Jeg synes bare at slike lister er til for dem som ikke ønsker å ha en svært personlig gave, men som gjerne vil gi brudeparet noe de vil ha.. Så jeg synes dere skal sette opp alt dere kunne tenke dere, uten å tenke på hvor "personlig" det blir (la giverene ta seg av den delen..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 1. april 2004 #4 Del Skrevet 1. april 2004 Vi ønsker oss bl.a servise, sølvbestikk, glass, tørketrommel, kjøkkenmaskin, penger og gavekort generelt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 1. april 2004 #5 Del Skrevet 1. april 2004 Vanskelig å finne noe spesielt og personlig på ønskelister hos Glasmagasinet/Til Bords, men på vår ønskeliste hadde vi: -kaffeservice -bestikk -krystallglass -stekepanne -taco-sett I tillegg hadde vi en annen ønskeliste med litt mer varierte ting: -duker -sengetøy -Tupperware-boller ( ) -verktøy -møbler Husker ikke helt hva som stod på den, men det var mye forskjellig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 1. april 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 1. april 2004 Hvor "personlig" blir det egentlig når det er plukket ut fra en ønskeliste, uansett? Når jeg tenker på "personlige gaver" så tenker jeg på noe som er en helt spesielt for enten giveren eller mottakeren.. Jeg kan ikke helt forstå at en ting er mer personlig enn en annen når det gjelder de masseproduserte gjenstandene man kan sette på lister hos "Til Bords" ol Ikke for å være negativ, altså.. Jeg synes bare at slike lister er til for dem som ikke ønsker å ha en svært personlig gave, men som gjerne vil gi brudeparet noe de vil ha.. Så jeg synes dere skal sette opp alt dere kunne tenke dere, uten å tenke på hvor "personlig" det blir (la giverene ta seg av den delen..) Enig. Egentlig har jeg ikke saa lyst til aa ha en saann liste, for, som du sier, tingene de tilbyr i slike butikker er jo ikke saa veldig personlige! Vet om flere som ikke kommer til aa bruke noen liste, men gi egenprodusert kunst (kjenner en fotograf og en kunstmaler). Det synes jeg er kjempehyggelig - men jeg er litt redd for hva noen her borte kan komme til aa gi hvis vi ikke gir dem noen hint (man vet jo aldri hva slags smak folk har!). Tenkte vi kunne oenske oss en pen tekanne og tekopper, samt noen hverdagsvinglass (har vinglass men de er llitt fine til aa bruke til daglig - eh, ja, vi drikker vin til maten nesten hver dag :oops: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåveis Skrevet 1. april 2004 #7 Del Skrevet 1. april 2004 jeg er litt redd for hva noen her borte kan komme til aa gi hvis vi ikke gir dem noen hint (man vet jo aldri hva slags smak folk har!). Tenkte vi kunne oenske oss en pen tekanne og tekopper' date=' samt noen hverdagsvinglass (har vinglass men de er llitt fine til aa bruke til daglig - eh, ja, vi drikker vin til maten nesten hver dag :oops: )[/quote'] Det er da bare å sette opp liste!! Det var ikke det jeg mente! Jeg mente bare at det kanskje ikke var noen grunn til å legge på seg at det man fant da skulle være spesielt personlig.. (ps. vi drikker rødvin til maten ofte vi også.. hadde gjort det nesten hver dag om vi hadde hatt råd til det.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 1. april 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 1. april 2004 He he...det har noen fordeler aa bo i et land uten saa hoye alkoholavgifter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Snurp Skrevet 1. april 2004 #9 Del Skrevet 1. april 2004 - eh' date=' ja, vi drikker vin til maten nesten hver dag :oops: )[/quote'] Ingenting å :oops: for. Vi drikker vin til middag nesten hver dag vi også, selv om vi bor i Norge. Og vi drikker faktisk stort sett av "penglassene". Hver dag er en fest :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 1. april 2004 Forfatter #10 Del Skrevet 1. april 2004 Vi har gjort det inntil naa vi ogsaa - men baade jeg og min tilkommende er noen ordentlige slumser, saa vi trenger noen fine vinglass som lar seg erstatte (er ikke sikker paa om vaare arvede glass er i produskjon lenger). Fin leveregel dere har - den maa jeg huske paa ("hver dag er en fest")!! Skaal, dere! (i Earl Grey denne gangen!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåveis Skrevet 1. april 2004 #11 Del Skrevet 1. april 2004 baade jeg og min tilkommende er noen ordentlige slumser' date=' saa vi trenger noen fine vinglass som lar seg erstatte (er ikke sikker paa om vaare arvede glass er i produskjon lenger).[/quote'] Det problemet har vi også, at de "fine" glassene være er det ikke mulig å "gjenskaffe". Derfor er det nå ikea-glass til hverdags.. (foreløpig ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 1. april 2004 #12 Del Skrevet 1. april 2004 Hva med en opplevelse? Gavekort på reise, weekend opphold......? Spill er jo også kjekt å ha (Trivial P. m.m.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå