Trygve81 Skrevet 17. mars 2015 #41 Skrevet 17. mars 2015 (endret) De fleste av mine venner har doktorgrader, så ja jeg vet hva du mener. Edit: Kanskje ikke helt sant, men i min nærmeste omgangskrets er det tre. Endret 17. mars 2015 av Trygve81 1
guttemann Skrevet 17. mars 2015 #42 Skrevet 17. mars 2015 Er man ute etter en seriøs side så kan jeg faktisk anbefale Elitesingles! Jada vet hylekoret vil komme og ha behov for å rakke ned på konseptet, men nå snakker jeg om funksjonelitet og seriøsitet. De bør fortsatt være flinkere til å sortere ut medlemmer slik at det ikke er lagermedarbeidere som bor hjemme hos foreldre og er i dårlig fysisk form der inne, men man kan ikke selv søke opp medlemmer og ingen spammail i allefall hos meg den uken jeg fikk testet det ut med betalt ab. Det koster, men det er seriøst og bra programvare. Jeg håper de laget et tilsvarende for mannen/kvinnen i gata også, men de har vel kanskje ikke råd til det.Elitesingels er jo for mannen i gata. Den harry mannen i gata med en master og OK lønn, uten nok smak eller fintfølelse til å kaste opp litt i munnen hver gang man ser eller hører den fullstendig tragiske reklamen deres... Jeg kan aldri tenke meg at det er mulig å møte en kvinne der som jeg ikke vil få avsmak av. Men så er jeg kanskje litt fordomsfull.
Sandie Skrevet 17. mars 2015 #43 Skrevet 17. mars 2015 Hele Elite singles konseptet,med at alle skal ha høyere utdanning blir jo helt meningsløst så lenge ingen sjekker om medlemmene faktisk har høyere utdanning.Har en venninne som registrerte seg,og det var alle mulige folk der,også håndtverkere og de uten utdanning.Forsåvidt greit nok det,men de burde vel fokusert mindre på at de er en side for høyt utdannede,og heller fremhevet matchingtesten om den er bra.
Nettinettet Skrevet 17. mars 2015 #44 Skrevet 17. mars 2015 Elitesingels er jo for mannen i gata. Den harry mannen i gata med en master og OK lønn, uten nok smak eller fintfølelse til å kaste opp litt i munnen hver gang man ser eller hører den fullstendig tragiske reklamen deres... Jeg kan aldri tenke meg at det er mulig å møte en kvinne der som jeg ikke vil få avsmak av. Men så er jeg kanskje litt fordomsfull. Vel det er mange som har funnet en mer passende partner der enn på harryplassene som Møteplassen og sukker Og nei jeg jobber ikke for dem, men jeg passer på å få med meg hva som skjer på de forskjellige sidene og får innimellom tilgang for å se på hvordan nettsidene drives. Hele Elite singles konseptet,med at alle skal ha høyere utdanning blir jo helt meningsløst så lenge ingen sjekker om medlemmene faktisk har høyere utdanning.Har en venninne som registrerte seg,og det var alle mulige folk der,også håndtverkere og de uten utdanning.Forsåvidt greit nok det,men de burde vel fokusert mindre på at de er en side for høyt utdannede,og heller fremhevet matchingtesten om den er bra. De sliter fortsatt med å få sortert ut alle, men de jobber med saken. Når var venninnen din registrert der? Jeg fikk full tilgang i 3 dager for noen uker siden og endringen fra i fjor på hvem som var der var veldig stor. Mye flere seriøse folk med høyere utdannelse eller lederstillinger.
Trygve81 Skrevet 17. mars 2015 #45 Skrevet 17. mars 2015 Jeg tror jeg lar Elitesingles ligge litt til senere. Har ikke en økonomi for tiden som tillater at begynner noe abonnement hos dem. Jeg fylte ut en profil mest for å se om de var noe anderledes fra de andre datingsidene, og det har jeg fortsatt igjen å finne ut av. Førsteinntrykket er at gjennomsnittsalderen er ganske høy, ca. 40. Virker ikke som om de verifiserer utdannelsen din, og da blir det litt meningsløst, slik det allerde er blitt nevnt her.
Sandie Skrevet 17. mars 2015 #46 Skrevet 17. mars 2015 Vel det er mange som har funnet en mer passende partner der enn på harryplassene som Møteplassen og sukker Og nei jeg jobber ikke for dem, men jeg passer på å få med meg hva som skjer på de forskjellige sidene og får innimellom tilgang for å se på hvordan nettsidene drives. De sliter fortsatt med å få sortert ut alle, men de jobber med saken. Når var venninnen din registrert der? Jeg fikk full tilgang i 3 dager for noen uker siden og endringen fra i fjor på hvem som var der var veldig stor. Mye flere seriøse folk med høyere utdannelse eller lederstillinger. Ok:) Venninnen min var der i fjor en gang tror jeg.Vurderte selv å lage profil,men etter det hun fortalte droppet jeg det,siden jeg allerede var på Møteplassen.Nå er det gjort endel endringer på Møteplassen som jeg ikke likte så godt,så kanskje jeg prøver Elitesingles istedet:)
Nettinettet Skrevet 17. mars 2015 #47 Skrevet 17. mars 2015 Jeg tror jeg lar Elitesingles ligge litt til senere. Har ikke en økonomi for tiden som tillater at begynner noe abonnement hos dem. Jeg fylte ut en profil mest for å se om de var noe anderledes fra de andre datingsidene, og det har jeg fortsatt igjen å finne ut av. Førsteinntrykket er at gjennomsnittsalderen er ganske høy, ca. 40. Virker ikke som om de verifiserer utdannelsen din, og da blir det litt meningsløst, slik det allerde er blitt nevnt her. Ja det er for voksne folk som har råd til å betale for å finne en partner som er mer passende for den livsstilen de selv fører. Det er ikke noen vertifisering av utdannelsen, men det er vertifisering av at det er deg som er på bildene. Det er mer enn noen av de andre sidene har. Føler du at du er en elite singel så anbefaler i allefall jeg den siden. Jeg er ikke det så for meg som er en normal utdannet, småfattig alenemor på snart 40 passer andre steder bedre hvis jeg skulle vært på nettet..
Nettinettet Skrevet 17. mars 2015 #48 Skrevet 17. mars 2015 Ok:) Venninnen min var der i fjor en gang tror jeg.Vurderte selv å lage profil,men etter det hun fortalte droppet jeg det,siden jeg allerede var på Møteplassen.Nå er det gjort endel endringer på Møteplassen som jeg ikke likte så godt,så kanskje jeg prøver Elitesingles istedet:) Har de gjort endringer igjen altså? Får nesten ta turen inn igjen for å sjekke endringene og se hva jeg synes Ja jeg synes elitesingels er bra for de som leter etter leger, advokater, etc Det var iallefall flere av dem der, enn på de andre datingsidene..
Trygve81 Skrevet 17. mars 2015 #49 Skrevet 17. mars 2015 Jeg er bare "mellom jobber" for tiden. I virkeligheten er jeg arkitekt mnal og mitt etternavn er beskrevet i Danmarks Adels Aarbog. Jeg kan snobbe nesten hvem som helst under bordet.
Sandie Skrevet 17. mars 2015 #50 Skrevet 17. mars 2015 Har de gjort endringer igjen altså? Får nesten ta turen inn igjen for å sjekke endringene og se hva jeg synes Ja jeg synes elitesingels er bra for de som leter etter leger, advokater, etc Det var iallefall flere av dem der, enn på de andre datingsidene.. Da jeg logget inn i dag var det kommet endringer ja.Bl.annet var matchingtesten tilgjengelig for alle nå, og ikke bare de med VIP-medlemskap.Det var det eneste positive jeg så.Ellers synes jeg siden var blitt litt rotete,og endringene var dårlig forklart.Men det går seg kanskje til
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #51 Skrevet 18. mars 2015 Nei, tror nok jeg står over Elitesingles. Er 25 år, og selv om jeg vil ha en litt eldre mann så er jeg ikke opptatt av status og høy inntekt. Har f.eks ikke lyst til å bli sammen med en lege, de jobber jo så mye. Anonymous poster hash: 1dede...159
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #52 Skrevet 18. mars 2015 Nei, tror nok jeg står over Elitesingles. Er 25 år, og selv om jeg vil ha en litt eldre mann så er jeg ikke opptatt av status og høy inntekt. Har f.eks ikke lyst til å bli sammen med en lege, de jobber jo så mye. Anonymous poster hash: 1dede...159 Jeg vil ha en mellomting.Ikke en som bare tenker karriere og jobb,men heller ikke en av disse harrytassene på 35+ med null utdanning utover grunnskole.Eller de som har NAVet i årevis og er fornøyd med det.De som ikke mestrer enkel rettskriving og ikke skjønner hva det vil si å være student,ha krevende eksamener og mye skolearbeid å jobbe med.Finnes ekstremt mange av dem på Møteplassen. Anonymous poster hash: 29e88...997 3
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #53 Skrevet 18. mars 2015 Jeg vil ha en mellomting.Ikke en som bare tenker karriere og jobb,men heller ikke en av disse harrytassene på 35+ med null utdanning utover grunnskole.Eller de som har NAVet i årevis og er fornøyd med det.De som ikke mestrer enkel rettskriving og ikke skjønner hva det vil si å være student,ha krevende eksamener og mye skolearbeid å jobbe med.Finnes ekstremt mange av dem på Møteplassen. Anonymous poster hash: 29e88...997 Den støtter jeg. Har gått en litt tøff utdanning selv og er opptatt av å lese litt "stimulerende" artikler, ikke bare søppel-nyheter. Så må jo treffe en som kan tenke et par intellektuelle tanker. Har ikke prøvd Møteplassen selv, og det fristet ikke helt nå. Anonymous poster hash: 1dede...159
Nettinettet Skrevet 18. mars 2015 #54 Skrevet 18. mars 2015 Den støtter jeg. Har gått en litt tøff utdanning selv og er opptatt av å lese litt "stimulerende" artikler, ikke bare søppel-nyheter. Så må jo treffe en som kan tenke et par intellektuelle tanker. Har ikke prøvd Møteplassen selv, og det fristet ikke helt nå. Anonymous poster hash: 1dede...159 Nettopp.. og det er for slike som deg jeg mener Elitesingles passer etter å ha fått sett meg rundt der i 3 dager. Et sted hvor man finne noen som liker å lese stimulerende artikler, har tatt høyere utdannelse og vet litt om hvordan det er. Jeg fant de fleste litt for sære og kjedelige for min del, men det er jo nettopp ett bevis på at dette passer for de det er ment å passe for, da jeg ikke er i brukergruppen
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #55 Skrevet 18. mars 2015 Nettopp.. og det er for slike som deg jeg mener Elitesingles passer etter å ha fått sett meg rundt der i 3 dager. Et sted hvor man finne noen som liker å lese stimulerende artikler, har tatt høyere utdannelse og vet litt om hvordan det er. Jeg fant de fleste litt for sære og kjedelige for min del, men det er jo nettopp ett bevis på at dette passer for de det er ment å passe for, da jeg ikke er i brukergruppen Kanskje jeg skal ta meg en titt! Er bare redd for å treffe på mannfolk med helt andre verdier enn meg. Jeg er nok kanskje unødvendig streng når det gjelder penger og sånt, men ønsker ikke å være sammen med en som er opptatt av å ha masse penger for å kunne f.eks pusse opp huset selv om det ikke er nødvendig. Altså sånn fasade-bruk av penger, jeg vil heller bruke det på opplevelser som reising og bo i en mindre leilighet. Men, dette vet jeg jo ikke før jeg har prøvd! Anonymous poster hash: 1dede...159 2
Adhara Skrevet 19. mars 2015 #56 Skrevet 19. mars 2015 Ryddet for reklame og svar til dette. irrlys, mod.
Fju Skrevet 19. mars 2015 #57 Skrevet 19. mars 2015 Jeg burde nok plukke opp OKC igjen. Jeg forsøkte Match og et par andre av de store for noen år siden mens jeg var i Trondheim, og da følte jeg ikke at jeg fikk noe ut av det. OKC har jeg imidlertid aldri gått inn for å prøve skikkelig, jeg tok en masse personlighetstester og ble bare mer og mer overbevist om at jeg ikke kom til å finne noen som passet for meg. På OKC får du en slags indikasjon på hvor sær du er, og etterhvert som jeg tok flere av testene hadde jeg til slutt ingen gode matcher igjen i Norge. En kamerat av meg vil at jeg skal prøve Elitesingles, så det må jeg vurdere etterhvert. For øvrig, var nettopp inne på min OKC-profil og jeg er ikke sikker på om bildet er så veldig bra. Jeg kunne godt tenke meg noen tilbakemeldinger på hva slags bilder dere, som i all hovedsak er kvinner, hadde foretrukket at jeg brukte, for jeg merker at jeg ikke har peiling. På bildet jeg har brukt frem til nå er jeg iført en panamahatt og røyker sigar. Det kan godt hende at jeg er altfor kritisk, men hvis jeg hadde sett et profilbilde av en mann med panamahatt og sigar, ville jeg nok tenkt "pretensiøs fyr" og bladd fort videre. Jeg dras mot profilbilder hvor mannen ser...ja, VANLIG ut, rett og slett. Uansett bør du tenke over hva du ønsker å signalisere med profilbildet ditt. Hva synes du selv at panamahatt og sigar signaliserer? (Dette er ikke et retorisk spørsmål altså, jeg er nysgjerrig) 1
Trygve81 Skrevet 19. mars 2015 #58 Skrevet 19. mars 2015 Jeg har ikke pleid å tenke noe på hva jeg signaliserer med hvordan jeg kler meg. Bare så lenge jeg fremstår som profesjonell når det er nødvendig. Dersom du mener at jeg ser pretensiøs ut, så er det mer ditt problem enn mitt. Jeg vet ikke hva du mener med "vanlig". Jeg tenkte mer på røykingen. Hatten har jeg på meg for unngå solstikk. Bildet er ganske bra og har fått en masse likes på FB. Det er fra en sommerferie for to år siden.
Nettinettet Skrevet 20. mars 2015 #59 Skrevet 20. mars 2015 Det kan godt hende at jeg er altfor kritisk, men hvis jeg hadde sett et profilbilde av en mann med panamahatt og sigar, ville jeg nok tenkt "pretensiøs fyr" og bladd fort videre. Jeg dras mot profilbilder hvor mannen ser...ja, VANLIG ut, rett og slett. Uansett bør du tenke over hva du ønsker å signalisere med profilbildet ditt. Hva synes du selv at panamahatt og sigar signaliserer? (Dette er ikke et retorisk spørsmål altså, jeg er nysgjerrig) Jeg synes ikke du er alt for kritisk, men det du kanskje glemmer er at selv om du har negative tanker over å se et slikt bilde, så trenger ikke andre å få det. Det du sier om å ta hensyn til hva man ønsker å signalisere er superviktig, men like viktig er det å skille seg ut med et bilde som faktisk tiltrekker de damene man vil ha kontakt med og ikke absolutt alle. De som lykkes med nettdating er de som enten har en så bra profil at ALLE vil ha dem, og dermed kan de selv sortere ut hvem de vil møte, eller så er det de som har en såpass konkretisert profil at de kun tiltrekker de som faktisk passer med en. Bakdelen med å ha en alt for tiltrekkende profil er at virkeligheten sjeldent stemmer overens med det inntrykket ALLE får av å se på profilen. Dermed kan man etter å ha sortert ut hvem man vil møte risiktere å ikke bli likt når man treffes. Har man en konkretisert profil vil man kunne leve mer opp til forventingene i virkeligheten. 1
Trygve81 Skrevet 20. mars 2015 #60 Skrevet 20. mars 2015 Jeg leste Neil Strauss' "The Game" for noen år siden, det vil si, jeg forsøkte å lese "The Game" men jeg gav opp fordi boken gjorde meg uvel. Den ene tingen jeg imidlertid husker, var at mennene i boken bevisst gikk inn for å skille seg ut, slik at de allerede var blitt lagt merke til før de gjorde noe som helst. Dette er nødvendigvis en erfaring som er overførbar til datingsidene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå