Gå til innhold

Opp kirkegulvet....

Lissemor

Anbefalte innlegg

Min far døde for 14 år siden,jeg har ingen storebrødre.Jeg er usikker på hvordan vi skal gjøre det opp kirkegulvet :cry:

Alene?Sammen med barna?Sammen med mannen?Har jo mest lyst at han står oppe ved alteret og venter på meg...

Min mor er uaktuell.Hun bare kritiserer og klager på alt.Huff. :(

Hva anbefaler dere meg?Tror ikke jeg takler å gå alene,er sikkert godt å ha en arm å støtte seg til....

Hjelp meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg ville gått opp sammen med barna. Arm i arm med sønnen, (eller hånd i hånd kanskje passer bedre..hehe) og jenta foran :-) Blir nok et nyydelig syn!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så mange mannlige slektninger at kandidatene nærmest står i kø. Hva med din kommende svigerfar? Jeg er egentlig av den oppfatning at det skal være en mann... Og er ikke så veldig glad i ideen om å gå sammen med barn....

En fetter?

Onkel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har en søster, kunne jo det vært koselig? Eventuelt om du har en bestefar/morfar som kunne gjort dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lompa

Har du noen mannlig venn som står deg så nær at han kunne få "jobben"?

Ellers så synes jeg det var en flott ide å gå opp sammen med barna. Vakkert, og en flott måte å inkludere de på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at du har mest lyst til at mannen skal vente på deg ved alteret.

Da må du selvsagt ta et valg ut i fra de kandidatene de andre har listet opp.

Jeg synes personlig at det å gå inn sammen med mannen er flott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde samme problemet (foruten at jeg ikke hadde barn å velge) og valgte derfor min fadder (mannlig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal gå opp til alteret sammen med min kjære og vi skal derfor gjøre litt ut av det utenfor kirken, da han får se meg brudepyntet. Synes det kan være like stas. Blir godt å ha han å støtte meg på når vi skal gå inn i kirken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hadde ikke pappa kunnet gått sammen med meg, ville jeg helt klart gått sammen med brudgommen.

Hvis dere ikke vil gå sammen, ville jeg gått sammen med bestefar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vrien situasjon Lissemor... Har noe av det samme selv. Pappa er uaktuell pga en stor hjerneskade, han er ikke helt tilregnelig hele tida(kan bli usikker i store menneskemengder osv). Derfor er det mamma som skal følge meg. Hvis ikke hun hadde turt, ville jeg spurt bestefar eller en onkel.

Jeg er uansett usikker på om det er veldig lurt å bruke barna til noe annet enn brudebarn. Nydelige blir dere uansett :-) Jeg mistenker at vi bruder trenger en litt sterkere arm å støtte oss på, ikke å ha barn å holde styr på hvis du skjønner :wink:

Syns du skal fortsette letingen etter noen "voksne" til å følge deg, hvis ingen andre en helten din blir aktuell kan dere kanskje gjøre noe spesielt ut av møtet deres utenfor kirka slik som nessi skal?

Lykke til i alle fall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for mange kloke svar!

Lurer på hva Nessi tenker å gjøre ut av møtet utenfor kirka?*håper på svar*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nesten samme problemet som deg. Min far er alvorlig syk, og har ikke mulighet til å følge meg opp kirkegulvet. Han er årsaken til at vi gifter oss i år og ikke til neste år. Jeg håper bare han er i form nok til å være med på vielsen og festen.

Min mor er nok litt lik din, uaktuell og har er ikke den som er mest positivt innstilt til dette. Jeg prøver å involvere henne i planene og spørre henne til råds, men det er lite respons å få. Jeg nevnte for henne at hun kunne følge meg opp, men det hadde hun ikke lyst til.

Jeg står da igjen med min bror, og skal stille det store sprørsmålet nå i påsken. Hvis ikke han stiller opp, så tror jeg bare jeg går opp med mine to barn på 9 og 11 år. Mine barn skal uansett være brudepike og brudesvenn, og jeg vet min datter hadde syntes det var veldig stas.

Jeg har samme ønske som deg at prinsen min venter på meg oppe ved alteret.

Vi får bare gjøre det beste ut av det. Det er vår store dag, og ingen må få legge en demper på den gode følelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom ikke pappa kunne følge meg opp hadde Jeg for min del hadde valgt Onkelen min selv om han er slagrammet. Vi har en liten familie som er veldig nære hverandre. Derfor hadde det vært det naturlige for meg.

Personlig ville jeg ikke gått opp med brudgommen. Det øyeblikket hvor man går inn i kirken som en "prinsesse" og møter blikket til sin kommende mann vil ikke jeg gå glipp av iallefall. Det er etter min mening et av de mest romantiske øyeblikka den dagen :)

Ville valgt den i familien som stod meg nærest bortsett fra brudgommen. Eller gått opp med barna, syntes det og hørtes koselig ut :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...