Gå til innhold

Aprilspøker i avisene.


~sikka~

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Etter å ha lest Nordlys i dag, har jeg veldig lyst til å stikke av fra jobben for å se hvor mange som møter opp på torget..... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

VG påstår at de av prinsippeikke har aprilspøk. hmmm... Lurer på om det også er en spøk jeg. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://bt.no - du kan lage fantombilete av deg sjølv basert på opplysningar du gir. Svært godt program - må prøvast ;)

Her skulle de ha lagt inn et forferdelig bilde. litt nedtur å bare få opp den beskjeden man fikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TV2 hjelper deg hadde et innslag om at man skulle få fradrag på skatten for gode gjerninger. Holdt med at den som hadde blitt hjulpet skrev hva en hadde blitt hjulpet med og signerte på et spesielt skjema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skulle de ha lagt inn et forferdelig bilde. litt nedtur å bare få opp den beskjeden man fikk.

Du får då sjå eit bilete? Visest i nokre sekund før du går vidare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Synes denne i Aftenposten er ganske heftig!    :ler:

Denne er trolig ikke sann (det hadde blitt mer oppstyr da trorjeg), men det er fullt mulig, og har vært diskutert i andre land (mener det er USA og England?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gloria

Hva var aprilsnarren på TV2 nyhetene? Var det innslaget om utestedene i Oslo eller innslaget om de trappetrinnene i Stavanger kostet 96 000 kr. Mulig jeg er lettlurt.. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...