Gå til innhold

Hva syntes dere om magetopper?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Eurodice

:fnise: Jupp, det gikk litt fort i svingene. Jeg kan forskjellen mellom presens og preteritum, så slapp av, Arabella.

Anonym poster: ebc1c7724f2e0a811d3b0e9f5b43bc34

Jeg er fullstendig avslappet ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Crazycatlady

Vel, du skal ha veldig flat og fin mage for å kunne gå i det og det har vel de færreste av oss.

Jeg ville aldri ha gått med det, både fordi jeg ikke syns det er pent og jeg har ikke mage til det.

Minner meg om 90-tallet og da mener jeg ikke det positive med 90-tallet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tumblr_m1tr5g7AsY1qgkw0po1_400.jpg Jeg sier nei til magetopper. Dette bildet sier vel sitt.

De færreste kvinner som bruker magetopper er så tjukke. Bildet du postet er en overdrivelse.

Denne toppen til høyre er fin, med det er stygt med shorts som er så høye i livet. COACHELLA-2013-diane-alessandra.jpg

Enig!

Anonym poster: ebc1c7724f2e0a811d3b0e9f5b43bc34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er pent på jenter med flotte mager, men det er jo veldig få som kan bruke det. Det er dessuten ikke alltid særlig passende å gå sånn kledd. Funker f.eks. ikke på jobb, må i så fall brukes på fritiden, osv :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne toppen til høyre er fin, med det er stygt med shorts som er så høye i livet. COACHELLA-2013-diane-alessandra.jpg

Jeg hater virkelig sånn festivalstil der alle prøver å være hippie- og bohemaktige. Jeg regner med at bildene er fra Coachella?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Crazycatlady

Må nok endre litt mening. Det kan være fint om man bruker det på rett måte, men altfor korte eller trange magetopper ser bare teit ut.

Å gå rundt med magen bar syns jeg ofte bare blir harry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man en fin stram mage så kan det være fint,men har man mage som meg og veldig mange andre kvinner i norge så kan man bare glemme det :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en 90-tallsmote som jeg helst ikke vil ha igjen. Har sett flere jenter uten særlig fin mage gå med det, og greia er at man blir enda tjukkere rundt magen av å gå rundt og få trekk på den. Dessuten synes jeg at det ser billig ut, og i likhet med skjørt som så vidt dekker rumpeballene og utrigning som nesten viser BH-en, er det mest stygge jenter som går med det for å få oppmerksomhet.

Anonym poster: 1467d6ceb3acbd9da365988781d8fb75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine kriterier for at jeg skal synes at det er fint:

1. Du må ha en slank og stram kropp.

2. Kledningen ellers bør ikke være for utfordrende. Superkort shorts med lavt liv, og en magetopp som viser halve magen er ikke fint uansett. Det ser bare trashy ut.

3. Magetoppen må ikke være av det kaliber at den er FOR kort(med mindre du bruker skjørt/shorts/jeans/bukse med veldig høyt liv). Å vise litt er fint, men aldri for mye.

Så: en high waist jeans med en kortere, langermet genser ELLER topp er suuuperfint, med den rette kroppen! Det kan være fint til sommerantrekk også, men her er det veldig viktig at man ikke viser for mye. En fin shorts eller et pent skjørt med en topp som viser litt(!) av magen, er sjelden feil. Men jeg ville nok ikke gått med det hvor som helst - i seriøse møter, på jobb m.m. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne trenden her gjelder vel strengt talt ikke å vise magen, men heller de par nederste ribbena.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...