Gjest Tex Skrevet 31. mars 2004 #1 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg har slitt litt med å få gått inn brudeskoene mine. I helgen var jeg rundt om for å finne meg bunadssko. Der fortalte jeg damen om problemet og hun sa at når man kjøper skinnsko som er så dyre er det fordi skinnet er av veldig tykk og veldig god kvalitet og at det derfor tar mye lengre tid å gå dem inn. Hun anbefalte meg å kjøpe en spray, som heter Leather stretch (fra Boston) og spraye inni skoene før jeg gikk med dem. Og det er det smarteste jeg har sett. Skoene er etter to kvarters omganger alldeles perfekte å gå i, de har formet seg perfekt etter min fot og gjør ikke vondt i det hele tatt Anbefales på det varmeste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 31. mars 2004 #2 Del Skrevet 31. mars 2004 Hmm, hørtes lurt ut :-) Sliter selv med å få gått inn mine og er livredd for gnagsår på bryllupsdagen (får gnagsår av alt jeg), men skoene mine er i sateng så da hjelper det vel lite med sånn spray...... Har du gode råd for mine sko? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 31. mars 2004 #3 Del Skrevet 31. mars 2004 Har du gode råd for mine sko? Nei dessverre..... Men ta de med deg til en litt stor og seriøs skobutikk, så kan de sikkert hjelpe deg. Jeg vet ikke om det går an å blokke ut satengsko, det var ihvertfall utblokking jeg hadde tenkt på dersom det ikke ble en annen løsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 31. mars 2004 #4 Del Skrevet 31. mars 2004 Ok, får prøve det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 31. mars 2004 #5 Del Skrevet 31. mars 2004 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 31. mars 2004 #6 Del Skrevet 31. mars 2004 Det var en god ide, for jeg har fylt mine med vannog gått og gått, men de er ikke blitt sps gode ennå. Men jobber med saken. Skal ut å kjøpe spray i morgen jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 1. april 2004 #7 Del Skrevet 1. april 2004 Jeg prøvde også vann og tykke sokker. Endte opp med røde bein..... Etter første spray runde la jegg inn litt stoff i sokken min, slik at det skulle bli litt ekstra vidde og for å spare huden min. Funka veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Totalya Skrevet 3. april 2004 #8 Del Skrevet 3. april 2004 Hmm, hørtes lurt ut :-) Sliter selv med å få gått inn mine og er livredd for gnagsår på bryllupsdagen (får gnagsår av alt jeg), men skoene mine er i sateng så da hjelper det vel lite med sånn spray...... Har du gode råd for mine sko? Invester i skikkelig gnagsårplaster, enten Scholl eller de grønne pakkene som jeg ikke husker navnet på. Prøv ut begge typene og finn den som passer deg best. Tror faktisk jeg kommer til å ha på meg plaster med en gang, rett å slett for å forebygge. Men bruk for all del ikke vanlig plaster!! Det hjelper ikke mot gnagsår i det hele tatt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 4. april 2004 #9 Del Skrevet 4. april 2004 de grønne pakkene som jeg ikke husker navnet på. Compeed...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 4. april 2004 #10 Del Skrevet 4. april 2004 Det har vi planer om å bruke ja. Tenker det blir compeed. Føttene mine er plastret hele sommeren for jeg har gnagsår på de mest utenkelige plassene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå