AnonymBruker Skrevet 22. april 2013 #1 Skrevet 22. april 2013 Jeg aner ikke om denne tråden er på rett plass! Jeg bor i nord-norge og jeg vurderer å flytte. Det har skjedd for mye i livet mitt og Jeg vil forlate dette stedet. Stedet er jeg også kjempe lei av, og alle folkene. så jeg lurer på hvor dere anbefaler å bo? Jeg vil ikke bo for stort aka oslo å sånn. Jeg er litt bygutt, men liker også skog og mark og fisking. Ja jeg liker det meste så jeg vil heller ikke bo for lite. Og ser helst at det ikke er så alt for dyrt å bo der heller. Lurer og på hva dere anbefaler som jobb, for å komme meg i kontakt med folk å få en vennekrets. Kontorjobb etc er ikke noe for meg. Eller kanskje dere rett å slett vet at en 100% jobb akkurat der hvor du bor? og kan gi tips. Skole skal jeg ikke begynne på. ja dere skjønner sikkert hvor jeg vil hen. så si et sted og begrunn hvorfor Anonym poster: 5e3a1f722be6b883cbbb60a41c2b142a
AnonymBruker Skrevet 24. april 2013 #3 Skrevet 24. april 2013 i ørland komunne er det en liten by som heter brekkstad. i ørland og komunnen rundt er det fin natur og i brekkstad har du byen du vil ha. som du sikkert har hørt så har ørland blitt valgt til å bli my kampflybase noe som betyr flere arbeidsplasser og beboere i ørland, og flere innbyggere betyr jo at byen kanskje vil utvikle seg mere. trenger ikke å være i selve ørland du bosetter deg, kan godt være en av nabokomunnene Anonym poster: c8e93838e15604359adf45af3ab4b7bf
AnonymBruker Skrevet 24. april 2013 #4 Skrevet 24. april 2013 http://www.finn.no/finn/job/fulltime/result?areaId=20323&areaId=20327&areaId=20325&areaId=20326&keyword=&rows=10&sort=0 her er foresten jobbber som max er rundt en time fra brekstad. for å bli kjent med folk hadde jeg anbefalt jobb som ringehjelp på europris. bor foresten på Brekstad, flytt dit for to år siden fra Steinkjer og elsker plassen Anonym poster: c8e93838e15604359adf45af3ab4b7bf
Gjest molecules Skrevet 24. april 2013 #5 Skrevet 24. april 2013 Lillehammer er jo perfekt for deg. Liten by (ca. 26 000 personer) og gode muligheter for friluftslivet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå