Gjest Lompa Skrevet 1. april 2004 #1 Del Skrevet 1. april 2004 Jeg MÅTTE bare dele det med noen! I går fikk vi endelig tatt bildet til invitasjonene, og sendt de til kusina mi, så i løpet av helga er de ferdige og kan sendes ut! Jeg kan nesten ikke tro det. Sitter her og ser og ser på bildet og får en diiiger klump i halsen,og gleder meg til å legge invitasjonene i postkassa.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2004 #2 Del Skrevet 1. april 2004 Så gøy :-) Kjenner følelsen. Våre invitasjoner ble postet for to dager siden. Og vi har allerede fått to svar fra folk som kommer i bryllupet :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 1. april 2004 #3 Del Skrevet 1. april 2004 :-) Jeg KAN jo ikke begynne å gnåle om det til folk her på jobben, det er jo få som helt skjønner at man har lyst til å hoppe rundt og synge som ei våryr kråke pga dette. Hadde noen fortalt meg for ett år siden at tanken på å sitte og skrive på 35 konvolutter og putte de i posten skulle føles så stort, hadde jeg fått vedkommende mentalsjekket! Godt å ha noen som forstår! Drøssevis av lykkeklemmer til ALLE...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 1. april 2004 #4 Del Skrevet 1. april 2004 Artig, ja :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 1. april 2004 #5 Del Skrevet 1. april 2004 er jo få som helt skjønner at man har lyst til å hoppe rundt og synge som ei våryr kråke pga dette. Jeg skjønner! Kan fortelle at jeg kvitret vilt hele den dagen vi sendte dem og ble utålmodig på svar samme kveld! Snakk om å overvurdere postgangen her i Norge! Kan hoppe litt sammen med deg, jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 1. april 2004 #6 Del Skrevet 1. april 2004 Wayah hopper også :-) Skal til svigermor nåh og gjøre dem ferdige(hvis bare dama ville svart på telefonen ). Leverer dem ut i påska. Wayah hopper forresten litt til, for nå er sydama ferdig med å sy inn og legge opp kjolen min, skal hente den til uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissemor Skrevet 1. april 2004 #7 Del Skrevet 1. april 2004 Jeg har akkurat skrevet våre! Vi tok et nyydelig bilde i fjæra her, i serpia-farge(rødbrunt).og meg og mannen på siden på bildet;holder rundt hverandre,og bildet bare sier ti tusen ord!! Så har vi trykt teksten oppå bildet til høyre,har aldri sett penere innbydelser!!*sprekker av stolthet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 1. april 2004 #8 Del Skrevet 1. april 2004 Har levert ut de fleste idag og går. Og i neste uke skal resten ut! Er så morsomt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 2. april 2004 #9 Del Skrevet 2. april 2004 Her følte jeg meg hjemme ja! Vi har snart fått svar på de aller fleste våre, det er så morsomt å høre fra mamma hver dag når det kommer nye svarkort! Snakk om å glede seg over de små ting i livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 2. april 2004 #10 Del Skrevet 2. april 2004 Godt at det er noen som ikke synes jeg er syk når jeg gleder meg til skrivekrampe! Jeg sitter her og kikker på bildet og adresselista et par ganger om dagen og flyr rundt med et fjollete glis og synger av full hals. Kollegene mine tror snart det har rablet for meg. Det er velkjent at jeg normalt ikke synger i dusjen engang, for da stopper vannet! At det går an å bli så latterlig lykkelig! :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå