Gå til innhold

Når skal man stille forlover-spørsmålet?

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

Hvor lang tid før bryllupet er det vanlig at man spør den man ønsker skal være forlover?

Det er godt over et år til jeg skal gifte meg, men jeg har så lyst til å spørre henne nå!!!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syntes du burde spørre henne nå jeg. Det kan jo virke som det er lenge til, men tiden går jo kjempefort da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg spurte noen dager etter at sambo fridde :-) Er vel ingen regel som sier man må vente, så bare spør når du føler for det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spurte henne i februar i fjor og vi gifter oss i juni..Så hvis du har lyst til å spørre henne nå, synes jeg du skal gjøre det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte forloveren min en times tid etter forlovelsen. Hun er jo min aller beste venninde og var soleklar nummer en til å få vite om tingenes tilstand :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte min forlover ganske kjapt etter forlovelsen, men nå hadde vi "bare" 8 mnd på oss før bryllupet skulle stå også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte venninnen min for ca. ett år siden, og vi har ikke en gang satt noen dato... :hoho: Hun fikk vite at vi forlovet oss dagen før vi forlovet oss, faktisk. Har vært forlovet i 6 år til høsten, vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninnen min spurte meg tre uker før :o

:o :o oj da tror jeg jeg hadde blitt stresset... planlegge tale eller sang eller noe sånt på så kort tid da.. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spurte min godt over et år før, mens helten min har ikke spurt noen ennå. Han er ikke engang helt sikker på hvem han vil ha.... :o

Tror det meste er mulig her :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spurte samtidig som jeg fortalte at han hadde fridd, jeg. Har selv vært forlover og synets den gang det var kjekt å få lang tid til å palnlegge på. Ble nok et bedre utdrikningslag enn det hadde blitt om jeg f.eks. bare hadde hatt 2 mnd. på meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Takk for bidragene, ser at det er veldig mange av dere som har vært tidlig ute, over et år før - det liker jeg! :wink:

Tror jeg skal spørre venninna mi i dag jeg, siden hun kommer på besøk! Går en stund mellom hver gang vi treffes siden hun bor på en annen kant av landet, og jeg vil gjerne spørre henne ansikt til ansikt!

Det eneste som blir litt spennende da, er om bryllupet vårt (mest sannsynlig i juni 2005) kolliderer med hennes eksamener på univeristetet...Jeg krysser fingre!!!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
Takk for bidragene, ser at det er veldig mange av dere som har vært tidlig ute, over et år før - det liker jeg! :wink:

Tror jeg skal spørre venninna mi i dag jeg, siden hun kommer på besøk! Går en stund mellom hver gang vi treffes siden hun bor på en annen kant av landet, og jeg vil gjerne spørre henne ansikt til ansikt!

Det eneste som blir litt spennende da, er om bryllupet vårt (mest sannsynlig i juni 2005) kolliderer med hennes eksamener på univeristetet...Jeg krysser fingre!!!

K

Derfor kan det være lurt å spørre god tid i forveien. Hun vet kanskje ca når hun har eksamene sine, og håper for din del at det ikke krasjer.

Venninna mi fortalte meg i går at vår dato krasjer med hennes eksamenner, og derfor blir det vanskelig for henne å komme. Det må sies at hun bor i Australia, og derfor er det ikke bare til å ta turen heller. Så nå vurderer vi å flytte datoen, men må vente på tilbakemelding for når det passer henne best.

Vil jo gjerne ha henne der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...