Gå til innhold

Hva syntes dere om magetopper?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva syntes dere om magetopper? Syntes du det er pinlig å se/bruke? Stempler du jenter som oppmerksomhets syke hvis de bruker en?

Personlig liker jeg magetopper, men bare om man bruker dem med høye bukser/shorts/skjørt. Jeg kunne aldri brukt en magetopp for å vise litt av magen (ironisk) fordi jeg liker ikke oppmerksomhet, også er jeg ganske sjenert.

565871-10-1271007685161.jpg

Andre bilde: Snakker om Magetoppen til Tone

Tone_Damli_119182816x9.jpg

Anonym poster: ebc1c7724f2e0a811d3b0e9f5b43bc34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 % av den kvinnelige befolkningen her til lands kan gå i dette, så jeg stemmer den ned. pga. misforstått overforbruk av 98% av resten...

Hilsen meg som var med på forje magetoppperiode på 90-tallet.

16e009074fcf427f8467364ee8bfd478.jpg

Festlig plagg for de som kan da ;D

Endret av Wonders
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ok så lenge man har en ok mage å vise frem. Verken stygt eller pent. Synes det er penere å vise en liten glippe under litt kortere topper framfor de som er helt korte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 % av den kvinnelige befolkningen her til lands kan gå i dette, så jeg stemmer den ned. pga. misforstått overforbruk av 98% av resten...

:fnise: Jeg har så lyst til å gå med sånn!! Men jeg er vel det man kan kalle i grenseland.. Ikke så mye i vekt, men i fasthet - jeg har liksom ikke hengt meg på denne treningsbølgen mange har surfet på en stund nå. Akk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Blæh", det tenker eg om magetopper. Man må ha ein slank og fin kropp for å overhodet se bra ut i noe sånt også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maria_Marihøne

På grunn av de herlige strekkmerkene jeg har fått av graviditeten så er det hvert fall uaktuelt at eg går med det selv.

Men det ser greit ut på en slank og solbrun kropp en varm sommerdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ok så lenge man har en ok mage å vise frem. Verken stygt eller pent. Synes det er penere å vise en liten glippe under litt kortere topper framfor de som er helt korte.

Det jeg enig i. Jeg har ingen ting i mot å vise litt mage, og da snakker jeg om 1 cm med mage. :danse:

Anonym poster: ebc1c7724f2e0a811d3b0e9f5b43bc34

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts ser bra ut i den toppen.

Men en bør ha flat og "hard" mage og også være "ung nok".

Jeg er selv 31 og det hadde aldri falt meg inn å gått i en slik til tross for min flate mage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts ser bra ut i den toppen.

Men en bør ha flat og "hard" mage og også være "ung nok".

Jeg er selv 31 og det hadde aldri falt meg inn å gått i en slik til tross for min flate mage.

TS her. Bildet har jeg hentet fra en blogg på google og det er ikke meg. Jeg er enig i at kvinnen på bildet har en fantastisk mage, men likevel syntes jeg det er drøyt å gå ut på shopping/dra på cafe og vise så mye mage.

Anonym poster: ebc1c7724f2e0a811d3b0e9f5b43bc34

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at å vise magen på den måten er forbeholdt de under konfirmasjonsalder. Og det helt uavhengig av hvor fit man måtte være.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er snart 40 og kunne glatt vist litt mage hvis den var litt flatere. Gikk med bar mage i begynnelsen av 30 åra. Men nå ser jeg ikke ut som alle andre i den alderen heller......

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei aldri. Jeg har flat og hard mage med noe muskler, men hadde ikke gidda å gå i magetopp for det. For meg er det litt billig rett og slett, bedre med topper hvor det glipper litt mellom kanten på buksa og toppen, og ikke hvor man med vilje viser magen. "se på meg, se på magen min!!" liksom.

Anonym poster: ec31a75be774bc8ddb13b0ce921cbf51

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er forskjell på "se på magen min" eller "se på beina eller puppene mine" ?? Pupper er jo mer vulgære å vise enn mage.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er forskjell på "se på magen min" eller "se på beina eller puppene mine" ?? Pupper er jo mer vulgære å vise enn mage.

Nå viser jeg ikke puppene mine så jeg vet ikke :)

Anonym poster: ec31a75be774bc8ddb13b0ce921cbf51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vilma2000

Det er veldig lekkert til høye skinnskjørt f.eks med en langermet kort genser til. Til nød kan jeg gå god for en festivaljente med flat mage og magetopp. Men det jeg får helt krampe av er når man viser navlen! Jeg syntes man ikke skal vifte rundt med navlen sin med mindre det er på stranda. Det blir altfor intimt og altfor mye kropp!! Så på premieren av Idol (eller 10 års jubileet eller hva fanken det var) gikk Tone Damli med magetopp der man så navlen og dette så helt grusomt ut.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er fint hvis underdelen er litt høy i livet, sånn at kun litt av magen vises. Jeg kommer til å bruke magetopp i sommer, men kun hvis det er godt og varmt ute. Jeg fryser så lett at jeg ikke kunne gått med det på et kjøpesenter f.eks.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...