Gå til innhold

Å sende jobbsøknad uten vitnemål/attester

Grooo

Anbefalte innlegg

I utlysningen til den stillingen jeg vil søke nå står det ikke noe om å sende inn vitenmål og attester. Skal jeg ikke sende noe da, bør vel sende i alle fall kopi av Bachelorvitnemålet mitt? Eller???

"Alt" eller ikke noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fin mulighet til å ringe :wink:

Merk deg navnet på den du snakker med, så har du noe å vise til i søknaden også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepps, skal ringe uansett for jeg har endel spørsmål som jeg vil ha svar på før jeg søker. Kjenner på en måte til denne arbeidsplassen fra før, så jeg vet navnene og "utseendet" på de jeg kommer til å treffe på telefon der.

Tenkte bare ikke på at jeg kunne spørre om dette i samme slengen *ler* Er jo de som aller best kan svare meg på dette.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står det bare at du skal sende inn søknad og CV, så skal du sende inn kun det. Papirene dine vil de se på hvis du blir en av de som er aktuell for jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står ingen ting om hva jeg skal sende inn, og hun jeg pratet med på telefon viste ikke helt hva de ville ha.

Sender med Bachelor-vitnemålet mitt og attest fra den siste jobben jeg, resten får vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonchild i.i.

Er det privat eller offentlig stilling? I det offentlige kan et være en fordel å sende inn alle relevante attester og vitnemål. Når det kommer inn mange søknader vil noen ganger de med minst informasjon "falle ut" av bunken. Er det en privat bedrift anbefaler jeg å spisse CVen din - mye av informasjonen som ytdypes i attester og vitnemål kan fremkomme av en kortfattet men god CV!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er i det offentlige, men jeg tror ikke det vil komme så alt for mange søknader ettersom dette er litt "utpå landet"...

Har jobbet masse med CVen og søknaden, og som sagt "kjenner jeg til dem" på forhånd, og de til meg, så selv om jeg ikke kjenner personene som skal ta seg av prossessen så tror jeg at jeg har stor sjans til å få komme på intervju både pga dette og pga meget relevant erfaring jeg har fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...