Gå til innhold

Onanere i friluft ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nettopp dette er grunnen til at jeg skygger LANGT unna nudiststrender. Beholder heller trusen på, tåler å få stygge blikk siden det er 'horete' å droppe overdel.

Bedre det enn at ekle gamle menn drar løken bare pga jeg er på stranden og soler meg.

Jeg ville blitt smigret (så lenge de ikke forstyrrer og plager meg) :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville blitt smigret (så lenge de ikke forstyrrer og plager meg) :rodmer:

Beklager, men folk skal ikke presse sin egen seksualitet over på andre. Hvordan kan disse "runkemennene" vite om jenten syntes det er ok? Når jeg er på stranden er det absolutt ikke for å gjøre noe seksuelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men folk skal ikke presse sin egen seksualitet over på andre. Hvordan kan disse "runkemennene" vite om jenten syntes det er ok? Når jeg er på stranden er det absolutt ikke for å gjøre noe seksuelt...

Det du ikke vet har du ikke vondt av.

Hva er forskjellen på at de gjør det på stranda utenfor ditt åsyn og at de ligger hjemme og onanerer med deg i tankene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du ikke vet har du ikke vondt av.

Hva er forskjellen på at de gjør det på stranda utenfor ditt åsyn og at de ligger hjemme og onanerer med deg i tankene?

Er ikke alltid det er utenfor åsyn heller. De fleste strender er offentlige, og da er det faktisk ulovlig å stå med kuken i hånden. Jeg oppfatter det også som ekstremt ubehagelig at folk gjør slikt. Runk alt man vil alene, ikke offentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke alltid det er utenfor åsyn heller. De fleste strender er offentlige, og da er det faktisk ulovlig å stå med kuken i hånden. Jeg oppfatter det også som ekstremt ubehagelig at folk gjør slikt. Runk alt man vil alene, ikke offentlig.

Hva om de gjør et under vann eller håndduken?

Jeg ville også ha blitt forstyrret om de sto rett foran meg og stirra mens de nappa løken, men det tror jeg bare de færreste ville ha gjort :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om de gjør et under vann eller håndduken?

Jeg ville også ha blitt forstyrret om de sto rett foran meg og stirra mens de nappa løken, men det tror jeg bare de færreste ville ha gjort :P

Tro meg, svært sjeldent at disse titterne runker ubemerket. Ikke så koselig å vite at en gris nistirrer på deg når man bare vil ha en koselig dag på stranden med venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...