Gå til innhold

stygg, merkelig vagina

Fremhevede innlegg

Gjest avocadoen
Skrevet

Mine gjør at det er vondt under sex..Jeg kan liksom dra i de, og putte de inn i fitta og "gjemme" de , uten at det gjør vondt:p haha, høres helt teit ut.

Om det gjør vondt under sex, så bør du oppsøke gynekolog. Det skal ikke gjøre vondt, med mindre du ikke er skikkelig våt osv.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om det er sånn folder på begge sider, så er det nok sånn det skal være hos deg. Det er litt folder i de fleste underliv. Det bildet du linket til viser en kvinne nesten uten indre kjønnslepper og mikroskopisk klitoris, enig i det. Men synes faktisk det er mye penere med litt mer enn på det bildet.

Anonym poster: f8fefc349a1213d9e17ff85432c5aa84

Skrevet

ok, takk for svar ;) Lurte bare på om det var normalt, og om andre hadde det. Aldri sett noen som har det:p

Skal til gynokolg ( pga andre ting) Men kommer ikke legen til å synes jeg er helt dum som spør om det? Flaut å bare " ehm, jeg må vise noe i fitta mi " :P

AnonymBruker
Skrevet

ok, takk for svar ;) Lurte bare på om det var normalt, og om andre hadde det. Aldri sett noen som har det:p

Skal til gynokolg ( pga andre ting) Men kommer ikke legen til å synes jeg er helt dum som spør om det? Flaut å bare " ehm, jeg må vise noe i fitta mi " :P

Neida, de er så vant til å få sånne spørsmål. Bedre å få spurt, så slipper du å lure mer :)

Anonym poster: f8fefc349a1213d9e17ff85432c5aa84

• Liker 2
Gjest Sunheart
Skrevet

Det er helt normalt med noen hudfliker, klumper og liknende rundt åpningen. Alle er forskjellige. Har du født og i tillegg er både sydd og kanskje revnet opp der, ser det ut som et krater av og til. Du er sikkert helt normal :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du, ts?

Anonym poster: feb35a056cd5da7fdffdd3cf9339ab07

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du opplevd at gutter har lagt merke til det og kommentert det før?

Anonym poster: 92f25406051c79c4621befcf6aee1cfc

Gjest navnelapp
Skrevet

Og så tenker eg på alle bilda som ikkje finst av meg og mine kroppsdelar, og er eigentleg heilt fornøgd med det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS, menn har også variasjoner på penis, akkurat som kvinner har på vagina. Enkelte menn får talg-"kviser" på penis og blir derfor sjenerte og bekymret for å vise den for kvinner i frykt for at hun skal tro det er kjønnssykdom, selv om det hverken er noe som smitter eller noe som er farlig.

dermatlas.med.jhmi.edu/data/images/fordyce_spots_on_penis_1_040611.jpg

Hvis det du har er noe du bekymrer deg for skal du være glad du ikke er mann med det problemet (selv om det er helt normalt)!

Anonym poster: 8babc9b14b9f734544a97adbd9cbf12a

Skrevet

Hvor gammel er du, ts?

Anonym poster: feb35a056cd5da7fdffdd3cf9339ab07

Hvorfor lurer du på det? :P Det har ingenting med dette å gjør`?

Skrevet

Denne linken passer seg til denne tråden. Har har helt vanlige, dødelige kvinner sendt inn bilder av sine vaginaer, og som du ser, er det veldig vanskelig å finne to som ser helt like ut;

http://vaginasoftheworld.tumblr.com/

• Liker 1
Skrevet

Denne linken passer seg til denne tråden. Har har helt vanlige, dødelige kvinner sendt inn bilder av sine vaginaer, og som du ser, er det veldig vanskelig å finne to som ser helt like ut;

http://vaginasoftheworld.tumblr.com/

Ja vet at alle har forskjellig. Men det er jo ingen som har sånn ekkelt greie INNI fitta :P når de åpner.

Skrevet

Ja vet at alle har forskjellig. Men det er jo ingen som har sånn ekkelt greie INNI fitta :P når de åpner.

Da har du ikke sett gjennom alle bildene der. :fnise:
  • Liker 2
Gjest navnelapp
Skrevet

Kor ofte ser du inn i andres fitte? Med fullt lys og forstørrelsesglas? Det er difor eg spør om alderen din, det er ganske umodent å henge seg opp i ein slik pitteliten detalj på kroppen din som berre kjæresten din ser ein gong i blant. Prøv å forestille deg at du er kjæresten din. Du er kåt og glad, og får ligge med den du er utruleg forelska i. Du får kose så mykje du vil, og fylt alle dine behov. Du får lyst til å slikke henne, og akar deg ned, brettar ut og bøyer heilt tilbake. Trur du han seier æsj på grunn av ein liten fold?

Det som gir grunn til uro er viss du får vondt. Er du sikker på at det er folden som gjer vondt, eller kan det vere noko anna? Når får du vondt, og korleis er smertene? Dette må du snakke med gynekologen din om.

Skrevet

Kor ofte ser du inn i andres fitte? Med fullt lys og forstørrelsesglas? Det er difor eg spør om alderen din, det er ganske umodent å henge seg opp i ein slik pitteliten detalj på kroppen din som berre kjæresten din ser ein gong i blant. Prøv å forestille deg at du er kjæresten din. Du er kåt og glad, og får ligge med den du er utruleg forelska i. Du får kose så mykje du vil, og fylt alle dine behov. Du får lyst til å slikke henne, og akar deg ned, brettar ut og bøyer heilt tilbake. Trur du han seier æsj på grunn av ein liten fold?

Det som gir grunn til uro er viss du får vondt. Er du sikker på at det er folden som gjer vondt, eller kan det vere noko anna? Når får du vondt, og korleis er smertene? Dette må du snakke med gynekologen din om.

Jeg hadde tenkt ; Hva er det for noe rart :P Det er virkelig ganske stygt. Minner meg om predator munnen liksom. haha, uff så teit :P

Nå har jeg sett gjennom maaange sider, der det er bilder av fitter, INGEN har sånn greie inni. isåfall er de bitte små, mine stikker ut, selv om fitta er "lukket"

Skrevet

http://vaginasofthew...age/28786635392 zoom inn, så ser du det så "stikker" ut , 2 "klumper" sånn har jeg, bare de er mye lengre. bare ikke så stygg fitte. :P

Uff, teit å spør om alt dette, men jeg lurer på om det er normalt. eller om det er noe "uvanlig" som jeg ikke skal ha . hehe

Gjest navnelapp
Skrevet

Det nyttar ganske enkelt ikkje å snakke til deg, eg gir opp. Snakk med gynekologen om dette, om det som er vondt og om dette er normalt, det er fare for at h*n kjem til å seie det same som alle andre, at dette er verkeleg ingenting å bry seg om. Antakeleg kjem h*n berre til å sjå på deg og ikkje forstå kva du snakkar om.

• Liker 1
Gjest Allergikeren
Skrevet

At du ikke ser et likt underliv på bildene der, betyr da hverken at ingen andre har det, eller at det er noe du ikke skal ha. Jeg tviler f.eks. på at du finner bilde av mitt underliv der, for å si det sånn, siden jeg aldri har blitt fotografert der. Og jeg for min del hadde vært mer opptatt av ubehaget/smerten, enn hvorvidt det var normalt og estetisk korrekt ... Men jeg er enig med de over, spør gynekologen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...