Gå til innhold

Onanere i friluft ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg går en del på fjellet. Hender jeg blir litt småkåt og har lyst å onanere. Noen ganger har jeg gjort det siden det ikke har vært folk i nærheten, andre ganger gjør jeg det i dusjen når jeg har kommet hjem. I dag feks var det alt for surt vær for den slags.... :fnise:

Noen andre som blir litt kåt av å være i naturen og koser litt med seg selv mens de er på tur ?

(Og nei, dette er ikke runketråd, så drit i kjipe svar...)

Anonym poster: 62786d33c7700edf379e520ec230c55a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enda en slik tråd...

Anonym poster: b11d01d55f607cfda870003f2c34cd24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har hendt to ganger. Var på fjellet begge gangene. Den første gangen gikk det fint; det var vår, fint vær og jeg var alene på tur. Møtte svært lite andre folk, ettersom det ikke går så mange folk akkurat der jeg var og siden jeg gikk tur på et tidspunkt der mange er på jobb (hadde studiedag fra skolen).

Den andre gangen derimot.. Var alene da også, og trodde ikke det var folk i nærheten. Søkte ly bak en stor sten, og tenkte bare å gjøre det kjapt. Så satt jeg der, og plutselig sto en hun foran meg, og like bak kom eieren - som var en 40-50 år gammel mann! Han ble forskrekket, snudde og gikk andre vei og ropte på hunden. Jeg latet som om jeg satt på huk og tisset, håper han tror det også :)

Anonym poster: b8c7a2ac946bb27d6ff748dfeb01e0bb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det hadde jo vært spennende å kommet over noen som gjorde det i friluft, hadde vels sagt noe til deg da, kasnkje om du trang hjelp til noe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det hadde jo vært spennende å kommet over noen som gjorde det i friluft, hadde vels sagt noe til deg da, kasnkje om du trang hjelp til noe

Haha! Tror de fleste hadde blitt livredd da!

Anonym poster: b8c7a2ac946bb27d6ff748dfeb01e0bb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ruka ute i det fri et par ganger ja...blir så kåt av å være ute når det er varmt på sommeren :)

Anonym poster: 06ed25c7d58f055bcf756ddad8b52a93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ruka ute i det fri et par ganger ja...blir så kåt av å være ute når det er varmt på sommeren :)

Anonym poster: 06ed25c7d58f055bcf756ddad8b52a93

Jeg har også bæsja ute i det fri et par ganger. Brukte mose til å tørke meg etterpå.

Anonym poster: 006b12e787d88becdd2cd519044c2f1b

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onanere, det kan vi, men norsken står det dårligere til med. Glad jeg ikke er norsklærer. :fnise:

Anonym poster: 7289c0a30bca162b45786c0bb750b6d1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Red Queen

Jeg elsker å ta med min kjære ut på skogturer. Naturen skaper en veldig fin ramme for erotisk lek og samspill, og det er masse inspirasjon å hente på der ute på en fin dag.

Ellers så er det vel sjeldent at jeg faktisk gjør noe seksuelt når jeg er alene ute i skogen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har gjort det innimellom. Ingen i nærheten, hånden i buksa, og gjort det jeg kan best. ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente her.. Absolutt, å være ute i det fri og kjenne vinden mot huden tenner meg veldig. Går lite i fjellet, men en tur på en øde strand eller ute på en eng i skjørt (kanskje uten noe under), kan fort medføre litt kos ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

I forbindelse med nakenbading/soling hender det ganske ofte at jeg må kose litt ja..kan jo ikke gå rundt på stranda med en hard en heller....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

...og gjort det jeg kan best. ;)

Tatt oppvask? Rengjort? Vasket klær?

Anonym poster: b11d01d55f607cfda870003f2c34cd24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja blir ofte fristende.. men er alltid litt redd for å bli tatt :P som regel blir d bare m fristelsen.. og er nok mer spennende å gjøre d sammen m en annen person

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatt oppvask? Rengjort? Vasket klær?

Anonym poster: b11d01d55f607cfda870003f2c34cd24

Hva ellers...? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forbindelse med nakenbading/soling hender det ganske ofte at jeg må kose litt ja..kan jo ikke gå rundt på stranda med en hard en heller....

Nettopp dette er grunnen til at jeg skygger LANGT unna nudiststrender. Beholder heller trusen på, tåler å få stygge blikk siden det er 'horete' å droppe overdel.

Bedre det enn at ekle gamle menn drar løken bare pga jeg er på stranden og soler meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...