Fru Snurp Skrevet 31. mars 2004 #1 Del Skrevet 31. mars 2004 Urk! Leter etter brudesko, men vanskelig å finne det jeg vil ha.. Mens jeg lette etter brudesko fant jeg noen rimelige og fine sko som jeg kan tipse dere om. Om du ikke vil betale 1000+ for et par sko du sannsynligvis bruker en gang, så kan kanskje en av disse være et alternativ?: Søte sko fra Din Sko Koster Kr. 260.- Klikk på "Produkter" "damskor" Sandalett Classic Koster 299.- SEK, sikkert omtrent samme pris på Wedins her i Norge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2004 #2 Del Skrevet 31. mars 2004 Enig med deg. Hvis man tenker på pengene, tror jeg det er mye å spare ved å kjøpe sko i skobutikk fremfor i en brudesalong. Har inntrykk av at alle ting man kan kalle noe med brud koster mye ekstra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 31. mars 2004 #3 Del Skrevet 31. mars 2004 Det gjør nok det, men samtidig kan man jo holde utkik etter gode tilbud da. Man vet jo hva man vil ha. Jeg kjøpte mine i salong for 500,- og de var på salg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå