Gå til innhold

stygg, merkelig vagina

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg har noen merkelig ting inni fitta, forferdelig stygt, og ekkelt. Ødelegger mye for meg.

Her er et bilde ; http://www.lvr-nj.com/minora-anatomy.html der det er markert rød strek, der har jeg noen ekstra greier.

Vet ikke om jeg har lov å legge ut sånn her? Men isåfall; fjern linken visst ikke. når jeg åpner fitta mi, så har jeg på en måte 2 "ekstra" lepper inni der igjen :( vanskelig å forklara. det er på en måte 2 hinner som stikker ut igjen der .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke du skal bry deg noe om det med mindre det hindrer deg i å ha sex på noe måte.

• Liker 1
Skrevet

Mener du de indre kjønnsleppene?

Skrevet

vet ikke.

Mener du de indre kjønnsleppene?

Vet ikke :P Ser ikke sånn ut.

http://hymen.pro/hym...n_diseases.html hvis dere ser på det siste bilde av en vagina, der det "kommer noe ut " av fitta :P. Akkurat sånn har jeg, bare de er lange og ser helt jævlig ut når jeg åpner fitta.

Skrevet

vet ikke.

http://hymen.pro/hym...n_diseases.html hvis dere ser på det siste bilde av en vagina, der det "kommer noe ut " av fitta :P. Akkurat sånn har jeg, bare de er lange og ser helt jævlig ut når jeg åpner fitta.

Normale anatomiske variasjon, leser jeg.

• Liker 1
Gjest avocadoen
Skrevet

vet ikke.

Jeg har da sånn inni der jeg også. Har ikke engang tenkt at det er unormalt på noen måte. Er jo ingen andre enn deg som legger merke til det uansett, med mindre det hemmer deg fra å ha sex.

Jeg pleier i alle fall ikke å "åpne fitta" når jeg ligger med noen :P

• Liker 7
Skrevet

Jeg har da sånn inni der jeg også. Har ikke engang tenkt at det er unormalt på noen måte. Er jo ingen andre enn deg som legger merke til det uansett, med mindre det hemmer deg fra å ha sex.

Jeg pleier i alle fall ikke å "åpne fitta" når jeg ligger med noen :P

Når jeg skal ta bilde av fitta, og skal "åpne" fitta, så tyter de greiene ut. Ser så forferdelig ut, og lurer på om det er normalt. Kan jeg spør gynokolg om det? :P

Gjest avocadoen
Skrevet

Når jeg skal ta bilde av fitta, og skal "åpne" fitta, så tyter de greiene ut. Ser så forferdelig ut, og lurer på om det er normalt. Kan jeg spør gynokolg om det? :P

Hvorfor skal du ta bilde av den da?

Ja, du kan spørre en gynekolog, men jeg lover deg at folk ser forskjellig ut der nede, så din gynekolog kommer til å svare at folk ser forskjellig ut der nede, og det er ingenting som heter normalt og unormalt når det kommer til underliv. Ta en titt på vaginasoftheworld.tumblr.com så kan du se at folk ser helt forskjellig ut der nede og det er ingenting å være flau over.

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor skal du ta bilde av den da?

Ja, du kan spørre en gynekolog, men jeg lover deg at folk ser forskjellig ut der nede, så din gynekolog kommer til å svare at folk ser forskjellig ut der nede, og det er ingenting som heter normalt og unormalt når det kommer til underliv. Ta en titt på vaginasoftheworld.tumblr.com så kan du se at folk ser helt forskjellig ut der nede og det er ingenting å være flau over.

Til kjæresten.

Men lurer på om det kan være jomfruhinnen som på en måte "henger" utforbi? For en gang så hang den greia sammen, husker jeg tok utav ob, så hang det alltid en hinne på ob, så måtte ta den inn igjen og ut ut igjen på en annen måte, men den sprakk under sex osv. ? sorry detaljer;p

Skrevet

Fordi vi alle er forskjellige kjære deg.

Vet det. Men det er jo ikke normalt at det noe greier innforbi de indre kjønnsleppene :P Det er måte på hvor mange "kjønnslepper" man skal ha :P Dårlig til å forklare.

Skrevet

At man er litt "frynsete" rundt åpningen er helt vanlig. Det er helt normale og vanlige variasjoner. Kvinnelig underliv kommer i alle mulige utgaver; og alt er like normalt! :-)

• Liker 2
Skrevet

det er på en måte 2 hudfliker som henger på begge sidene :P

Gjest Funky Punk
Skrevet

Vet det. Men det er jo ikke normalt at det noe greier innforbi de indre kjønnsleppene :P Det er måte på hvor mange "kjønnslepper" man skal ha :P Dårlig til å forklare.

Forstår hva du mener :)

Det er fortsatt helt normalt. Jeg er heller ikke fornøyd med mitt underliv, men jeg har godtatt at det er slik jeg ser ut og at mange andre har det på samme måten som meg (har lange indre kjønnslepper, hvor den ene er veldig lang)

Og jeg har aldri fått noen klager i senga, så de har tydeligvis ikke brydd seg :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes mange rare folder og dingser i underlivet på damer som er helt normalt. Man vet bare ikke hvordan normale damer ser ut i underlivet. Slutt å bekymre deg og ta det opp med gynekolog dersom du virkelig er redd for at det er noe galt. Gynekologen sier nok det samme som oss; du er normal.

Anonym poster: caf2b5ffb238140886855e4ddf1a974a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg også har slike, og har alltid trodd at de var normale. Er dine følsomme? Det er mine, og gir utrolig nytelse ved stimulering. Så hvis de er unormale, kan jeg helt fint leve med et unormalt underliv, for å si det sånn! ;)

Anonym poster: a471fe7a72c0dfc61097eec22182d247

• Liker 3
Skrevet

Jeg også har slike, og har alltid trodd at de var normale. Er dine følsomme? Det er mine, og gir utrolig nytelse ved stimulering. Så hvis de er unormale, kan jeg helt fint leve med et unormalt underliv, for å si det sånn! ;)

Anonym poster: a471fe7a72c0dfc61097eec22182d247

Mine gjør at det er vondt under sex..Jeg kan liksom dra i de, og putte de inn i fitta og "gjemme" de , uten at det gjør vondt:p haha, høres helt teit ut.

Skrevet

Det kan være lettere å booke time hos en plastikkirurg enn hos gynekolog, og så kan du få et fin tilbud på fjerning med det samme, og kanskje også implantater og restylane. Da kan du gjøre noe positivt ut av denne usikkerheten din, og bli et bedre menneske.

• Liker 1
Skrevet

Det kan være lettere å booke time hos en plastikkirurg enn hos gynekolog, og så kan du få et fin tilbud på fjerning med det samme, og kanskje også implantater og restylane. Da kan du gjøre noe positivt ut av denne usikkerheten din, og bli et bedre menneske.

Herlighet :P Skjønner det var tull;- )Men kommer aldri til å operere fitta. Så langt går jeg ikke ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...