Gå til innhold

Jeg gjorde en STOR tabbe...?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er nok det jeg har kommet frem til gjennom de 10 årene jeg har studert dette også! :) Vi kvinner hopper ikke så lett til sengs med noen, men vi hopper lett inn i ett forhold hvis vi får høre de rette tingene. Jeg tror muligens det er vårt behov for å bli tatt vare på, på tross av at vi er selvstendige.

Jeg vet om mange jenter som ikke er selvstendig som må ha noe å støtte seg til , kan gi deg en besrivelse åssen de jentene er : dem er sånn somw stadig fester og gjør mye dumt i fylla , ogsås er dem sammen med gutter med store muskler men de er helt tomme oppi hodet , altså så dumme at dem bli sammen med de kvinnfolka som ikke er selvstendig .

Jenter er avanserte skapninger i forhold til gutter , vi gutter forstår ikke følesene til jenter for de holder tett med håp at mannen finner ut av det .

Anonym poster: 3d59244cebd3681d1e82c310de4f7320

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet om mange jenter som ikke er selvstendig som må ha noe å støtte seg til , kan gi deg en besrivelse åssen de jentene er : dem er sånn somw stadig fester og gjør mye dumt i fylla , ogsås er dem sammen med gutter med store muskler men de er helt tomme oppi hodet , altså så dumme at dem bli sammen med de kvinnfolka som ikke er selvstendig .

Jenter er avanserte skapninger i forhold til gutter , vi gutter forstår ikke følesene til jenter for de holder tett med håp at mannen finner ut av det .

Anonym poster: 3d59244cebd3681d1e82c310de4f7320

Det er like mange kvinner som det er menn. Vi er alle forskjellige og vi oppfører oss på forskjellige måter. Disse jentene du beskriver trenger ikke å ha problemer med seg selv, dette kan være valg de har tatt fordi det er det livet og de typene som gjør de lykkelige. Har du tenk på det?

Min siste flørt lever nå livet med guttaboys og fylla så fort han kan, og dater utenlandske jenter som ikke kan norsk men som ser bra ut. Overgangen fra hvordan han var med meg og hvordan han er nå er veldig stor, og folk reagerer, og mener han ødelegger for seg selv. Men jeg forstår han. Dette er noe han trenger og noe som gjør han lykkelig her og nå. Null forpliktelser og null bekymringer. Men ikke så veldig bra for helsa da.. :)

Vi velger selv hva vi ønsker å gjøre med det livet vi lever og vi bør egentlig bare konsentrere oss om oss selv og vår lykke og ikke bruke så mye tid på å dømme andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...