Gå til innhold

Jeg gjorde en STOR tabbe...?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Les åpningsinnlegget og hva ts skriver ellers her, så ser du at det jeg skriver stemmer. Jeg tror heller at du følte deg truffet av det jeg skrev og derfor reagerte. Slapp av, alle jenter lar seg lure av playere de tror de har sjans på.

Truffet ja. Du kjører den debattmetoden ser jeg, alltid like koselig. Du er nå, uten fail, helt ute å kjører. Når en jente liker en gutt vil hun ha sex med han. Da har hun det ut av lyst, ikke noe mer. Tviler på at TS tenkte noe annet enn," yay, endelig skal jeg ha sex med drømmegutten"! da det skjedde. Hun tenkte nok ikke ut en 5 siders plan og bestemte seg for å belønne han for god oppførsel tidligere på kvelden. Haha

Anonym poster: 0bf404499c84dc60faf650170fa2f9a5

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Betyr det at det ikke var feil av meg å ha sex med han "for tidlig"?

Anonym poster: 059e41f6f29e3b729e0e059e52d7766c

Nei, du fikk sannsynligvis det du kunne få ut av denne fyren. Han var ikke interessert i noe mer enn sex med deg der og da, da du var et "enkelt ligg" for han. De færreste menn takker nei til gratis sex med en ok jente. Men dee færreste attraktive menn er interessert i noe mer enn bare sex med ok jenter.

Gjest kimhan92
Skrevet

De aller fleste menn er billige. Men det er egentlig uinteressant, for menn blir ikke dømt for å ha sex med kvinner.

Jeg er nok ikke den billigste i flokken nei , jeg stiller noen krav til jenta

Skrevet

Truffet ja. Du kjører den debattmetoden ser jeg, alltid like koselig. Du er nå, uten fail, helt ute å kjører. Når en jente liker en gutt vil hun ha sex med han. Da har hun det ut av lyst, ikke noe mer. Tviler på at TS tenkte noe annet enn," yay, endelig skal jeg ha sex med drømmegutten"! da det skjedde. Hun tenkte nok ikke ut en 5 siders plan og bestemte seg for å belønne han for god oppførsel tidligere på kvelden. Haha

Har du lesevansker? Ts skriver jo selv at hun håpet på noe mer enn kun et ligg der og da.

Gjest Elissima
Skrevet

Vis det er privat , hvorfor skrangler folk om det da ?

Blir noe annet å snakke om det her på et forum, men sånn ellers hvis en jente sier til vennegjengen at hun har hatt en one night stand eller noe sånn så er det fort æsj din billige tøs etc. Derfor er det mange som ikke tør å si det høyt. Men når gutter gjør det er det high five og røske seg i pungen.. Synd vi ikke har kommet lenger i 2013.

Synd han var din første ts, men da har du lært å ikke tro alt gutter sier til deg i fylla :) Neste gang burde du kanskje bli bedre kjent med gutten før du hopper til sengs med han.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du lesevansker? Ts skriver jo selv at hun håpet på noe mer enn kun et ligg der og da.

Og det går helt fint å ønske noe mer samtidig som man vil ha sex med fyren. De fleste jenter er ikke aseksuelle.

• Liker 1
Skrevet

noen gutter er også sånn at de gjerne vil ha sex, men at spenningen tar litt av når man har sex med en gang!

Gjest winston
Skrevet

Nei, men kvinner blir dømt for å ha sex med menn, ufattelig at ikke det der går begge veier.

Hersketeknikk fra mennenes side.

Skrevet

En gutt jeg har vært betatt av ei stund nå, var på en felles fest forrige uke.

Jeg tok sjansen og gikk bort til ham, og åpnet med å si at jeg synes han er dritkjekk og at jeg er så utrolig betatt av han.

Han sa det samme tilbake til meg,

og det endte med at vi var sammen hele kvelden og hadde sex flere ganger.

Han lovte meg at han skulle be meg ut på date slik at vi kunne bli bedre kjent osv.

Men han har ikke tatt kontakt med meg på noen som helst måte etter dette.

Jeg tok til meg mot og snakket til han her om dagen på face, han var ok hyggelig tilbake, men kanskje jeg trenger å se sannheten i øyet at han faktisk ikke er interessert? Siden han ikke har tatt kontakt med meg ellers?...

Og at jeg var en dum naiv jente som gjorde tabben ved å si at jeg faktisk liker ham, fordi alt han trengte å gjøre var å si det samme tilbake så var jeg "solgt"?

Noen som har noe erfaring på denne fronten? Noen gutter som skjønner dette?

Han var vel kun interessert i sex - å takket vel ja siden han fikk det opp i henda. Generelt kan det være en fordel å faktisk bli kjent med en person først - i alle fall om man syns det er problematisk å bli behandlet på denne måten.

AnonymBruker
Skrevet

Han var vel kun interessert i sex - å takket vel ja siden han fikk det opp i henda. Generelt kan det være en fordel å faktisk bli kjent med en person først - i alle fall om man syns det er problematisk å bli behandlet på denne måten.

Neida, det går fint. Jeg er ikke interessert i noe forhold med han lenger.

MEN nå vil jeg gjerne ha han som pulevenn.

Tror dere en gutt som han her ville takket ja til å være pulevenner?

Evt. hvordan bør jeg gå frem?

AnonymBruker
Skrevet

Neida, det går fint. Jeg er ikke interessert i noe forhold med han lenger.

MEN nå vil jeg gjerne ha han som pulevenn.

Tror dere en gutt som han her ville takket ja til å være pulevenner?

Evt. hvordan bør jeg gå frem?

Jeg klarer ikke ta deg alvorlig. Du var jomfru til du traff denne karen, har hatt sex én gang i ditt liv, og nå vil du ha ham som pulevenn? Å være pulevenner med noen krever mye av å kjenne igjen grenser og distanser. Man skal være trygg på eget sexliv og følelsesliv for at det skal funke.

Hilsen kvinne 37 år med erfaring med flere pulevennsksp

Anonym poster: e24b2e4106d88b9251a180fc8d4cea9b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer ikke ta deg alvorlig. Du var jomfru til du traff denne karen, har hatt sex én gang i ditt liv, og nå vil du ha ham som pulevenn? Å være pulevenner med noen krever mye av å kjenne igjen grenser og distanser. Man skal være trygg på eget sexliv og følelsesliv for at det skal funke.

Hilsen kvinne 37 år med erfaring med flere pulevennsksp

Ja jeg vil gjerne ha han som pulevenn. Har planer om å ta en prat med han om det neste gang vi treffes. Fordi, jeg kommer til å fortsette å ha sex, på fester og slikt, men siden jeg helst ikke vil være ei sånn jente som ligger rundt med alle, så hvorfor ikke ha en fast pulevenn? Hvis han også vil da selvfølgelig...

TS

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg vil gjerne ha han som pulevenn. Har planer om å ta en prat med han om det neste gang vi treffes. Fordi, jeg kommer til å fortsette å ha sex, på fester og slikt, men siden jeg helst ikke vil være ei sånn jente som ligger rundt med alle, så hvorfor ikke ha en fast pulevenn? Hvis han også vil da selvfølgelig...

TS

Så etter å ha hatt sex én gang så sier du må at du kommer til å fortsette å ha sex på fest? Det er greit at du tenker på ditt rykte, men...

Hvis du spør han om å være din pulevenn, be ham også om å hjelpe deg å bli kjent med ditt seksuelle deg, siden du er uerfaren. Fordel med å samme sexpartner over tid er at det gir rom for utforskning. Men pass på følelsene dine! Jeg klarte ikke å skille med min første pulevenn...

AnonymBruker
Skrevet

Så etter å ha hatt sex én gang så sier du må at du kommer til å fortsette å ha sex på fest? Det er greit at du tenker på ditt rykte, men...

Hvis du spør han om å være din pulevenn, be ham også om å hjelpe deg å bli kjent med ditt seksuelle deg, siden du er uerfaren. Fordel med å samme sexpartner over tid er at det gir rom for utforskning. Men pass på følelsene dine! Jeg klarte ikke å skille med min første pulevenn...

Hehe, ikke sant. Det er enten å ha tilfeldig sex med folk eller få han som pulevenn. Og ja, jeg tenker på ryktet mitt...

Jeg trooor egentlig ikke jeg skal synke så lavt at jeg er nødt til å spørre han om å bli min pulevenn, siden han ikke snakker til meg og virker uinteressert. Så, jeg får se. Kanskje jeg skal jobbe litt hardere for å få meg en kjæreste i stedet, så slipper jeg å ødelegge ryktet mitt.

Hvordan fikk du deg pulevenn?

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, ikke sant. Det er enten å ha tilfeldig sex med folk eller få han som pulevenn. Og ja, jeg tenker på ryktet mitt...

Jeg trooor egentlig ikke jeg skal synke så lavt at jeg er nødt til å spørre han om å bli min pulevenn, siden han ikke snakker til meg og virker uinteressert. Så, jeg får se. Kanskje jeg skal jobbe litt hardere for å få meg en kjæreste i stedet, så slipper jeg å ødelegge ryktet mitt.

Hvordan fikk du deg pulevenn?

Jeg vil IKKE anbefale deg å skaffe deg en pulevenn før du har hatt en kjæreste. Fordi du skal vite godt hvor grensene er. Min eksisterende pulevenn fikk jeg ved at jeg traff en kar som jeg gikk på et par dates med. Etter en relativt kort stund fant vi ut at vi var langt fra å være kjærestepotensiale for hverandre, men sexen var fantastisk, så da ble vi enige om å ta vare på det. Men vi møtes ikke ofte, og er ikke en del av hverandres liv. En støtte når nøden blir for stor!

Men det fungerer ikke hvis du ikke vet hvor grensene går. Og så lenge du egentlig er litt interessert i fyren, så skal du IKKE ha ham som pulevenn, du blir bare såret!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår, tusen takk for svar.

Det er bare det at jeg føler at jeg aldri får kjæreste, har vært på mange dates men det er aldri en jeg faller for.... Da er det så mye enklere å bare ligge med gutter jeg syns er kjekke..

Skal jeg prøve datingsside?..

Skrevet

Jeg forstår, tusen takk for svar.

Det er bare det at jeg føler at jeg aldri får kjæreste, har vært på mange dates men det er aldri en jeg faller for.... Da er det så mye enklere å bare ligge med gutter jeg syns er kjekke..

Skal jeg prøve datingsside?..

Hva er det du egentlig ønsker her? Her er min mistanke: du ønsker å ha et forhold til en kjekk gutt, men de vil kun ha sex med deg. Gutter du går på dates med og som er interessert i noe mer, faller du ikke for. Det er den klassiske skjevheten mellom menn og kvinner. Menn kan gjerne hoppe til sengs med damer de overhodet ikke er interessert i på lang sikt. Dette gjør at kvinner tror de har sjans på mer attraktive gutter enn de egentlig har.

Skrevet

Hva er det du egentlig ønsker her? Her er min mistanke: du ønsker å ha et forhold til en kjekk gutt, men de vil kun ha sex med deg. Gutter du går på dates med og som er interessert i noe mer, faller du ikke for. Det er den klassiske skjevheten mellom menn og kvinner. Menn kan gjerne hoppe til sengs med damer de overhodet ikke er interessert i på lang sikt. Dette gjør at kvinner tror de har sjans på mer attraktive gutter enn de egentlig har.

Den klassiske skjevheten mellom menn og kvinner? Opplys meg! Jeg trodde både menn og kvinner fikk ølbriller og hopper til sengs med personer de aldri ville hatt noe forhold til. Mange menn som tror de har sjangs på mer attraktive kvinner enn de egentlig har også. Tror det er like vanlig begge veier.

AnonymBruker
Skrevet

Vil ha et forhold med en kjekk gutt...

Har fått høre at jeg er gjennom gjennomsnittet, men kanskje jeg ikke er det allikevel. :-(

AnonymBruker
Skrevet

*over

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...