Gå til innhold

Populær gratis datingside?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det ingen populær gratis datingside? Det er ikke noe hokus pokus å lage en nettside, og mange av de store er ganske dyre å bruke (særlig for studenter), så det er jo litt rart om ikke markedet har klart å tilby en gratisside, tenker jeg...

Anonym poster: db715fca62236a9b8101665a47f3f487

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

vet ikke om den er populær, men http://www.frodig.no er gratis

Endret av Polly Ester
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Wordpress.com. Massevis av folk som blir kjent med hverandre og møter hverandre der i fra.

Anonym poster: c03428005b5cd95fdde6bfc8f17673b7

AnonymBruker
Skrevet

Uhm, wordpress er en bloggtjeneste.

Anonym poster: cf53330306c907e38c23516c8ba8c2e1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Wordpress er blogg, ja. Ikke et sjekkested. Er jo ikke profilbilder der engang.

AnonymBruker
Skrevet

Wordpress.com. Massevis av folk som blir kjent med hverandre og møter hverandre der i fra.

Anonym poster: c03428005b5cd95fdde6bfc8f17673b7

Lol.wut

Anonym poster: 2fa5ac482ace2653f258343014f8845f

AnonymBruker
Skrevet

vet ikke om den er populær, men http://www.frodig.no er gratis

Mest for lubne folk. Jeg er slank, og har aldri tent på lubne heller. så tror ikke det er noe for meg.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye koster det hos Sukker og Match nå?

AnonymBruker
Skrevet

Er det Sukker og Match som er de beste sjekkenettstedene?

Skrevet (endret)

Sukker, Match og Møteplassen er de plassene hvor det er mest folk og som blir benyttet av de fleste.

Nettdating.no tror jeg er gratis men er ikke helt sikker. Selv er jeg glad i små nisje sider som sportdate.no som gjør at du treffer mennesker med samme interesser som deg, hvis de interessene er viktige.

Endret av Nettinettet
AnonymBruker
Skrevet

På sukker er det mulig å være gratisbruker. Man kan riktignok ikke sende førstemeldinger men man kan svare de som tar kontakt.

Anonym poster: 448c0a02dc0a17b217754255bdfcc0cf

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har jobbet for en nettdatingside, og det er faktisk mye arbeid med å holde siden ved like, fjerne bugs, ta seg av rapporterte brukere, blokkere scammere samt kundeservice. Det krever ganske mange ansatte å drive en slik side.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har jobbet for en nettdatingside, og det er faktisk mye arbeid med å holde siden ved like, fjerne bugs, ta seg av rapporterte brukere, blokkere scammere samt kundeservice. Det krever ganske mange ansatte å drive en slik side.

Det blir det samme som alle andre nettsider med brukere. Som KG f.eks. Forskjellen mellom KG og f.eks Sukker er at KG driftes av reklameinntekter mens Sukker driftes av brukerne, og driftsresultatet snakker også for seg selv ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Finnes det ingen populær gratis datingside? Det er ikke noe hokus pokus å lage en nettside, og mange av de store er ganske dyre å bruke (særlig for studenter), så det er jo litt rart om ikke markedet har klart å tilby en gratisside, tenker jeg...

"Ikke noe hokus pokus". Si meg, har du noensinne jobbet med seriøs nettsidedrift? Da tenker jeg ikke på hjemmeside/blogg med blinkende elefanter man kan lage på et nachspiel, men et seriøst nettsted med et klart marked, seriøse lesere/brukere og et apparat rundt.

Det er faktisk ganske mye jobb på de seriøse stedene. Innholdet skal være redaksjonelt bra, designet skal treffe, salgs/markedsføringsapparatet og det administrative skal være på plass, og det driftstekniske skal fungere bra. Nettopp derfor er det også vanskelig å finne gode gratis nettdatingsider ettersom det er begrenset med folk som gidder å holde på med det på veledighetsbasis. De gode, enten de jobber med det tekniske, eller salg og konsept ønsker å bygge en karriere på det, derfor jobber de også på de kommersielle stedene eller har startet nettstedet selv.

Ikke dermed sagt at gratis ikke eksisterer, men veldig ofte er de av lavere kvalitet, man kan ikke regne med like god support og de er i mye større grad døgnfluer siden mange av de som starter slike nettsteder raskere finner på noe annet.

Anonym poster: 9bef8cb48d252a7135ed5432400e66c4

• Liker 1
Gjest winston
Skrevet

På sukker er det mulig å være gratisbruker. Man kan riktignok ikke sende førstemeldinger men man kan svare de som tar kontakt.

Man kan da sende førstemeldinger selv om man er gratisbruker. Er bare vip+ man ikke kan sende til først. Men de er jo uaktuelle uansett, siden profilteksten er usynlig.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke dermed sagt at gratis ikke eksisterer, men veldig ofte er de av lavere kvalitet,

Vel, OKCupid er en av de mest populære datingstidene i USA, og den er jo overlegen alle vi har i Norge både på design og funksjonalitet, til tross for at den er helt gratis. Så jo, det er fullt mulig. Problemet er kun at det er ekstremt vanskelig å skaffe en brukermasse, som jo er helt essensielt å ha.

Anonym poster: 78aac421546b5d7945d18a3aa564d03c

• Liker 4
Skrevet

"Ikke noe hokus pokus". Si meg, har du noensinne jobbet med seriøs nettsidedrift? Da tenker jeg ikke på hjemmeside/blogg med blinkende elefanter man kan lage på et nachspiel, men et seriøst nettsted med et klart marked, seriøse lesere/brukere og et apparat rundt.

Nå er det jo slik at det faktisk ikke er noe hokus pokus å opprette en datingside! Du finner mange gratis oppsett du får inn på serveren på 123 og så må du bare justere utseende bittelitt, kanskje oversette til norsk (noen har norsk språk også) og så er du i gang. Disse kan se og være like bra som både møteplassen og match.com Det eneste de mangler er brukere.

Jeg er mer for nettsider som kysset.no og sukker.no som er bygd opp fra grunnen av. Disse har bedre funksjoner og mindre dilldall. Men at det ikke er lett å opprette /lage et nytt datingsted er ikke sant! :)

Skrevet

Nå er det jo slik at det faktisk ikke er noe hokus pokus å opprette en datingside! Du finner mange gratis oppsett du får inn på serveren på 123 og så må du bare justere utseende bittelitt, kanskje oversette til norsk (noen har norsk språk også) og så er du i gang. Disse kan se og være like bra som både møteplassen og match.com Det eneste de mangler er brukere.

Jeg er mer for nettsider som kysset.no og sukker.no som er bygd opp fra grunnen av. Disse har bedre funksjoner og mindre dilldall. Men at det ikke er lett å opprette /lage et nytt datingsted er ikke sant! :)

Sånn bortsett fra at det viktigste er nettdatested har er tilstrekkelig mange brukere? ;)

Skrevet

Sånn bortsett fra at det viktigste er nettdatested har er tilstrekkelig mange brukere? ;)

Ja, men det er alikevell ikke noe hokus pokus å lage nettstedet :)

AnonymBruker
Skrevet

Vel, OKCupid er en av de mest populære datingstidene i USA, og den er jo overlegen alle vi har i Norge både på design og funksjonalitet, til tross for at den er helt gratis. Så jo, det er fullt mulig. Problemet er kun at det er ekstremt vanskelig å skaffe en brukermasse, som jo er helt essensielt å ha.

Anonym poster: 78aac421546b5d7945d18a3aa564d03c

Jeg skrev at de "veldig ofte" er av lavere kvalitet, ikke alltid. Selvfølgelig finner du enkelte gullkorn som er startet opp av flinke mennesker på frivillig basis, men for hver slikt gullkorn så finner du mange flopper. Det er rett og slett ikke enkelt å starte opp et seriøst nettsted selv.

Anonym poster: 9bef8cb48d252a7135ed5432400e66c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...