Lissemor Skrevet 31. mars 2004 #1 Del Skrevet 31. mars 2004 Min far døde for 14 år siden,jeg har ingen storebrødre.Jeg er usikker på hvordan vi skal gjøre det opp kirkegulvet :cry: Alene?Sammen med barna?Sammen med mannen?Har jo mest lyst at han står oppe ved alteret og venter på meg... Min mor er uaktuell.Hun bare kritiserer og klager på alt.Huff. Hva anbefaler dere meg?Tror ikke jeg takler å gå alene,er sikkert godt å ha en arm å støtte seg til.... Hjelp meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 31. mars 2004 #2 Del Skrevet 31. mars 2004 Hvor gammel er eldstemann? Kanskje h*n kunne fulgt deg opp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissemor Skrevet 31. mars 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 31. mars 2004 Jenta er 10 og gutten 4... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 31. mars 2004 #4 Del Skrevet 31. mars 2004 Hva med en onkel (din fars evt. bror)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paff Skrevet 31. mars 2004 #5 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg syns det høres flott ut å gå opp sammen med barna.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 31. mars 2004 #6 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg syns det høres flott ut å gå opp sammen med barna.. Enig i den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 1. april 2004 #7 Del Skrevet 1. april 2004 Jeg ville gått opp sammen med barna. Arm i arm med sønnen, (eller hånd i hånd kanskje passer bedre..hehe) og jenta foran :-) Blir nok et nyydelig syn!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 1. april 2004 #8 Del Skrevet 1. april 2004 Jeg har så mange mannlige slektninger at kandidatene nærmest står i kø. Hva med din kommende svigerfar? Jeg er egentlig av den oppfatning at det skal være en mann... Og er ikke så veldig glad i ideen om å gå sammen med barn.... En fetter? Onkel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 1. april 2004 #9 Del Skrevet 1. april 2004 Hvis du har en søster, kunne jo det vært koselig? Eventuelt om du har en bestefar/morfar som kunne gjort dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 1. april 2004 #10 Del Skrevet 1. april 2004 Har du noen mannlig venn som står deg så nær at han kunne få "jobben"? Ellers så synes jeg det var en flott ide å gå opp sammen med barna. Vakkert, og en flott måte å inkludere de på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 1. april 2004 #11 Del Skrevet 1. april 2004 En god venn,onkler,fetter.. Lykke til :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lampeskjerm Skrevet 1. april 2004 #12 Del Skrevet 1. april 2004 Jeg ser at du har mest lyst til at mannen skal vente på deg ved alteret. Da må du selvsagt ta et valg ut i fra de kandidatene de andre har listet opp. Jeg synes personlig at det å gå inn sammen med mannen er flott. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 1. april 2004 #13 Del Skrevet 1. april 2004 Jeg hadde samme problemet (foruten at jeg ikke hadde barn å velge) og valgte derfor min fadder (mannlig). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 1. april 2004 #14 Del Skrevet 1. april 2004 Jeg skal gå opp til alteret sammen med min kjære og vi skal derfor gjøre litt ut av det utenfor kirken, da han får se meg brudepyntet. Synes det kan være like stas. Blir godt å ha han å støtte meg på når vi skal gå inn i kirken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2004 #15 Del Skrevet 1. april 2004 Hadde ikke pappa kunnet gått sammen med meg, ville jeg helt klart gått sammen med brudgommen. Hvis dere ikke vil gå sammen, ville jeg gått sammen med bestefar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 1. april 2004 #16 Del Skrevet 1. april 2004 Vrien situasjon Lissemor... Har noe av det samme selv. Pappa er uaktuell pga en stor hjerneskade, han er ikke helt tilregnelig hele tida(kan bli usikker i store menneskemengder osv). Derfor er det mamma som skal følge meg. Hvis ikke hun hadde turt, ville jeg spurt bestefar eller en onkel. Jeg er uansett usikker på om det er veldig lurt å bruke barna til noe annet enn brudebarn. Nydelige blir dere uansett :-) Jeg mistenker at vi bruder trenger en litt sterkere arm å støtte oss på, ikke å ha barn å holde styr på hvis du skjønner Syns du skal fortsette letingen etter noen "voksne" til å følge deg, hvis ingen andre en helten din blir aktuell kan dere kanskje gjøre noe spesielt ut av møtet deres utenfor kirka slik som nessi skal? Lykke til i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissemor Skrevet 1. april 2004 Forfatter #17 Del Skrevet 1. april 2004 Takk for mange kloke svar! Lurer på hva Nessi tenker å gjøre ut av møtet utenfor kirka?*håper på svar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Lykkelig Skrevet 2. april 2004 #18 Del Skrevet 2. april 2004 Jeg har nesten samme problemet som deg. Min far er alvorlig syk, og har ikke mulighet til å følge meg opp kirkegulvet. Han er årsaken til at vi gifter oss i år og ikke til neste år. Jeg håper bare han er i form nok til å være med på vielsen og festen. Min mor er nok litt lik din, uaktuell og har er ikke den som er mest positivt innstilt til dette. Jeg prøver å involvere henne i planene og spørre henne til råds, men det er lite respons å få. Jeg nevnte for henne at hun kunne følge meg opp, men det hadde hun ikke lyst til. Jeg står da igjen med min bror, og skal stille det store sprørsmålet nå i påsken. Hvis ikke han stiller opp, så tror jeg bare jeg går opp med mine to barn på 9 og 11 år. Mine barn skal uansett være brudepike og brudesvenn, og jeg vet min datter hadde syntes det var veldig stas. Jeg har samme ønske som deg at prinsen min venter på meg oppe ved alteret. Vi får bare gjøre det beste ut av det. Det er vår store dag, og ingen må få legge en demper på den gode følelsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 2. april 2004 #19 Del Skrevet 2. april 2004 Dersom ikke pappa kunne følge meg opp hadde Jeg for min del hadde valgt Onkelen min selv om han er slagrammet. Vi har en liten familie som er veldig nære hverandre. Derfor hadde det vært det naturlige for meg. Personlig ville jeg ikke gått opp med brudgommen. Det øyeblikket hvor man går inn i kirken som en "prinsesse" og møter blikket til sin kommende mann vil ikke jeg gå glipp av iallefall. Det er etter min mening et av de mest romantiske øyeblikka den dagen Ville valgt den i familien som stod meg nærest bortsett fra brudgommen. Eller gått opp med barna, syntes det og hørtes koselig ut :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå