Gå til innhold

Gode håndklær?


tuji

Anbefalte innlegg

I forbindelse med flytting planlegger jeg å bytte ut alle håndklærne i huset med nye, hvite. Kan noen anbefale gode håndklær som ikke loer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

IKEA har noen fine, enkle håndklær som er vevd med brede striper. De finnes i flere farger, er passe tykke og ikke for dyre. Tror de koster 59 kr. pr stk.

Selv byttet jeg ut en del og kjøpte 8 nye, hvite håndklær for et par måneder siden. De er i merket "Turiform", og var ganske billige, 39 kr. pr. stk. Men de er tynnere enn IKEA håndklærne som jeg egentlig liker best!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine heter Royal Cannon tror jeg. Kan sjekke når jeg kommer hjem. De selges blant annet på Glasmagasinet.

De er de beste håndklene jeg har hatt. Var vært pengene (kjøpte de på halv pris) Det var meget godt å kaste de gamle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de så tynne at de blir gjennomvåte med en gang? Jeg liker sengetøy fra Turiform, så kanskje disse er noe for meg.

Det er ikke så farlig om de ikke er kjempebillige, for jeg har ikke tenkt å ha så mange. Det er det som er problemet nå nemlig, det flyter over med håndklær overalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine heter Royal Cannon tror jeg. Kan sjekke når jeg kommer hjem. De selges blant annet på Glasmagasinet.

De er de beste håndklene jeg har hatt. Var vært pengene (kjøpte de på halv pris) Det var meget godt å kaste de gamle.

Takk for tipset. *Lete på nettet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte noen av mine på Glasmagasinet og noen hos Fru Lyng (der kjøpte jeg også turiform sengetøy) Begge stedene hadde samme leverandør, men to forskjellige modeller. Begge har den samme kvaliteten.

De blir ikke fort gjennomvåte og er gode og myke. Jeg brukte en av mine gamle (fra vita tror jeg) etter jeg hadde kjøpt de nye. Aldri mer tenkte jeg da og lurte på hvorfor jeg ikke hadde brukt penger på dette tidligere.

Dessuten gjør de nye seg mye bedre i mine åpne baderomshyller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Myumi

Skriver under på at Turiform sine er gode. Men de med dype riller fra IKEA er også veldig gode og de kommer i massevis av farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor lang tid det hadde tatt før mannen hjemme hos meg hadde funnet på å vaske hvite nye håndklær sammen med mørk blå ny duk... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myumi
Lurer på hvor lang tid det hadde tatt før mannen hjemme hos meg hadde funnet på å vaske hvite nye håndklær sammen med mørk blå ny duk...  :roll:

Hvis min kjære hadde funnet på noe sånt hadde det vanket dugelig med fik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De beste håndklærne jeg har er fra Lexington, men de var så åndssvakt dyre at jeg bruker dem med andakt.... :wink:

Jeg har en haug med de Ikea-håndklærne med riller, og de er også veldig gode. Har bare hvite jeg også - dvs de som er litt off-white. Knall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk noen Turiform-håndklær til bryllupet, og de er kjempegode. Skal kjøpe fler så snart vi har fått pusset opp badet. Eller i alle fall har bestemt farge...

De virket skikkelig dårlige i starten, måtte vaskes mange ganger før de trakk vann. Mer en vanlig synes jeg, alle håndklær er jo litt sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De beste håndklærne jeg har er fra Lexington

Enig, disse er mine favoritter. Har også noen fra Ralph Lauren som er svært gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte mine hos "Ha det på badet" på Sjølyst, de finnes også på ROOM på Vinderen. (Tror de har de hos Fru Lyng i Grensen også).

Er en stund siden jeg kjøpte de, så jeg husker ikke helt hva de kostet, tror det er 2-300,- for et badehåndkle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor finner jeg Lexington-håndklær' date=' og hvor åndssvakt dyre er de?[/quote']

Rundt 3-400 for 30x50. 800 for store badehåndklær.

JEG synes hvertfall det er dyrt...!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rundt 3-400 for 30x50. 800 for store badehåndklær.

JEG synes hvertfall det er dyrt...!?

Neida, så fryktelig dyre er de da ikke.

379,- for 140x100 (ca.) og 579,- for de aller største (store).

En venninne av meg skryter forresten uhemmet av IKEA's hvite - de er ikke dyre iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marimekko-håndklærne er kjempegode! Men ganske dyre.

Billigere og veldig bra håndklær finner du hos Åhlens,- de anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte noen tykke håndklær hos Princess som jeg synes er gode. De er helt lys lys gule på farge og veldig pene iallefall, mulig det var det jeg falt for :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...