missfidget Skrevet 31. mars 2004 #1 Del Skrevet 31. mars 2004 Setter du pris på noen butikker eller ble det nok det samme hvor som helst? Er det noen merker eller butikker du foretrekker? Hvorfor det? Jeg er veldig H&M mennesker selv, men har prøvd å se litt rundt om andre butikker kan har like godt klær til guttungen...Hadde likt å høre hva dere synes om "eklusivt" klær også-f. eks om du liker at ungen din skal ser fint ut mesteparten av tiden eller blåse du i det?I hva tilfelle er du villige til å bruke mye penger på barneklær? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulrikke Skrevet 31. mars 2004 #2 Del Skrevet 31. mars 2004 Her i huset går det stort sett i "kjede"-klær - aller mest H&M og Lindex, både til guttene og jenta. Finner sjelden jentetøy på KappAhl, men de kan ha fint guttetøy... Kjøper ikke dyrt tøy til ungene - det slites fort, særlig på sommeren når de krabber/løper rundt ute. Vintertøy, regntøy og sko (ikke pensko nødvendigvis, men sånne "brukes hver dag utesko" kan jeg godt legge litt mer penger i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 3llie Skrevet 31. mars 2004 #3 Del Skrevet 31. mars 2004 Handler det meste på H&M, Cubus, Lindex og KappAhl. Parkdresser, regntøy, luer, votter og sko/støvler blir kjøpt andre steder og det bruker jeg relativt mye penger på, syntes det er viktig at det er av god kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 31. mars 2004 #4 Del Skrevet 31. mars 2004 HM, Lindex og Kapp Ahl. Selvsagt vil jeg at han skal ha fine klær, men så synes jeg det er mye fint å finne i disse butikkene også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 31. mars 2004 #5 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg synes H&M har veldig mye fint, men jeg kjøper også veldig mye på Benetton. Avogtil unner jeg meg også moroa det er å kjøpe designerklær - Hilfiger, Burberry, Osh Kosh og Ralp Lauren. Har forresten funnet ut at RL-klær er omtrent halve prisen i USA enn her i Norge! Lindex og KappAhl-barneklær synes jeg ikke noe om - for mye skrift og blomster og bamser og "bråk" på klærne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 31. mars 2004 #6 Del Skrevet 31. mars 2004 Enig med 3ille. Også bruker jeg å kjøpe klær på Benetton når det er salg. Det er god kvalitet nemlig... men jeg har ikke likt så godt stilen i det siste. Litt mye vest og cordfløyel!! Kjøper gjerne noe penklær og ytterklær der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2004 #7 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg handler mest på Lindex. Synes de har masse kjempefine og rimelige klær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 1. april 2004 #8 Del Skrevet 1. april 2004 Kjøper mest på Cubus og H&M! Har ikke råd til merkeklær, og disse butikkene har mye fint tøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 1. april 2004 #9 Del Skrevet 1. april 2004 Jeg kjøper også barnetøy på de vanlige billigkjedene. Syns det er bedre å bruke penger på flere klær for variasjonens del enn å investere i enkelte dyre plagg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 1. april 2004 #10 Del Skrevet 1. april 2004 Jeg har kjøpt en del barnetøy på Hm og cubus og er fornøyd med barneklærene jeg kjøper der der. koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emanuelle Skrevet 2. april 2004 #11 Del Skrevet 2. april 2004 Kjøper mest på exit, og barnas butikk, men det blir også en del postordre ( barn og leker, hm rowells, ellos og joseffsons) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå